HELL yeah!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:28 schreef Ang3l het volgende:
Kug... zal ik je anders aan de zus van Flo koppelen?
[afbeelding]
( www.eveni.net )
Is de eerste letter van jouw naam een P en de laatste een L en ben jij een hot-gay-nerd? Didn't think soquote:
iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef Cybart het volgende:
niet leuk
Kben vast te jongquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:50 schreef Cybart het volgende:
wie komt er terug bij mij in bed liggen ?
ik ben net wakker, sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:50 schreef Cybart het volgende:
wie komt er bij mij mee terug in bed liggen ?
Mag ik een gokje wagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:50 schreef Cybart het volgende:
wie komt er bij mij mee terug in bed liggen ?
Naja..jammer danquote:
Rennende kinderen en vies eten en idiote zelfknutsel kutmeubels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm sure the feeling is mutual.
Cheap though.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:11 schreef TehRockstar het volgende:
Rennende kinderen en vies eten en idiote zelfknutsel kutmeubels.
Kutwinkel
Daar komt al het 20+ Jordaan-kutvolk op af. Met kinderen die Rozemarijn en Tammo heten enzo.quote:
je bent wel heel erg bekend daar.... moest je iedere zondag mee soms naar de ikea?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar komt al het 20+ Jordaan-kutvolk op af. Met kinderen die Rozemarijn en Tammo heten enzo.
Zitten er tussen die werken?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat moet jij tussen al die junkies?
ach ja ze worden ook lam van die drugs he![]()
en er waren er bij die overdag gewoon w\gewerkt hadden...
Al lang, gisternacht nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
HELL yeah!
heb je ém al gevonden op gay.nl... ik wel
Wat schattig!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
... *zuchtzwijmel* ...
Ik IAK/VGZ aangezien Philips dat collectief doet en collectief synoniem is voor minder centjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Ik overweeg ONVZ.
Nee, ik was daar en daar stond een of ander dom wijf haar Montessori kindjes bij elkaar te roepenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent wel heel erg bekend daar.... moest je iedere zondag mee soms naar de ikea?
Ikke ben oooook collectief bij vgzquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik IAK/VGZ aangezien Philips dat collectief doet en collectief synoniem is voor minder centjes
kvind tammo toch meer een naam voor je konijn, dan voor je kindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik was daar en daar stond een of ander dom wijf haar Montessori kindjes bij elkaar te roepen
'Rooooozemarijn'! 'Tammo!!!!'
Daarom.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kvind tammo toch meer een naam voor je konijn, dan voor je kind
Hey! Hippies zijn goed, ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom.
Kut geitewollensokken kunstacademie kutnamen.
Bah, 'k heb net 'n nieuwe wekkerradio, 'k kan geen fatsoenlijke klassieke zender op vinden, alleen maar blèrmuziekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:19 schreef Burner82 het volgende:
heerlijk rustig wakker worden met rammstein
Vreselijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hey! Hippies zijn goed, ja!
Oh ja, goedemorgen trouwens
dan maar mee bléren hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah, 'k heb net 'n nieuwe wekkerradio, 'k kan geen fatsoenlijke klassieke zender op vinden, alleen maar blèrmuziek
Jij hebt te vaak teveel luchtdruk op je oren, zodat je geen nuances kunt horen, de finesses van muziekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan maar mee bléren hebeter dan violen gejank vind ik
Hippies zijn nou bepaald géén grijze muizen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vreselijk.. Dat krijg je ervan als grijze muizen samen kindjes gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |