Niet als je er gelijk een ander wel lekker liedje overheen draaitquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Man dat lijkt toch net op Baas A en Lange Fransie
Niet zo hard, straks hoort ze je nog en weet ze het zelf ookquote:
ruk en een bericht van sch, kom op dat is een inkopperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen he?![]()
Je stond vanochtend op met een harde plasser en je dacht...... BJOOROOOOOOOOOOOOOOOOO !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
Als iemand goed raadt waarom ik de hele dag Someone loves you honey in mijn hoofd heet, krijgt ie een prijschje
Nou krijg ik het niet meer uit m'n kop. Je wordt bedanktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
Als iemand goed raadt waarom ik de hele dag Someone loves you honey in mijn hoofd heet, krijgt ie een prijschje
Dat had ik nou ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou krijg ik het niet meer uit m'n kop. Je wordt bedankt
Dr wil iemand dat ik kom, hoe liefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:38 schreef Eilanden het volgende:
Boez .. volgende week kan je sowieso niet, omdat je dan de FOK! Meet hebt!
Of je moet haar gewoon even meenemen!
Ik wil ook wel dat je komt hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr wil iemand dat ik kom, hoe lief
Championship (eerste divisie)quote:Welke divisie speelt dat Luton eigenlijk, het ziet er lachen uit, ouderwets Engels voetbal
mooi stadion iigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dr wil iemand dat ik kom, hoe lief
Ach, het gaat helemaal goed komen. Of het ook wat wordt zie ik vanzelf wel met dr, tot nu toe is het igg errug leuk
Welke divisie speelt dat Luton eigenlijk, het ziet er lachen uit, ouderwets Engels voetbal
WaSCH dat vóór of nadat je mijn geknipte koppie zagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
Waar ligt Markelo?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de "Dieka" ? Wij hebben voor 4 februari een trolleybus weten te strikken en gaan met 100 man naar Markelo.
100 manquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de "Dieka" ? Wij hebben voor 4 februari een trolleybus weten te strikken en gaan met 100 man naar Markelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |