Ja maar al tien keer eerder op tv geweest.quote:
* Eilanden heeft vanavond een verjaardag in Wageningen ... ook leukquote:
* SCH leeft mee, hij haat verjaardagen maar heeft er vanavond gelukkig geen 1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden] heeft vanavond een verjaardag in Wageningen ... ook leuk[/me]
[me=Eilanden heeft geen ruk zin
mooi logeer adresje dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef dndiek het volgende:
Straks afscheidsfeestje van iemand die voor anderhalf jaar naarAruba
gaat met etentje vooraf
![]()
Ja dat wel, maar verder had hij wel gewoon in Nederland mogen blijvenquote:
Laten we daar dan maar een biertje op drinken!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH leeft mee, hij haat verjaardagen maar heeft er vanavond gelukkig geen 1
Veel plezier in het Eurodork!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij gaan zo maar eens. En nu maar hopen dat we winnen![]()
Tot vanavond!
dag lieverd, let je goed op jezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij gaan zo maar eens. En nu maar hopen dat we winnen![]()
Tot vanavond!
Heb hem ff geluisterd, wat een kut liedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:10 schreef Bananenman het volgende:
Ze zeggen oew oew. Stakkers zijn niet down met dit maar zeggen ieh ieh en ik zie ze bouncen bitch ze roepen aah aah. Bitches die zijn boos op mij ze schreeuwen ooh ooh, ze zijn niet eens zo dope als wij
maar je hebt wel zin in rukken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH leeft mee, hij haat verjaardagen maar heeft er vanavond gelukkig geen 1
Sommige mensen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar je hebt wel zin in rukken?
misschien kun je eiland helpen met z'n problemen?![]()
Hier zijn geen liefhebbers Tong80, hier zijn mensen die de Euroborg een mooi stadion noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu FA-cup voetbal op de BBC.Luton town - Liverpool.
Nog even de eerste helft meepikken voordat we weer voor een recensie uit eten gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers nu FA-cup voetbal op de BBC.Luton town - Liverpool.
Ze is je nu al zatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals jullie wel weten had ik vanavond in de bios moeten zitten, maar dr collegaatje was ziek en nu moest ze invallen
Komende week dan maar
die mensen zijn toch net het café uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier zijn geen liefhebbers Tong80, hier zijn mensen die de Euroborg een mooi stadion noemen![]()
Te makkelijk, te makkelijkquote:
Kop dichtquote:
Maar het blijft wel hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb hem ff geluisterd, wat een kut lied![]()
Man dat lijkt toch net op Baas A en Lange Fransiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Kop dicht![]()
En nee ik vind dat niet leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |