Arm meisje dat ze met dat apparaat de halve wereld over moet zeulen in het vliegtuig, gelukkig kan ze hem na de Australian Open, in Parijs, vast wel aan iemand meegeven naar Nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef okee6 het volgende:
En dit keer geen inheems gewaad maar een 'aparte' bokaal
[afbeelding]
Nou ja, zeg maar vnaaf die halve finale was het ook wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Denk dat ze een goede kans heeft om dit toernooi te winnen, gezien de dames die er nog in zitten. Hup Misa
Wiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef sr_firewire het volgende:
Loting AO:
Michaella Krajicek NED
vs.
Kristina Brandi PUR
Die past echt niet op de schoonsteenmantel denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef okee6 het volgende:
En dit keer geen inheems gewaad maar een 'aparte' bokaal
[afbeelding]
Geen enkel probleem, zolang je ons adres vermeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Blupp het volgende:
Loting eerste ronde Australian Open
Vanacht is er geloot voor de eerste ronde van de Australian Open. Michaëlla Krajicek speelt in de eerste ronde tegen de Amerikaanse Kristina Brandi . Deze ervaren speelster staat nummer 78 op de wereldranglijst. Wanneer Krajicek wint speelt ze naar alle waarschijnlijkheid tegen Sania Mirza (34) in de tweede ronde. Mocht ze ook deze partij winnen komt er een echte grote test: Amelie Mauresmo (3)
(gejat van www.misa-krajicek.nl )
In NSE (wat??) gebruikte ze zelfs de woorden makkie en eitje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:24 schreef pfaf het volgende:
Zelf zei ze over de gewonnen finale dat het één van de beste zo niet dé beste wedstrijd uit haar leven was. Met de vorm zit het dus wel goed, als dat nog neit duidelijk was na de toernooizege.
Heel lastig jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:06 schreef Blupp het volgende:
mauresmo is toch die vent..
dat wordt wel n lastige klus hoor
dat heet toch de porsche cup oidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:36 schreef BVO het volgende:
43e van de wereld nu.
5e in de championships Race.
Uur of drie, meende ik. Wordt toch niks van uitgezondenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelaat speelt ze vannacht?
Het is wel een showcourtje volgens mij, maar Eurosport zal zich echt tot de 2/3 hoofdbanen blijven richten, dus morgenochten en middag waarschijnlijk wel beelden in het NOS sportjournaal, maar verder niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef nickybol het volgende:
Ik vraag me af of er camera`s staan op baan 19.
Ik denk van niet, ze hebben in principe slechts vijf tv-banen. Boven het rijtje van de drie lampen links is baan 19 gesitueerd:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef nickybol het volgende:
Ik vraag me af of er camera`s staan op baan 19.
Wat denk je van hingis, alleen die had toen al een grand slam op zak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef rashudo het volgende:
Leuke meid, vooral hoe ze al die mailtjes afsluit met groetjes enz. vind ik erg komisch. Net zoals de kleren tijdens de persconferentie, het is gewoon een meisje van 17 net als alle andere. Zijn er meer van dit soort tennisspelers geweest op zo'n leeftijd? Vind het erg knap!
Mail jij met haarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef rashudo het volgende:
Leuke meid, vooral hoe ze al die mailtjes afsluit met groetjes enz. vind ik erg komisch. Net zoals de kleren tijdens de persconferentie, het is gewoon een meisje van 17 net als alle andere. Zijn er meer van dit soort tennisspelers geweest op zo'n leeftijd? Vind het erg knap!
Da's knap als je nog nooit Roland Garros gewonnen hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je van hingis, alleen die had toen al een grand slam op zak.
Volgens mij was Hingis wel een beeetje arroganter, denk je niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je van hingis, alleen die had toen al een grand slam op zak.
Nee dat zag ik ergens op een fansite staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mail jij met haarHoe dat dan ?
Hingis heeft in de single geen Grand Slam gewonnen. In de dubbel wel, maar toen was ze 18quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef rashudo het volgende:
Dus Hingis was 17 toen ze haar grand slam won?
Bij mij is een grand slam ook gewoon 1 van de vier dus maak je niet druk...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Norrage het volgende:
Hingis won haar eerste grand slam in de dubbel toen ze net 2 weken 15(of was het 16?) was...
[edit] Oh...Hebben we het nu over DE grand slam(allevier)? Dat had ik ff niet door. Alhoewel ik het gevoel heb dat men nooit daarover begon, beetje rare interpretaties van iedereen over en weer lol
Je vergeet voor het gemak even Australian Open van 1997, 1998, 1999, Wimbledon 1997, en de Us Open 1997?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Hingis heeft in de single geen Grand Slam gewonnen. In de dubbel wel, maar toen was ze 18
Nee, dat is met Olympische Spelen erbij, anders heet het gewoon Grand Slam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef erikh het volgende:
Alle 4 de grand slams in 1 jaar winnen heet toch golden slam?
Haar heeft ze al een keer verslagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef BVO het volgende:
Daarna evt. Vaidisova, dat zal dan wel niet gaan lukken.
Nee, ze kan een opleving hebben maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef komrad het volgende:
mauresmo gaat daarentegen wel lastig worden
Vannacht de dubbel met szavayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer speelt ze weer?
De WTA heeft regels over het aantal toernooien dat je mag spelen. Ook heeft ze een fitnesstrainer die zich hier druk om maakt. Ik zou me maar geen zorgen maken. Ze zal heus niet zo zielig eindigen als meisje Sesil Karatancheva.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
Overbelasting vergroot de kans op blessures, dus pfaf heeft wel een punt
Wie is die fitnesstrainer dan? Ik had begrepen dat Petr die juist de deur had gewezen ivm budget.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef nickybol het volgende:
[..]
De WTA heeft regels over het aantal toernooien dat je mag spelen. Ook heeft ze een fitnesstrainer die zich hier druk om maakt. Ik zou me maar geen zorgen maken. Ze zal heus niet zo zielig eindigen als meisje Sesil Karatancheva.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef nickybol het volgende:
Thuijs... Ik weet er niets van dat Petr die de deur heeft gewezen? Inmiddels is het budget ook geen probleem meer. Schapers is de deur gewezen vanwege het budget..
Budget lijkt me nu inderdaad ook wat minder een probleem, maar misschien kwam het Petr wel uit.quote:<...>Maar geen consensus betekent een compromis. Wie Thuijs ook maar een beetje kent, weet dat hij compromissen verafschuwt. Topsport duldt geen halfbakken oplossingen. Zo was het toch? Thuijs: Klopt, maar ik had geen keuze. Ik had ja' gezegd, ik wilde zelf ook leren. Noodgedwongen heb ik de wet van de kleine beetjes' toegepast. Rondom elke tennistraining heb ik iets gedaan. Achteraf kan je zeggen: het is gelukt. Misa mocht niet opnieuw geblesseerd raken én we hebben iets opgebouwd. Toch gingen beide partijen vorige maand uiteen. Niet met slaande deuren, maar heel simpel omdat ik niet in hun financiële plaatje paste. (bron)
Vloeken in de kerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar al net zo saai als Richard.
Niet objectief.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar al net zo saai als Richard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |