Links zal veel minder snel op PvdA stemmen ipv bv GL om te voorkomen dat het CDA of VVD aan de macht komt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoezo is strategisch stemmen ineens niet meer van belang? Het kiesstelsel is niet gewijzigd.
Heb je een bron om dat te ondersteunen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 06:15 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Links zal veel minder snel op PvdA stemmen ipv bv GL om te voorkomen dat het CDA of VVD aan de macht komt.
Nova gebruikt toch nog steeds NSS?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef Chewie het volgende:
Welke peilingen worden nu gebruikt? Die van interview/nss of die van de Hond die NoVa nu opeens gebruikt
Ze hadden vorige week die van de Hond toch? maar mischien was dat alleen voor die verkiezingsspecials.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nova gebruikt toch nog steeds NSS?
Ik weet niet wat Nova allemaal doet, maar wij gaan gewoon door op basis van de politiekebarometer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ze hadden vorige week die van de Hond toch? maar mischien was dat alleen voor die verkiezingsspecials.
Als ik Pvda zou hebben zou ik die denk ik "verkopen" 60 zetels lijkt me vrij onrealistisch zeker met de verkiezingen maar ook voor peilingen.
Dat van De Hond was een tussendoortje volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Nova allemaal doet, maar wij gaan gewoon door op basis van de politiekebarometer.
Waarom haal je in godsnaam ¤ 43,07 inzet van CDA af, en plaatst er 49 weer terug?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
0.98*17.70=17.35 van CDA(34) naar D66
0.98*26.24=25.72 van CDA (33) naar Groenlinks
0.98*50=49 van PvdA naar CDA
Omdat ze nu 3 zetels lager staan. En ik met de winst daarme die 0.86 cent goed maak, hoop ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom haal je in godsnaam ¤ 43,07 inzet van CDA af, en plaatst er 49 weer terug?
Dat kost je ¤0.86 sowieso, zonder dat je er iets aan hebt ?
zet dan gewoon gelijk die inzet van de PVDA naar D66 en GL ...
nee, je 'verkoopt' tegen de stand nu, dus je verkoopt je bestaande aandelen CDA tegen de 'lage' koers .... als je nu weer nieuwe aandelen koopt, koop je die ook wel weer tegen een lage koers, maar op dat moment betaal je eigenlijk de transactiekosten....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat ze nu 3 zetels lager staan. En ik met de winst daarme die 0.86 cent goed maak, hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |