Sweet Dreams Waxxerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik word gerangeerd richting bedstede
ik zeg: een goede nachtrust, menschen. Dag!
kvind hem best cool... de actie scenes, en die dingen met de gadgets... verder ist saaiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat james bond eerlijk gezegd ook
kom maar hier een marathon houden danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
horor is niet helemaal mijn genrequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kom maar hier een marathon houden danvan 4 uur smiddags, tot 8-9 uur smorgens
jawel, trilogy of the dead, en dan de klassiekers, the omen, poltergeist, exocist en zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
horor is niet helemaal mijn genre
Sweet Dreams TheaterMamaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga dan ook maar eens naar mijn nestje
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
en Ang3l is een slet!! SLET!!
Had je mij maar weer uit moeten nodigenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:09 schreef TehRockstar het volgende:
Sletterpret
wat moet jij tussen al die junkies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je mij maar weer uit moeten nodigen![]()
IK had het toen volgehoudentim niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |