Het liedje heet gewoon 'Kinderen voor Kinderen'quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef BaggerUser het volgende:
hoe heet dat kinderen voor kinderen liedje dat gewoon gaat van:
kinderen voor kindereeeeeeen een kind blabla... zegmaar het algemene kinderen voor kinderen nummer
dat wordt lastig zoeken in de cd winkelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het liedje heet gewoon 'Kinderen voor Kinderen'![]()
The Cult - She Sells Sanctuaryquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hoe heet het liedje dat gebruikt wordt in de intro (of klein stukje als in reclame ) bij de dakar-race?
beetje rock-achtig nr. dacht eerst aan queen maaruh, weet iemand het nummer?
quote:
denk dat het in frankrijk een best wel populair nummer is...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef JumperJack het volgende:
ik heb op vakantie in frankrijk al twee keer een tof nummer gehoord. ik heb de tekst niet goed kunnen verstaan, maar een zinnetje dat wel vaak terugkwam was: "duty open, singing..." ofzo iets.
het was rock en leek een beetje op maroon5.
weet iemand wie deze artiest was???
hoe gaat die reclame??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben (nog steeds!) op zoek naar het liedje uit de nieuwste UPCreclame...Help!
Paar posts boven je staat het antwoord...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Nitro_Racer het volgende:
Weet toevallig iemand hoe dat liedje heet van die reclame over de Dakar rally?? bvd
Ik geef gewoon antwoord op je vraag hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat wordt lastig zoeken in de cd winkel![]()
![]()
Ahh kijk eens aan, bedankt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Paar posts boven je staat het antwoord...
Popcornquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef almarrr het volgende:
Welk achtergroundmuziekje is dit op deze site?
http://conanmakespopcorn.ytmnd.com/
Misschien Chris Brown - Run It?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een hip-hop achtig nummer... daarin komt lil wayne in voor..
[afbeelding]
Was net op tv.. nieuwe single denk ik , waar deze figuur een gastrolletje in heeft.
Als je het mij vraagt klinkt het meer als ''4 strings''quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef steffan het volgende:
Ik zoek de titel van het volgende nummertje:
http://home.planet.nl/~kesse531/Track01.mp3
Het lijkt op rank 1, maar ik kom er niet uit.
Ja, dat zei je 2 uur geleden ook al, maar schijnbaar weet (nog) niemand hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Ichi het volgende:
Ik zoek een harcore nummer uit rotterdam
simpel nr het gaat als
boem boem boem boem boem boem (dan hoor je niets en het geluid van de metro dat de deuren opengaan) dan een vrouwen stem die een metro station omroept van rotterdam
(er zat ook een video bij met de metro van rotterdam versneld)
graag arties naam en nr
bedoel je niet toevallig de mixversie met Kriss Kross?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef bb_penske het volgende:
Goeiedag,
Ik zoek een andere versie van het nummer Hous of pain met Jump Around. In deze versie zingt er de hele tijd een vrouwelijk iemand...Wie o wie weet welke ik bedoel?
Nee die is het niet.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
dj boozywoozy - jumpin around?
Ceasars - Jerk it outquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef timvput het volgende:
Ik zoek dit nummer:
Klikkerdeklik
Alvast bedankt!
No point mate...quote:
Kan wel, maar ook uit de reclamewereld, daarin is het recentelijk nog gebruikt (weet alleen de reclame niet)quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef Impry het volgende:
Komt toch uit Fifa dat nummer?
David Gates - Lorilee misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Zolena het volgende:
Ik zoek een liedje met daarin in ongeveer de tekst:
"wish you were here, wish you were here and wish i was there"
Ik heb al gegoogled met deze zin, daarmee vond ik niks, en wish you were here levert zo belachelijk veel hits op dat ik het daarmee ook niet ga vinden. Het is in ieder geval niet pink floyd volgens mij, maar wat wel?? Ik heb het liedje echt al dagen in mn hoofd maar dan alleen deze twee regels echt héél vervelend! Dus ik zou graag ook de rest horen, dan ben ik er misschien vanaf
Maar je hebt ook geen idee welk nummer het is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien Chris Brown - Run It?
[..]
http://home.planet.nl/~kesse531/Track01.mp3
Als je het mij vraagt klinkt het meer als ''4 strings''
Nee die is het niet...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
David Gates - Lorilee misschien?
Nee die is het niet. Het is een best wel bekend nummer. Wordt nu redelijk veel op slam fm gedraaid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef bb_penske het volgende:
DJ Duro - Cocaine Motherfucker
Niemand?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef Ricky_ het volgende:
Ik zoek de naam van zo'n liedje. In de clip zie je een redelijk bolle blank vent met een gitaar/banjo-achtig ding een combinatie van zingen en rappen doen. Is een vrij recent liedje, uit begin 2005 of eind 2004 volgens mij.
Natalie Imbruglia - Wishing I was there?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Zolena het volgende:
Fatman Scoop - Be Faithfulquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nummertje met de tekst:
Single ladies cannot hear ya single ladies make noise!
enne
If you've got a hundred dollar bill get your hands up
Paul T - Can I Get Somequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:24 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst: "Cocaine, what a great drug that was" kan het alleen niet vinden.
Weet iemand de artiest/dj die dit gemaakt heeft? House genre.
bij voorbaat dank.
Ik moest ook even goed nadenken over de naamquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx gast, kon er maar niet opkomen!
Misschien Survivor - Eye of the Tiger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik zoek een nummer, die ideaal te gebruiken als nummer voor een opkomst/presentatie. Liefst met trompetten erin... kan iemand mij helpen ??? (weet niet waar te beginnen met zoeken)
Döf - Codo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm oké ik zoek een liedje, regelmatig draaien ze hem op veronica maar dan mis ik net de afkondiging of versta er niks van.....
Nou de omschrijving....
Volgens mij duits
en het enige dat ik versta, maar ze zingen het vast niet is
"Von der/die eerde" of "auf der/die eerde"
Ofzo iets dan
Wie o Wie?
Peter schilling - major tom(völlig losgelöst).quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Volgens mij duits
en het enige dat ik versta, maar ze zingen het vast niet is
"Von der/die eerde" of "auf der/die eerde"
Paul van Dyk - For an angelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef Maart85 het volgende:
hoe heet het nieuwe nummer van Paul van Dyk ook alweer?Hij draaide het ook op mainstage van Dance Valley en je hoort hem nu ook vaak op fresh!
Prodigy - Voodoo peoplequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
De andere is de achtergrondmuziek van dit filmpje:
http://www.ajaxfilmsite.nl/movies0506/ajaxpraag/praagthuis2.wmv
ooh damn had um op puntje van mun tong liggen...en damn ik weet um nie meer!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers, allebei uit filmpjes.
De eerste komt uit het volgende filmpje (let op! 49 MB), het begint bij 1:12 tot 1:20.
Klinkt heel bekend, maar kan niet op de naam komen.![]()
http://rapidshare.de/files/10961034/bilbao.mpg.html
Armin van Buuren heeft samen met Jan Vayne veel klassieke muziek gemixt. Is waarschijnlijk niet echt wat je bedoeld maar iig ietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef stephanie_xx het volgende:
Hallo,
Ik zoek niet echt een nummer maar meer een soort van genre
Kent iemand het nummer 'Resurrection' van John Debney? dit nummer komt uit The passion of the Christ. Ik zoek meer van dat soort nummers, bijv met een koor enzo..
maar niet echt kerkkoormuziek maar meer.. een beetje uptempo gemixt met zon koor enzo..
noem het maar class-tech wat ik zoek.. bijv dj's die klassieke muziek hebben gemixed, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar zoiets zoek ik![]()
dank u![]()
kernkraft 400 - zombie nationquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers, allebei uit filmpjes.
De eerste komt uit het volgende filmpje (let op! 49 MB), het begint bij 1:12 tot 1:20.
Klinkt heel bekend, maar kan niet op de naam komen.![]()
http://rapidshare.de/files/10961034/bilbao.mpg.html
Prodigy - Voodoo People ( Pendulum Remix )quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Curva het volgende:
De andere is de achtergrondmuziek van dit filmpje:
http://www.ajaxfilmsite.nl/movies0506/ajaxpraag/praagthuis2.wmv
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Peter schilling - major tom(völlig losgelöst).
Er zijn meerdere versies van, meest Engels.
gem - good to know you (?) (of is dat niet de nieuwste reclame?)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef bartjeuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer noemt uit de nieuwe reclame van randstad ?
Heartbeats van Jose gonzalez.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef Gillingham het volgende:
Die gast (singer/songwriter) van die reclame met die stuiterballen, verdorie...
Ik weet niet of je deze bedoelt, maar er is van alles op te vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef boeiuh het volgende:
wat is die site ookalweer waarop alle nederlandse hitlijsten van de laatste 40 jaar terug te vinden is?
Ik dacht meteen aan Wish You Were Here van Incubus, die misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Zolena het volgende:
Ik heb al gegoogled met deze zin, daarmee vond ik niks, en wish you were here levert zo belachelijk veel hits op dat ik het daarmee ook niet ga vinden. Het is in ieder geval niet pink floyd volgens mij, maar wat wel?? Ik heb het liedje echt al dagen in mn hoofd maar dan alleen deze twee regels echt héél vervelend! Dus ik zou graag ook de rest horen, dan ben ik er misschien vanaf
thxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
gem - good to know you (?) (of is dat niet de nieuwste reclame?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |