Ja, dat is het geval. Je snapt het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ok. Ik snap het. Ik dacht dat je verlies sowieso kwijt was. Maar het is dus zo dat er constant verschil met het ingelegde bedrag op de ingelegde positie wordt bepaald. Dus X-5% X-10% X+5% etc.
Ik verander heel mijn transactie als dat kan.
(...)
iemand al voorkennis?quote:
de krant van wakker nederlandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is wel een keertje te vroeg gelekt trouwens. Dat was gedaan door de Telegraaf, die het al om iets van 8 uur gemeld had.
Zwaaaar incontinent.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Maar of dat lekken is..
Naja, ze hadden het alleen over de grote winst van Pvda die naar 60 ging en het verlies van CDA. Niet van de andere partijen. Nieuwswaarde dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
de krant van wakker nederland![]()
en vorige week kwam het journaal er mee om 10 uur. Maar of dat lekken is..
jawel, maar een dikke hint zat er wel in..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Naja, ze hadden het alleen over de grote winst van Pvda die naar 60 ging en het verlies van CDA. Niet van de andere partijen. Nieuwswaarde dus.
pvda +1 toch?quote:
ik had ook gedacht een -3 ofzo..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Lyrebird het volgende:
WTF? PvdA +1????
En welke procedure heeft Interview/NSS deze week gebruikt om de peilingen te manipuleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |