abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34080892
dat kan ik ook wel roepen, je loopt interessant te doen, maar je kan niets bewijzen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 15 januari 2006 @ 13:52:15 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34081821
quote:
op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

volgens mij snap jij er geen kut van.
als journalisten iets uit zouden zoeken dan komen ze tot de conclusie dat ik mijn mond heb gehouden. ik heb niks verklapt en ik kan ook nooit aangepakt worden. ik heb alleen gezegt dat ik info heb over barney. en wat het is dat is vertrouwelijk, en dat heb ik ook geheim gehouden.
het toernooi is praktisch afgelopen, zeg het maar:

• barney naar de pdc
  • barney begint eigen bond
  • barney stopt met darten
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      zondag 15 januari 2006 @ 14:08:03 #178
    62512 Smurfin
    Curiositá
    pi_34082358
    signature; respect is slechts een trend

je moet zelf toegeven dat dit niet erg netjes is.
    als ik zo'n werknemer had, die bereid zou zijn om voor een som geld informatie door te spelen,
    ook al heb je de inhoudelijke informatie niet genoemd, vlieg je er op staande voet uit.

je noemt the times en the sun, dus ik neem aan dat het iets met dit toernooi te maken heeft,
    iig daar in de uk, of de engelse darters.
    gokje;

hij gaat een boek schrijven en klapt uit de school over zijn collega darters,
    (hij zondert zich aardig af, dus neemt al z'n afstand (voor geld doet men rare dingen ))
    óf hij neemt de baan over van mastercaller martin fitzmaurice
    ofzo...

werk je trouwens voor dat bedrijf dat subsponsor is van barney?

[ Bericht 8% gewijzigd door Smurfin op 15-01-2006 14:49:02 ]
    ... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
    pi_34082419
    mensen, het is gewoon niet waar. van barneveld zal zelf nooit prive-informatie lekken naar een manager waarmee hij in diskrediet gebracht kan worden. een manager zal nooit informatie lekken naar de baas van een willekeurig bedrijf. en een baas van een bedrijf gaat dat soort dingen echt niet met een stagiaire bespreken. of te wel 4 redenen waarom dit allemaal verzonnen is.
    Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
    pi_34082975
    hij heeft ze medespelers omgekocht!
    zodat hij voor de 5e x kan winnennnnn
    pi_34083139
    òf............
    barney is eigelijk een vrouw en wil zich nu weer gaan ombouwen
    dit zou voor grote comotie zorgen want dan zou niet gulliver, maar barnelientje de beste vrouwlijke dartster zijn
      zondag 15 januari 2006 @ 16:41:37 #182
    83103 yvette1982
    Respect is slechts een trend.
    pi_34088686
    quote:
    op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef neuralnet het volgende:
    mensen, het is gewoon niet waar. van barneveld zal zelf nooit prive-informatie lekken naar een manager waarmee hij in diskrediet gebracht kan worden. een manager zal nooit informatie lekken naar de baas van een willekeurig bedrijf. en een baas van een bedrijf gaat dat soort dingen echt niet met een stagiaire bespreken. of te wel 4 redenen waarom dit allemaal verzonnen is.
    ja hoor jij zal het weten.
    In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
    pi_34099648
    quote:
    ja hoor jij zal het weten.
    ik weet het inderdaad. de manier waarop deze topic geopend is en het verhaal verteld wordt is te onwaarschijnlijk om waar te zijn.
    Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
    pi_34100833
    quote:
    op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef mic_forever het volgende:
    hij heeft ze medespelers omgekocht!
    zodat hij voor de 5e x kan winnennnnn
    heeft ie toch niet genoeg betaald
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
      zondag 15 januari 2006 @ 23:04:30 #185
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_34104608
    nou kom maar op met de info !!
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_34106123
    bs topic. ts zal best wat kunnen weten wat wij niet weten, maar als hij/zij/het dit bekend maakt, dan schaadt ts alleen maar zichzelf. daarnaast, barney gaf in zijn interview met sbs6 ook al een vaag antwoord over dat 'ie niet zou stoppen maar iets anders. zal dus wel een overstap zijn naar een andere bond, of z'n laatste lakeside ofzo. boeiend.
    pi_34107212
    in de engelse krant de guardian:
    quote:
    after the champagne is drunk and the sweeping up is started, today business discussions are likely to begin to set up a unification-style match of the pdc and bdo world champions. two years ago, when taylor met andy fordham, the match was halted when the bdo title holder was forced to quit with heat exhaustion - but it lasted long enough to show it was a television hit.

that match was shown on pay-for-view and organisers are keen to cash in on the new audience that darts has found in the past three weeks. while there has been renewed speculation of barneveld joining the pdc, the bdo would not take it lying down. the purse in the pdc event for the world champion is £100,000, which was £40,000 more than for last night's final.
    daar gaat je scoop. barney denkt dus aan een overstap, niet in de laatste plaats omdat het veel meer poen oplevert (als ie wint dan).
      maandag 16 januari 2006 @ 00:57:07 #188
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_34109011
    en jij denkt dat dat voorpaginanieuws op het sportkatern zou zijn . ja hooguit in een kolommetje links . zelden zo'n niet-snuggere ts gezien
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_34109726
    quote:
    op maandag 16 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
    en jij denkt dat dat voorpaginanieuws op het sportkatern zou zijn . ja hooguit in een kolommetje links . zelden zo'n niet-snuggere ts gezien
    idd! wat het nieuws ook is, het is raymond van barneveld for gods sakes
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      maandag 16 januari 2006 @ 01:37:17 #190
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_34109923
    ik zal het maar verklappen: barney komt er morgen voor uit dat hij eigenlijk op dikke zwetende mannen valt en daarom zijn vrouw gaat verlaten voor phil taylor.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 16 januari 2006 @ 01:46:09 #191
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_34110069
    barney gebruikt dus geen drugs?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_34110944
    fake topic en ts laat zich natuurlijk niet meer zien.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 09:02:03 #193
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_34268931
    quote:
    op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef yvette1982 het volgende:
    als je info hebt over een bekend sporter dat best wel schokkend nieuws is op sportief gebied. en het is nog een groot geheim en nergens bekend. kan je zoiets verkopen aan een krant of andere media?
    ging het erover dat barney's fanclub opgeheven werd ?

[ Bericht 64% gewijzigd door Falco op 20-01-2006 09:58:32 ]
    pi_34273310
    quote:
    op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee ik ken hem niet persoonlijk.
    en dit nieuws zal denk ik over een paar weken of wellicht een paar maanden bekend gaan worden. hij zal het niet leuk vinden als het nu bekend zal worden aangezien hij zich nu bijzonder moet concentreren met wat hij doet. dus dit moment zou verre van goed zijn voor hem.
    maar nogmaals het gaat om een sportief iets, niet om drugs of een liefdesaffaire of wat dan ook. echt om een bijzonder sportief nieuws.
    jochem uittehage of hoe die schaatser ook heet.. moet stoppen met schaatsen(omdat na de val zijn knie is ver****) ok weten we dat ook weer
    wanneer je niet weet wat je wil weten..
    weet je het niet!
    pi_34275051
    quote:
    op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef space-kees het volgende:

[..]

jochem uittehage of hoe die schaatser ook heet.. moet stoppen met schaatsen(omdat na de val zijn knie is ver****) ok weten we dat ook weer
    dat wist hij natuurlijk ook van te voren...dat dat ging gebeuren lees het topic door
    pi_34277268
    quote:
    op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef mrbadguy het volgende:

[..]

dat wist hij natuurlijk ook van te voren...dat dat ging gebeuren lees het topic door
    heb ik gedaan gewoon bullshit dit hele topic..

kom niet eerst ouwe hoeren dat je wat weet.. en dan nu afhaken
    wanneer je niet weet wat je wil weten..
    weet je het niet!
      vrijdag 20 januari 2006 @ 18:33:48 #197
    83103 yvette1982
    Respect is slechts een trend.
    pi_34286343
    quote:
    op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef space-kees het volgende:

[..]

heb ik gedaan gewoon bullshit dit hele topic..

kom niet eerst ouwe hoeren dat je wat weet.. en dan nu afhaken
    ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
    In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 19:09:04 #198
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_34287499
    quote:
    op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
    gast
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      vrijdag 20 januari 2006 @ 19:15:39 #199
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_34287694
    quote:
    op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

het gaat er toch over dat hij naar die andere bond gaat
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_34291511
    zucht, mijn nieuwsgierigheid wordt nu echt gepijnigd
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')