Nee die is het niet. Het is een best wel bekend nummer. Wordt nu redelijk veel op slam fm gedraaid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef bb_penske het volgende:
DJ Duro - Cocaine Motherfucker
Niemand?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef Ricky_ het volgende:
Ik zoek de naam van zo'n liedje. In de clip zie je een redelijk bolle blank vent met een gitaar/banjo-achtig ding een combinatie van zingen en rappen doen. Is een vrij recent liedje, uit begin 2005 of eind 2004 volgens mij.
Natalie Imbruglia - Wishing I was there?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Zolena het volgende:
Ik zoek een liedje met daarin in ongeveer de tekst:
"wish you were here, wish you were here and wish i was there"
Fatman Scoop - Be Faithfulquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nummertje met de tekst:
Single ladies cannot hear ya single ladies make noise!
enne
If you've got a hundred dollar bill get your hands up
Paul T - Can I Get Somequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:24 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst: "Cocaine, what a great drug that was" kan het alleen niet vinden.
Weet iemand de artiest/dj die dit gemaakt heeft? House genre.
bij voorbaat dank.
Ik moest ook even goed nadenken over de naamquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx gast, kon er maar niet opkomen!
Misschien Survivor - Eye of the Tiger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik zoek een nummer, die ideaal te gebruiken als nummer voor een opkomst/presentatie. Liefst met trompetten erin... kan iemand mij helpen ??? (weet niet waar te beginnen met zoeken)
Döf - Codo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm oké ik zoek een liedje, regelmatig draaien ze hem op veronica maar dan mis ik net de afkondiging of versta er niks van.....
Nou de omschrijving....
Volgens mij duits
en het enige dat ik versta, maar ze zingen het vast niet is
"Von der/die eerde" of "auf der/die eerde"
Ofzo iets dan
Wie o Wie?
Peter schilling - major tom(völlig losgelöst).quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Volgens mij duits
en het enige dat ik versta, maar ze zingen het vast niet is
"Von der/die eerde" of "auf der/die eerde"
Paul van Dyk - For an angelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef Maart85 het volgende:
hoe heet het nieuwe nummer van Paul van Dyk ook alweer?Hij draaide het ook op mainstage van Dance Valley en je hoort hem nu ook vaak op fresh!
Prodigy - Voodoo peoplequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
De andere is de achtergrondmuziek van dit filmpje:
http://www.ajaxfilmsite.nl/movies0506/ajaxpraag/praagthuis2.wmv
ooh damn had um op puntje van mun tong liggen...en damn ik weet um nie meer!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers, allebei uit filmpjes.
De eerste komt uit het volgende filmpje (let op! 49 MB), het begint bij 1:12 tot 1:20.
Klinkt heel bekend, maar kan niet op de naam komen.![]()
http://rapidshare.de/files/10961034/bilbao.mpg.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |