Waar ligt Markelo?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de "Dieka" ? Wij hebben voor 4 februari een trolleybus weten te strikken en gaan met 100 man naar Markelo.
100 manquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de "Dieka" ? Wij hebben voor 4 februari een trolleybus weten te strikken en gaan met 100 man naar Markelo.
Wat ik er over heb gehoord is het een kut tent, maar ben er zelf nog niet geweest dus kan zelf geen mening vormen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Ik heb geen flauw idee, ik geloof ergens in Tukkerland. Schijnt wel een behoorlijk grote discotheek te zijn.quote:
Je gaat naar Tukkerland met 100 man? Kan je een hele nieuwe stad opzettenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik geloof ergens in Tukkerland. Schijnt wel een behoorlijk grote discotheek te zijn.
We komen niet uit Amsterdam hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
100 man.
Ben er nooit geweest, maar je kan er 20 muntjes halen voor 25 euro.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef cultheld het volgende:
Schijnt wel een behoorlijk grote discotheek te zijn.
moet wel aardig zijn, ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Kan je elkaar makkelijk vinden als er ruzie isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
We komen niet uit Amsterdam heAlle 100 in het wit (niet mijn idee, maar dat is goed voor het groepsgevoel of zo
)
Tegen een 4de klasser nog wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef Superheld het volgende:
NAC - RKSV Heeze
11-0
Zo onze eerste gewonnen wedstrijd van dit jaar!
Nou ja, ik schat zo'n 30 dames en 70 man. In totaal in ieder geval 100, want de organisator had dat als maximum gesteld en dat is al een tijdje het geval qua vooruitbetalingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat naar Tukkerland met 100 man? Kan je een hele nieuwe stad opzetten
Ja goed voor t zelf vetrouwen enzo!quote:
Dat doen ze in een of andere groep ook. Iets met een Kquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
We komen niet uit Amsterdam heAlle 100 in het wit (niet mijn idee, maar dat is goed voor het groepsgevoel of zo
)
3 x k!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doen ze in een of andere groep ook. Iets met een K
De nachtpracht, praat me er niet van. Het was echt geweldig, in maanden niet zoveel lol gehad. Ik kwam allemaal lui tegen die ik in geen 4 jaar had gezien en één van de bardames bleek een vriendin te zijn van een vriend van mij. Elke keer als ik dus dropshot of jagermeister bestelde (1 muntje), kreeg ik zo'n shotglaasje met een muntje er inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet wel aardig zijn, ben er zelf nog nooit geweest.
Was de nachtpracht nog wat met oud en nieuw?
In ONZ met je "amstelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef ericajax het volgende:
Ik weet niet waar ik het moet zoeken of openen maar 13 januari begint Amstel weer met een actie zoals Amstel Schop het tot Superprof![]()
Ditmaal heet het Amstel Superpingels. Waar kan ik hierover een topic openen/vinden?
Amstel
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doen ze in een of andere groep ook. Iets met een K
Op zaterdag altijd tussen de middag. Maar goed, Hoek zit in de tas, appeltje, eitje.quote:
Als ik die foto's zie zou ik die tent vermijdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er gaan best veel allochtonen mee geloof ik, zie spaceout.nl voor een impressie
Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef ericajax het volgende:
Ik weet niet waar ik het moet zoeken of openen maar 13 januari begint Amstel weer met een actie zoals Amstel Schop het tot Superprof![]()
Ditmaal heet het Amstel Superpingels. Waar kan ik hierover een topic openen/vinden?
Amstel
![]()
Dan is Heeze wel een geschikte tegenstander. Die heb ik dit seizoen een keer zien spelen voor de competitie. Niet echt bijster hoog niveau, maar dat moet je ook niet verwachten bij een 4e klasserquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja goed voor t zelf vetrouwen enzo!![]()
Ken wel Hard-Fi, rammelrock.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
Kent iemand het bandje Hi-fi? Ik zag laatst een clipje, nummer heeftte volgens mij Cashmachine, en het clipje was meesterlijk: over wat er achter de pinautomaat gebeurd.
Een tegenstander op het niveau van Pierre en zijn vriendjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is Heeze wel een geschikte tegenstander. Die heb ik dit seizoen een keer zien spelen voor de competitie. Niet echt bijster hoog niveau, maar dat moet je ook niet verwachten bij een 4e klasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |