quote:
jaa ik ben eigenlijk ook best bereidt naar de taxi maatschappij te gaan en het geld te betalen... maar dat staat zo stomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
"Zielige actie" betaal gewoon waarvan je gebruik maakt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Croupouque het volgende:
Nou, leuk is dat. Mijn oom is taxichauffeur in Zoetermeer en maakte laatst ook zoiets mee. Hij wilde toen de achtervolging inzetten, maar is na een paar meter ingestort toen hij een hartaanval kreeg. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar het gaat weer redelijk goed met hem. Al verwachten de dokters dat hij nooit meer kan werken.
Nou als je dan met je zatte kop dat wel durft, moet je nu ook een grote kerel zijn en netjes het taxi bedrijf opbellen en betalen, de taxichaufeur een lekkere fles drank geven, en de verdere dingen accepteren (boete oid.)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef SqueaK het volgende:
[..]
jaa ik ben eigenlijk ook best bereidt naar de taxi maatschappij te gaan en het geld te betalen... maar dat staat zo stom
maja, ik was dus knoke zat en gaf er toen echt helemaal niks om
Deelt dit antwoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef bietel het volgende:
Nogal zwakke actie vind ik het. Als je diensten niet kan betalen, moet je er ook geen gebruik van maken.
Moet bekennen dit ook een keer gedaan te hebben. Hadden toen van Rotterdam naar Breda een taksi genomen met ons zatte hoofd.quote:
GTA stylequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Wackyduck het volgende:
Ik schop altijd de chauffeur eruit en rij met de taxi verder.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef bietel het volgende:
Nogal zwakke actie vind ik het. Als je diensten niet kan betalen, moet je er ook geen gebruik van maken.
aso duur!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
37,50 is ongeveer 3 kilometer.
Waarom ga je niet gewoon lopen?
Dure stinktaxi's![]()
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:36 schreef MouseOver het volgende:
Die taxichauffeur moet dat uit eigen zak bijlappen. Dat houdt dus in dat hij meer dan de helft van de avond voor niets gewerkt heeft.
Goed bezig knul
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
37,50 is ongeveer 3 kilometer.
Waarom ga je niet gewoon lopen?
Dure stinktaxi's![]()
Wat is er dan zo gaaf aan? Iets uit een winkel stelen, eenmalig, is toch ook geen gave actie? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef seilram het volgende:
Ik vind het wel een gave aktie, wel zeker voor eenmalig gebruik, maar het is wel zoiets van: als we nu eens..... maar wat ik zelf uiteindelijk niet zou durven.
Net zoals met uit eten gaan en dan weg rennen uit het restaurant
Die zijn het gewend, na de feesten van onze school deed een groepje het elke keerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef steve2003 het volgende:
heb ook een keer gratis taxi rit gehad! moesten we ook rennen, maar dat was voor de boze taxichaufeur...
we stappen zo in de taxi, bij de doelen/american dream cafe in rotterdam... die man begint te rijden, is 1richtingverkeer, en vraagt:
"en waar gaat de reis naartoe heren?"
Ik: "tot hier ongeveer"
Taxichaufeur: "wel godvergodvergodverdommmee!!!!!"
Vriend van me: "bek houde vuile kankerturk"
en toen zijn we maar naar binnen gerend....
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef steve2003 het volgende:
Vriend van me: "bek houde vuile kankerturk"
wat interesseert dat nouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Meestal neem ik de nachtbus, blijf ik tot 's ochtends hangen of blijf ik slapen bij mensen die dichter in de buurt wonen. De meeste vrienden en vriendinnen die ik in Rotterdam heb, wonen redelijk centraal.
Zulks genuanceerd altijd, nu een gevoelige snaar geraakt... Maarja, wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef MouseOver het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat je een vuile hond bent? Nee, dacht het niet.. nouja, bij deze dan maar.
Er zijn slechts 16 taxibedrijven en 14 Aartsen in Zoetermeer. De chauffeur weet vast nog wel waar je uitgestapt bent.
Ik ga even m'n telefoon zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |