* JaWi wacht op UEFA cupquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
resultaat: in nieuwe eeuw geen successen gevonden.

Jullie hadden zeker wat CL succes in de nieuwe eeuwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*graaft in geheugen, zoekt naar Champions League en/of landstitels.
resultaat: in nieuwe eeuw geen successen gevonden.
En nu weer in je mand.

Jou topicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kind, dit is een AJAX topic. JIJ bent fout dat JIJ hier bent, ga je nu MIJ de schuld geven van in MIJN topic te zitten? Het moet niet gekker worden...

Niveautje hoor.quote:

Waarom zijn jullie dan al jarenlang geen landskampioen geworden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie hadden zeker wat CL succes in de nieuwe eeuwEn de UEFA cup winnen door Glasgow Rangers, Inter Milan, PSV en Dortmund te verslaan is toch wat moeilijker dan Landskampioen worden.

Sinds wanneer is kwartfinale halen een prijsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Kwartfinale CL staat gelijk tot hoger aan winnen UEFA Cup.

Ik hoop nog altijd dat in ieder geval 1 van het quatro Maxwell, Pienaar, De Jong of Trabelsi word verkochtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef S-Two het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat verkocht/gekocht wordt in de winterstop.

Omdat ons budget vele male lager ligt dan dat van Ajax en PSV, en toch doen we aardig mee. Begin jaren '90 waren we bijna failliet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan al jarenlang geen landskampioen geworden?

Tja, ze kunnen wel voor alles een beker geven danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kwartfinale halen een prijs![]()
![]()

Jezus, weer een waarschuwing?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op mensen, weer over Ajax.

Nee Vaduz, geloof dat er nu maar eens wat aan gedaan moet worden dan enkel een sturende reactie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:

Gaat een beetje moeilijk, met zo'n figuur wat z'n gerief haalt te trollen. Een aantal Ajacieden zouden dat nog kunnen negeren, maar op den duur gaat er toch gewoon op gereageerd worden en loopt het uit de hand. Een trollpost zo op z'n tijd maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, maar 20 tot 30 op een dag, daar moet gewoon wat aan gedaan worden. En tot die tijd neem ik het geen enkele Ajacied kwalijk dat hij/zij binnen dit topic erop reageert.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:

Hij had ALLANG gebanned moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wacht nou maar rustig af, Daggla jij weet ook wel hoe het achter de schermen werkt.

Feyenoord zit anders aardig op een lijn met PSV op dit moment, vond ik verbazingwekkend om te horen, met zo'n gierige manier van zakendoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat ons budget vele male lager ligt dan dat van Ajax en PSV, en toch doen we aardig mee. Begin jaren '90 waren we bijna failliet.

Ik vermoed dat als Vaduz FA had geweest, dat het knopje allang was gehanteerd. Maar zo tegen volgende week vrijdag zal een of andere slome Administrator z'n desinteresse wel voor een kwartiertje aan de kant hebben geschoven, dus we moeten nog een kleine week geduld hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij had ALLANG gebanned moeten zijn.
En ja, ik weet hoe het achter de schermen gaat. Maar ik ben echt zat dat ie al delen lang loopt te etteren zonder dat ie wordt gebanned.

Nee, don't worry.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Vaduz FA had geweest, dat het knopje allang was gehanteerd. Maar zo tegen volgende week vrijdag zal een of andere slome Administrator z'n desinteresse wel voor een kwartiertje aan de kant hebben geschoven, dus we moeten nog een kleine week geduld hebben.

Waar blijkt dat uit dan?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord zit anders aardig op een lijn met PSV op dit moment, vond ik verbazingwekkend om te horen, met zo'n gierige manier van zakendoen.

Volgens mij zat de begroting volgens de laatste berichten op 50 miljoen. Die gierige manier van zakendoen blijkt uit het feit dat ze gewoon nauwelijks geld over hebben voor goede spelers. Ze haken meestal als eerste af wanneer ook andere clubs interesse tonen in spelers, en er wordt aardig geprofiteerd van de broodkruimeltjes die dan overblijven (zoals Vlaar bijvoorbeeld, die ze voor een vriendenprijsje over mochten nemen van Dirk). Maargoed, die discussie mag voortgezet worden in het F'noord topic.quote:

Jij en lijntjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, don't worry.
Komt goed..
Ik heb nog wat lijntjes om er wat vaart achter te zetten.

Dat is toch niet gierig zaken doen? Dat is toch slim? Je gaat toch geen 5 miljoen euro uitgeven voor een speler die je voor 1 miljoen kan krijgen? Als er bij de Albert Heijn flessen Cola staan voor 1 euro zeg je toch ook niet bij de kassa hier heb je 5 euro want dat vind ik ze waard.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zat de begroting volgens de laatste berichten op 50 miljoen. Die gierige manier van zakendoen blijkt uit het feit dat ze gewoon nauwelijks geld over hebben voor goede spelers. Ze haken meestal als eerste af wanneer ook andere clubs interesse tonen in spelers, en er wordt aardig geprofiteerd van de broodkruimeltjes die dan overblijven (zoals Vlaar bijvoorbeeld, die ze voor een vriendenprijsje over mochten nemen van Dirk). Maargoed, die discussie mag voortgezet worden in het F'noord topic.

quote:

Waarom? Los van alle toeterende auto's door de stratenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En inderdaad, laat Marokko dat toernooi maar winnen...

Dan duurt het wat langer dat Boukhari terug isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waarom? Los van alle toeterende auto's door de straten.

Ik denk omdat NB dan even weg isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waarom? Los van alle toeterende auto's door de straten.

Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is toch niet gierig zaken doen? Dat is toch slim? Je gaat toch geen 5 miljoen euro uitgeven voor een speler die je voor 1 miljoen kan krijgen? Als er bij de Albert Heijn flessen Cola staan voor 1 euro zeg je toch ook niet bij de kassa hier heb je 5 euro want dat vind ik ze waard.

Jaap heeft dat NOOIT gezegdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat was al voor het begin van het seizoen, net of ik die nog kan vinden.

Ik vind het gierig zaken doen, wanneer je bijvoorbeeld Timmy Simons naar de concurrent ziet gaan en daar gewoon degelijk en goed speelt op een positie waar Feyenoord nog steeds aan moet klooien met noodoplossingen. En dat vanwege een prijsverschil van een paar ton.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Dat over Timmy Simons wat je zegt klopt niet helemaal. Feyenoord had op dat moment niet meer geld om uit te geven. En daarnaast is Feyenoord tot een bedrag van 3,8 miljoen gegaan maar Brugge vond dat te weinig. Feyenoord is toen afgehaakt, en toen is PSV mee aan de haal gegaan voor 3,5 miljoen. Feyenoord heeft meer geboden dan waar PSV hem voor gekregen heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het gierig zaken doen, wanneer je bijvoorbeeld Timmy Simons naar de concurrent ziet gaan en daar gewoon degelijk en goed speelt op een positie waar Feyenoord nog steeds aan moet klooien met noodoplossingen. En dat vanwege een prijsverschil van een paar ton.
Ik had het bijvoorbeeld een ramp gevonden als AZ of Feyenoord voor 6 miljoen KJH hadden kunnen halen, omdat Ajax het zou verrotten om meer te betalen. Dat de prijs nu is opgelopen tot 9 miljoen, dat klinkt als veel en dat is hij eigenlijk niet waard. Als hij straks niet presteert, dan is dat gewoon ontzettend kut.
Maar schiet hij er 8 a 10 in in de komende seizoenshelft, dan interesseert het me werkelijk geen ruk of hij 1 miljoen of 9 miljoen miljoen heeft gekost.

zelfde verhaal als Vlaar dus, gelddrift van de voorzitter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat over Timmy Simons wat je zegt klopt niet helemaal. Feyenoord had op dat moment niet meer geld om uit te geven. En daarnaast is Feyenoord tot een bedrag van 3,8 miljoen gegaan maar Brugge vond dat te weinig. Feyenoord is toen afgehaakt, en toen is PSV mee aan de haal gegaan voor 3,5 miljoen. Feyenoord heeft meer geboden dan waar PSV hem voor gekregen heeft.

Topvent die van Geel. Wil teninste duidelijk gaan investeren. Zo hoort hetquote:Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.
Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.
Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."
Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.
Ben benieuwdquote:Ajax technisch directeur Martin van Geel liet tegenover Langs de Lijn weten dat Ajax inmiddels een beslissing heeft genomen of het door wil met Boukhari. "Als hij binnenloopt kan hij dat van mij horen" aldus Van Geel. "Anders krijgt hij het volgende week te horen."

Van Geel: "Zie je die deur waar je door heen gekomen bent?"quote:Ajax technisch directeur Martin van Geel liet tegenover Langs de Lijn weten dat Ajax inmiddels een beslissing heeft genomen of het door wil met Boukhari. "Als hij binnenloopt kan hij dat van mij horen" aldus Van Geel. "Anders krijgt hij het volgende week te horen."

Daar kan je dus eigenlijk al uit opmaken dat Boukhari mag vertrekken. Anders haal je zo'n jongen direct binnen en laat je 'm z'n contract tekenen. Je weet hoe Nourdin staat te springen om bij te tekenen. Al moet hij Ajax gaan betalen, zou 'ie nog blijvenquote:Ben benieuwd

Mag het hopen. Een contract laten tekenen gaat inderdaad anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kan je dus eigenlijk al uit opmaken dat Boukhari mag vertrekken. Anders haal je zo'n jongen direct binnen en laat je 'm z'n contract tekenen. Je weet hoe Nourdin staat te springen om bij te tekenen. Al moet hij Ajax gaan betalen, zou 'ie nog blijven

Daar heb ik in deze ook helemaal geen enkel probleem meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat zo zou zijn zouden van Geel en Blind weer lijnrecht tegenover mekaar staan

quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Dirk_kuijt, week VBL, topics verkloten

Mooi zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
,
,
,
.
Dag Merino.
Misschien heeft ie nu wat tijd om te leren hoe je een werkwoord vervoegt..

quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Misschien heeft ie nu wat tijd om te leren hoe je een werkwoord vervoegt..

quote:Escudé wil niet terugkeren naar Frankrijk
Zaterdag 7 januari, door SV, Amsterdam, 12.47u GMT+01.00, But!
Julien Escudé heeft in een interview met het blad But! gezegd dat hij in ieder geval niet wil terugkeren naar Frankrijk als voetballer. Hij had belangstelling van Olympique Marseille en Rennes.
Escudé zoekt momenteel naar oplossingen, omdat hij bij Ajax niet meer aan spelen toe komt. Voor de rest zijn er geen andere clubs die belangstelling zouden hebben getoond.

Hij is weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Tief nog gewoon op als je niets boeiends te zeggen hebt meneer Kuit![]()

quote:Van Geel: 'Ajax is niet kil'
Martin van Geel praat vandaag in het landelijke dagblad De Telegraaf openlijk over zijn eerste maanden bij Ajax. Volgens de technisch directeur is het een misvatting dat de Amsterdamse club killer en afstandelijker is geworden: "Ik voelde me hier direct heel erg welkom".
Wel schrok Van Geel enigszins toen hij de situatie op de werkvloer overzag. "Ik moet eerlijk zeggen: het is me niet meegevallen. Bij Ajax staat al een organisatie met goede mensen. Maar het besef waar het werkelijk om gaat, het professionele denken, daar is niet iedereen van doordrongen."
"Men denkt hier al gauw dat het goed is. Wij zijn Ajax. Het is altijd nog goed gekomen, dus nu ook. Daar heb ik wel moeite mee. Het gaat namelijk niet vanzelf. We moeten er met z'n allen keihard aan trekken. Die boodschap wil ik verspreiden. We zijn niet zo geweldig als we denken. We staan op de vierde plaats, dus zullen we daar op dit moment ook wel thuishoren."
Volgens Van Geel mist het in de organisatie vooral aan duidelijkheid. "Duidelijkheid, dat mis ik nog wel. Open en eerlijk met elkaar omgaan. Consequent zijn. Dan denk ik dat we nog een stapje kunnen maken. Ik probeer duidelijk te maken dat mensen zich binnen deze vier muren veilig kunnen uitspreken. Meningen worden gerespecteerd. We hoeven geen politiek te bedrijven. Die sfeer hangt hier nog te veel."
De beleidsmaker heeft in zijn eerste maanden meteen de scouting veranderd. "We hebben dezelfde prioriteiten gesteld als destijds bij Willem II. Ten eerste: de eigen opleiding. Twee: Nederlanders. Drie: wat dichter bij Nederland. En vier: wat verder weg. We hebben ook in het schaduwelftal enkele veranderingen doorgevoerd. Stonden toch iets te veel exotische namen op."

Vervoeg het werkwoord annexeren eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Guzman het volgende:
TVP

Ik zie het al voor me: "wat is annexerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vervoeg het werkwoord annexeren eens.

Online Hero, Offline Zeroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vervoeg het werkwoord annexeren eens.

quote:
quote:

quote:

quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.

Donequote:

Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neemquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wat heb jij zoal in je leven bereikt dan?.
Niet veel gezien je beheersing van de Nederlandse taal. En gezien het feit dat je zo vaak online bent, heb je of geen werk of je werkt 's ochtends. Vuilnisman, denk ik.
Ga je schamen, zelfs m'n allochtone vader beheerst de taal nog beter.
GAE NU MAER WER SPEELE MET JE ICUU VAN EEN SEAPAERD.

Mooi, kan je je faillissement vast aanvragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem![]()

Leuk, enerverend leventje heb je ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Nog nooit van Kerstvakantie gehoord? Werken hoef ik niet, ik leef van de studiefinanciering en koop en verkoop af en toe wat op marktplaats. Verder hoef ik ook weinig te bereiken want over 6 jaar gaat pa met pensioen en is het de bedoeling dat ik zijn bedrijf over neem![]()

Papa's kindjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:
[..]

Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Guzman het volgende:

quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is "ik ga failliet, jij gaat failliet, wij gaan failliet, ik ging failliet, wij gingen failliet" wel vrij makkelijk. Dat moet zelfs hem wel lukken...

Dat blijkt er vind ik helemaal niet uit. Zo teken je toch geen nieuw contract?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Ik ga er dus maar van uit dat Boukhari een nieuw contract krijgt, jammer.

hoezo een goede invaller? als ie als invaller scoort sta je al minsten met 3 doelpunten verschil voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Jajong het volgende:
Nourdin is een goede invaller. Ik zou em houden.

NAC-Ajax 03/04quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.

Dat is zo. Maar dat is in het geval van Boukhari ook niet zo verwonderlijk. Dat is iemand die in enkele wedstrijden net met het niveau aan kan pikken. De gemiddelde eredivisie-subtopper pikt dat ook. Heb ook niks persoonlijks tegen Boukhari hoor. Als ik 'm hoor praten, schreeuw ik de 5 minuten erna dat hij in de basis moet. Maar na 5 minuten basis, schreeuw ik weer dat 'ie gewisseld moet worden. Het gaat namelijk om z'n spel, niet om z'n instelling buiten het veld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nourdin, maar hij is wel altijd correct gebleven ten opzichte van Ajax. Ook toen hij 23 keer wisselde van de A-selectie naar Jong Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |