Hij is niet gewend aan een vrouw die 20x per dag sex wil, maar is al blij als hij 1x per week magquote:
ow jawel, maar die ben ik snel zatquote:
4 keer per dag is mn max... (dat was een dag van 6 uurtjes, dat welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is niet gewend aan een vrouw die 20x per dag sex wil, maar is al blij als hij 1x per week mag
best lullig idd als je niet mee kunt pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Fwnk het volgende:
BLaap
Pff, ik heb het na 3x wel gehad eerlijk gezegd. Al weet ik het niet als het over de hele dag verspreid zou zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4 keer per dag is mn max... (dat was een dag van 6 uurtjes, dat wel)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
best lullig idd als je niet mee kunt praten
Dat hou je niet volquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt als vent gewoon te presteren als een vrouw dat wil![]()
al is het 30x op een dag![]()
3 keerop de dag is wel ok inderdaad.. die 4e keer was eens en nooit weer.. het was goed dat we elkaar destijd maar 1 dag in de week zagen, die week had ik ook wel nodig om weer te herstellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pff, ik heb het na 3x wel gehad eerlijk gezegd. Al weet ik het niet als het over de hele dag verspreid zou zijn.
Orginaliteit, fantasie, intiatief nemen en verrassenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
en Mukie, bij mij ligt het ook heel erg aan de partner of ik zin heb, bij mn ex was het vaak, maar saai en dan hoeft t voor mij al snel niet meer.
Dat lijtk me pijnlijk, tenzij het 30x 2 minuten isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ben blij dat ik dat niet ken, die enkele keer dat we het 3x deden had ik er al last van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 keerop de dag is wel ok inderdaad.. die 4e keer was eens en nooit weer.. het was goed dat we elkaar destijd maar 1 dag in de week zagen, die week had ik ook wel nodig om weer te herstellen
schrale pikkies zijn kut13.gif
Kut 3e keer op een dag dat ik het zeg... maar ik overdrijf graagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat lijtk me pijnlijk, tenzij het 30x 2 minuten is
absoluut maagdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
het was of misionaris standje, of amazone, verder vond ze niks fijn, zelfs oraal vond ze niks aan, 69 dus ook niet, hondjes niet, wat ik ook verzon (en ik heb best een rijke fantasie al zeg ik het zelf), het was niet goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Orginaliteit, fantasie, intiatief nemen en verrassen
jij zal ook eens in de buurt van een volvo zijn zonder aan sex te denken...quote:
frigide wijfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het was of misionaris standje, of amazone, verder vond ze niks fijn, zelfs oraal vond ze niks aan, 69 dus ook niet, hondjes niet, wat ik ook verzon (en ik heb best een rijke fantasie al zeg ik het zelf), het was niet goed
dertig keer een half uur is wel wat overdreven jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat lijtk me pijnlijk, tenzij het 30x 2 minuten is
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
jij zal ook eens in de buurt van een volvo zijn zonder aan sex te denken...
"hoeveel naakte vrouwen heb ik nodig om die schoon te krijgen???"
"Hoeveel naakte vrouwen passen er in mijn kofferbak???"
![]()
Wat een kutwijfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het was of misionaris standje, of amazone, verder vond ze niks fijn, zelfs oraal vond ze niks aan, 69 dus ook niet, hondjes niet, wat ik ook verzon (en ik heb best een rijke fantasie al zeg ik het zelf), het was niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |