Oh, vertel... Waarom denk je dat ik die niet "aankan"?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef AlohaXa het volgende:
Na je berichtje gelezen te hebben... Denk ik dat een extra pilsje niet de verstandigste keuze is die je nu kunt maken.
ik sliep om 01:00 en werd om 05:00 weer wakker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 06:36 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Iets te wakker voor dit moment van de dag
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef sonnestraaltje het volgende:
Verdrietig
Junkiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Twisted_fok het volgende:
En jeuj, mn medicijnen zijn weer binnen!![]()
Verstandig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Alsof het hoog tijd is om me weer eens te bezatten, derhalve ga ik maar een fles amaretto uit m'n koelkast halen. Proost alvast.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef nixxx het volgende:het is weer zondag hoor.. maar gister was het echt gezellig
Ik liet het daarom dan ook al jaren door mijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef sjak het volgende:
Daarom ben ik nou bang voor de kapper! Ze doen nooit wat je wil en begrijpen nooit wat je mooi vindt.
hahaha ik laat het door mijn broer doen... en nu ga ik even in je fotoboek spieken of daar wat te zien isquote:Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik liet het daarom dan ook al jaren door mijnzusje
doen en reken maar dat ik weer met hangende pootjes bij 'r terugkom!
That's the spirit!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 06:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Godverdegodver. Slaap je eindelijk eens lekker door ipv elk uur wakker worden.. gaat je wekker.$^&(%*(%%$
Maar verder: ready to take over the world!
the horror, ze zijn echt nergens te bekennen, en de mevrouw aan wie ik ze had gegeven is neit bereikbaar, als dat niet snel goed komt wijzen ze de woning aan de volgende kandidaat toequote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, ik ben de wo ingbouw aan het bellen om te vragen of ik wel ofniet de woning toegewezen krijg, zijn mijn papieren kwijt?![]()
en nu wordt er beweerd dat ik nisk heb ingeleverdquote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
the horror, ze zijn echt nergens te bekennen, en de mevrouw aan wie ik ze had gegeven is neit bereikbaar, als dat niet snel goed komt wijzen ze de woning aan de volgende kandidaat toe
Dat is ook mijn ergste nachtmerrie.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef thaleia het volgende:
Ik wil hier even kwijt dat ik baal van mijn nieuwe haar. Ik weet ook niet wat me bezielde toen ik naar die kapper ging, maar die kapper was nogal knipgraag en toen ze wat al te enthousiast leek te gaan worden leek dat mij een goed idee, want het leek me wel verstandig dat eventuele dode stukken weg zouden worden gehaald.
(Later zei ze dat er niks dood was, alleen de punten een beetje poreus)
Nu heb ik een suf "kijk mij eens de hippe vlotte Viva-meid zijn"-kapsel, en ik ben helemaal geen type voor zo'n sufkuttenkapsel voor dozen die dmv hun haar hun coolheid willen benadrukken, ik ben van mezelf al cool en ik wil gewoon mijn dromerige lange krulhaar terug.
En iedereen maar zeggen: "ik vind het leuk! Het zit heel pittig!" Flikker op met je pittig, ik heb hetzelfde "vlotte-meid-laagjes-tot-op-je-schouders-kapsel" als elke Pabo- of pedagogiekdoos en ik vind het niks. Ik heb nu een hoofd dat niet past bij mijn persoonlijkheid. Gelukkig heb ik al wel wat manieren gevonden om eea te camoufleren, want no way dat ik het ooit nog los ga dragen totdat het dozerige eraf is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |