Schrap Kraftwerk maar. Buiten diverse bootlegs/fout getagde mp3's ga je die nergens vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt wel verschillende uitvoerende artiesten:
Hot Butter - Popcorn
Kraftwerk - Popcorn
Popcorn Makers - Popcorn
Joan Baez - Ain't gonna let nobody turn me aroundquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef GreenEyes het volgende:
Libresse -knip-
Brooks And Dunn - Play Somethin Countryquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef blackbully het volgende:
hey hey kwam dit nummer tegen en klonk wel lekker.
nu is mijn vraag: iemand een idee wie dit is?
sorry voor het linkje maar is 18+ beeldmatereaal maar gaat me dus om het nummer .
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=kate-naked-1.wmv
ps. als iemand de muziek van filmpje kan scheiden dan mag deze link weg
yup is hem thanx.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:19 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Brooks And Dunn - Play Somethin Country
lekker wijffie![]()
ik heb hem! Stuur ff een mailtje naar nuleennuleennuleen@hotmail.com en ik zal hem je sturenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Diwwek het volgende:
Voor een 25-jarig huwelijk ben ik op zoek naar de bladmuziek van Everlasting Love (piano, begeleiding only). Het liefst zoals gespeeld in de Kerry Norton versie (Zoals uit de Grolsch reclame).
Ik ben al bij de muziekhandelaar geweest alleen die kan alleen de Jamie Collum uitvoering vinden, en dat is een solo uitvoering die nergens naar klinkt...
Weet iemand waar ik de Kerry Norton uitvoering kan vinden? Of is er zelfs mss iemand die het op bladmuziek kan zetten?
In wat voor stijl past het liedje?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:52 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een numer, best wel nieuw maar staat geloof ik niet in de top40...
Zit een man in met een vrouwen stem (daarmee bedoel ik iemand als kylie..)
heeft iemand enig idee welk nummer dit is....
en nee ik heb verder helemaal geen text titels of andere zaken....
Nee helaas, al is het wel beetje in die stijl....quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef Impry het volgende:
[..]
In wat voor stijl past het liedje?
Is het niet Hi Tack - Say Say Say?
Is het dan niet misschien Akcent - Kylie?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:41 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Nee helaas, al is het wel beetje in die stijl....
vreselijk he, zo'n nummer wat je bv op je werk hoort (supermarkt) maar niemand net ff op die titel ofzo kan komen..... en je wilt het zo graag horen....
Shaggy - (Mister) Lover Lover WILDE GOKquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef lemerchant het volgende:
misschien een simpele, maar met google kom ik telkens uit bij shabba rank - mister loverman. Uiteraard gedownload, maar krijg dan iets heel anders te horen dan dat ik eigenlijk zou willen.
In het liedje zit dus de tekst "...mister loverman...sjabbaah'. Maja khad dus de verkeerde versie gedownload. Welke zou ik dan moeten hebben?
Danii Minogue & The Soul Seekerz - Perfectionquote:Op zondag 8 januari 2006 16:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is het dan niet misschien Akcent - Kylie?
Shaggy - Mr. Boombasticquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef lemerchant het volgende:
misschien een simpele, maar met google kom ik telkens uit bij shabba rank - mister loverman. Uiteraard gedownload, maar krijg dan iets heel anders te horen dan dat ik eigenlijk zou willen.
In het liedje zit dus de tekst "...mister loverman...sjabbaah'. Maja khad dus de verkeerde versie gedownload. Welke zou ik dan moeten hebben?
Nee helaas ook nietquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Danii Minogue & The Soul Seekerz - Perfection![]()
![]()
Volgens mij bedoel je toch Shabba Ranksquote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef lemerchant het volgende:
[..]
Nope, dat is em niet. Het nummer is trouwens ook minder 'wild' dan mr. boombastic
JAAA! Maar...nu nog ff zoeken welke versie et isquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je toch Shabba Ranks
Er zijn alleen meerdere versies van dat nummer
Deze bedoel je toch? : http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF152003-01-02-01.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |