Dat is de Alfa 8C 2300 Lungo Coupé Viotti uit 1932;quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef mcintosh het volgende:
WOW, wat is dit dan?
[afbeelding]
Volgens google de Alfa Romeo 8c?
quote:La vittoria "impossibile" al G.P. di Germania Ma l’impresa più grande la compie nel G.P. di Germania.
È al volante della P3 (3167 cm cubi, compressore, 265 CV), obsoleta e, sulla carta, nettamente inferiore alle nove vetture dei due formidabili squadroni di casa: la Mercedes-Benz schiera cinque W25 (3990 cm cubi, 8 cilindri, compressore, 430 CV) e la Auto Union quattro Tipo B (4950 cm cubi, 16 cilindri, compressore, 375 CV). Eppure Tazio mette tutti k.o., firmando quella che è ritenuta la più clamorosa e simbolica delle «vittorie impossibili».
De wagens op de fotó's, is dat niet het type Alfa in The Godfather van Michael Corleone op Sicilië, waarin zijn kersverse vrouw Apollonia werd opgeblazen?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Hyperdude het volgende:
Alfa 8C 2900B, 8 cyl. in lijn, 2926cc, 220PK, 220 km/u![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor uitgebreide Alfa geschiedenis tot ongeveer de 164 kan je hier terecht:
http://www.team.net/www/ktud/alfatoc.html
Beetje langdradig en ouderwets maar voor nerds niet te missen![]()
Nee, was dat geen Freccia d'oro??quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:52 schreef Rory78 het volgende:
[..]
De wagens op de fotó's, is dat niet het type Alfa in The Godfather van Michael Corleone op Sicilië, waarin zijn kersverse vrouw Apollonia werd opgeblazen?
Klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer van die fiat tempra velgen (er horen natuurlijk alfa-rondjes velgen onder)
De 164 was kwalitatief een baggerbak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
164 was best een kwalitatief goede auto, weinig slechte verhalen over gehoord!
op de electronica na was het een goeie auto.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Tref het volgende:
[..]
De 164 was kwalitatief een baggerbak.
Vooral de vele electronica die er in verwerkt zit zorgde geregeld voor problemen. Itaklianen en electronica was destijds een desastreuse combinatie.
die heb ik gespot, mooi ding. zoiezo, alfa designquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Zhukov het volgende:
Alfa Romeo Giulia
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alfa Giulia
Mag ook zeker niet ontbreken, prachtige auto's!!
Moet je wel een DTM versie laten zien en niet de ITC versie (DTM was toen al dood en het was overgenomen door Bernie.)quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
Hoort die niet te vliegen?
[afbeelding]
Dat DTM-avontuu heeft ze trouwens een behoorlijke cent gekost, en erg weinig opgeleverd denk ik. Maar dat is nogal off-topic![]()
De 155 was wel zeer succesvol in het DTM en ook in het BTCC trouwens! (in tegenstelling tot de 156) Altijd spektakel in die tijd met Nicola Larini (DTM) en Gabriele Tarquini( BTCC)quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef joostingh het volgende:
[..]
Moet je wel een DTM versie laten zien en niet de ITC versie (DTM was toen al dood en het was overgenomen door Bernie.)
Dat is een Berlinaquote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef Jimmeh het volgende:
Ja pff jouw reply stond er nog niet toen ik dat stukje plakte en wat bij tikte
[afbeelding]
Deze Giulia (TI?) Spot ik regelmatig bij de Mac als ik naar m'n sportschool fiets
Eigenaar houdt iets teveel van dat voedsel denk ik. Maar wat een gave kleurstelling met die Campagnolo velgen in zwart gespoten
Ik heb de mijne dit voorjaar total-loss geredenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:32 schreef Hyperdude het volgende:
Hee, dit lijkt wel een Alfa meet
Alleen heb ik al jaren geen Alfa meer![]()
Een Berlina is veel groter dan een Giulia.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:34 schreef Jimmeh het volgende:
Hoe zie je die verschillen? Tussen de TI's, Supers en blijkbaar ook nog Berlina's
De Bertones kan ik wel de types uit elkaar houden, omdat ik daar aardig heb ingelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |