het toernooi is praktisch afgelopen, zeg het maar:quote:op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
volgens mij snap jij er geen kut van.
als journalisten iets uit zouden zoeken dan komen ze tot de conclusie dat ik mijn mond heb gehouden. ik heb niks verklapt en ik kan ook nooit aangepakt worden. ik heb alleen gezegt dat ik info heb over barney. en wat het is dat is vertrouwelijk, en dat heb ik ook geheim gehouden.
ja hoor jij zal het weten.quote:op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef neuralnet het volgende:
mensen, het is gewoon niet waar. van barneveld zal zelf nooit prive-informatie lekken naar een manager waarmee hij in diskrediet gebracht kan worden. een manager zal nooit informatie lekken naar de baas van een willekeurig bedrijf. en een baas van een bedrijf gaat dat soort dingen echt niet met een stagiaire bespreken. of te wel 4 redenen waarom dit allemaal verzonnen is.
ik weet het inderdaad. de manier waarop deze topic geopend is en het verhaal verteld wordt is te onwaarschijnlijk om waar te zijn.quote:ja hoor jij zal het weten.
heeft ie toch niet genoeg betaaldquote:op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef mic_forever het volgende:
hij heeft ze medespelers omgekocht!
zodat hij voor de 5e x kan winnennnnn
daar gaat je scoop. barney denkt dus aan een overstap, niet in de laatste plaats omdat het veel meer poen oplevert (als ie wint dan).quote:after the champagne is drunk and the sweeping up is started, today business discussions are likely to begin to set up a unification-style match of the pdc and bdo world champions. two years ago, when taylor met andy fordham, the match was halted when the bdo title holder was forced to quit with heat exhaustion - but it lasted long enough to show it was a television hit.
that match was shown on pay-for-view and organisers are keen to cash in on the new audience that darts has found in the past three weeks. while there has been renewed speculation of barneveld joining the pdc, the bdo would not take it lying down. the purse in the pdc event for the world champion is £100,000, which was £40,000 more than for last night's final.
idd! wat het nieuws ook is, het is raymond van barneveld for gods sakesquote:op maandag 16 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
en jij denkt dat dat voorpaginanieuws op het sportkatern zou zijn. ja hooguit in een kolommetje links
. zelden zo'n niet-snuggere ts gezien
ging het erover dat barney's fanclub opgeheven werdquote:op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef yvette1982 het volgende:
als je info hebt over een bekend sporter dat best wel schokkend nieuws is op sportief gebied. en het is nog een groot geheim en nergens bekend. kan je zoiets verkopen aan een krant of andere media?
jochem uittehage of hoe die schaatser ook heet.. moet stoppen met schaatsen(omdat na de val zijn knie is ver****) ok weten we dat ook weerquote:op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee ik ken hem niet persoonlijk.
en dit nieuws zal denk ik over een paar weken of wellicht een paar maanden bekend gaan worden. hij zal het niet leuk vinden als het nu bekend zal worden aangezien hij zich nu bijzonder moet concentreren met wat hij doet. dus dit moment zou verre van goed zijn voor hem.
maar nogmaals het gaat om een sportief iets, niet om drugs of een liefdesaffaire of wat dan ook. echt om een bijzonder sportief nieuws.
dat wist hij natuurlijk ook van te voren...dat dat ging gebeurenquote:op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef space-kees het volgende:
[..]
jochem uittehage of hoe die schaatser ook heet.. moet stoppen met schaatsen(omdat na de val zijn knie is ver****) ok weten we dat ook weer![]()
heb ik gedaanquote:op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef mrbadguy het volgende:
[..]
dat wist hij natuurlijk ook van te voren...dat dat ging gebeurenlees het topic door
ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.quote:op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef space-kees het volgende:
[..]
heb ik gedaangewoon bullshit dit hele topic..
kom niet eerst ouwe hoeren dat je wat weet.. en dan nu afhaken![]()
gastquote:op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
het gaat er toch over dat hij naar die andere bond gaatquote:op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |