Nou ja, wie niet waagt die niet wint, dus 50 PVDA naar Pastors (=49).quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is zeer goed mogelijk dat hij wel gepeild wordt, maar te weinig genoemd wordt door de mensen om weer te geven. Er is bv. altijd een categorie ¨Andere partijen". Je mag best op 1 van die andere partijen inzetten, maar het is geen als-dan keuze.
Succes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nou ja, wie niet waagt die niet wint, dus 50 PVDA naar Pastors (=49).
Is wel de laatse dag he? Voorkennisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef Lyrebird het volgende:
50 PvdA -> 49 VVD
Ik zat zelf nog te twijfelen of ik op een positief Rutte effect zou gokken, maar ik ben toch maar voor de iets meer voor de hand liggende ruk naar links gegaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Is wel de laatse dag he? Voorkennis![]()
best gewaagde inzet, maar als je gelijk hebt win je wel veel tenopzichte van anderen.
Ik heb me net teruggehaast van een afspraak om nog snel voor het sluiten van de markten deze wissel te maken. Het is een gok, maar ik verwacht dat het vertrek van Jozias de VVD geen windeieren zal leggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef One_of_the_few het volgende:
best gewaagde inzet, maar als je gelijk hebt win je wel veel tenopzichte van anderen.
hm ja kan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb me net teruggehaast van een afspraak om nog snel voor het sluiten van de markten deze wissel te maken. Het is een gok, maar ik verwacht dat het vertrek van Jozias de VVD geen windeieren zal leggen.
kan ook De Hond zijn denk ik, daar doen ze ook aan meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:03 schreef the_disheaver het volgende:
peiling gemeld op nos journaal.
cda valt weg, pvda 60![]()
Nova niet, en ze hadden het over een uitslag in nova. Das 35% winst voor de pvda'ersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kan ook De Hond zijn denk ik, daar doen ze ook aan mee
Ja, en van de NOS...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef Lyrebird het volgende:
Die lui bij Nova hebben dus voorkennis.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef Lyrebird het volgende:
50 PvdA -> 49 VVD
Ehhh, voorkennis?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |