Je kan de auto het makkelijkst bij mijn ouders neerzetten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:04 schreef Noca het volgende:
Eilandje!
Wij gaan zo naar het mooiste stadion van Nederland
Ik dacht dat jij ook niet zo smal was?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, kan me er ook wel iets bij voorstellen.
Ah, je bent eigenlijk een Groninger!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan de auto het makkelijkst bij mijn ouders neerzetten!![]()
Hee meer mensen kennen het The Opposites [The Box]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is dat kutliedje van The Opposites en dat krijg ik gewoon NIET uit m'n kop![]()
De wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is dat kutliedje van The Opposites en dat krijg ik gewoon NIET uit m'n kop![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan de auto het makkelijkst bij mijn ouders neerzetten!![]()
quote:
stond in dat eerder genoemde topicquote:
nieuwe voornemens?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- heeft een paar nieuwe Asics hardloopschoenen gekocht vanmiddag voor de helft van de prijs.
Komt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
Clautje!Nocaaaaaaa
Wel juichen bij het eerste doelpunt in Euroborg he? Ook al is het Martin Drent![]()
|Ah dat vind Vom ook leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:10 schreef Bananenman het volgende:
Ze zeggen oew oew. Stakkers zijn niet down met dit maar zeggen ieh ieh en ik zie ze bouncen bitch ze roepen aah aah. Bitches die zijn boos op mij ze schreeuwen ooh ooh, ze zijn niet eens zo dope als wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |