abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:45:24 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33796826
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar blijkt dat uit dan?!
Volgens mij zat de begroting volgens de laatste berichten op 50 miljoen. Die gierige manier van zakendoen blijkt uit het feit dat ze gewoon nauwelijks geld over hebben voor goede spelers. Ze haken meestal als eerste af wanneer ook andere clubs interesse tonen in spelers, en er wordt aardig geprofiteerd van de broodkruimeltjes die dan overblijven (zoals Vlaar bijvoorbeeld, die ze voor een vriendenprijsje over mochten nemen van Dirk). Maargoed, die discussie mag voortgezet worden in het F'noord topic.
pi_33796827
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, don't worry.
Komt goed. .
Ik heb nog wat lijntjes om er wat vaart achter te zetten .
Jij en lijntjes?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:46:10 #228
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33796852
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij en lijntjes?
!!
-
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:46:37 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33796867
Ik hoop trouwens dat Marokko heel ver komt in de Africa Cup.
pi_33796906
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij zat de begroting volgens de laatste berichten op 50 miljoen. Die gierige manier van zakendoen blijkt uit het feit dat ze gewoon nauwelijks geld over hebben voor goede spelers. Ze haken meestal als eerste af wanneer ook andere clubs interesse tonen in spelers, en er wordt aardig geprofiteerd van de broodkruimeltjes die dan overblijven (zoals Vlaar bijvoorbeeld, die ze voor een vriendenprijsje over mochten nemen van Dirk). Maargoed, die discussie mag voortgezet worden in het F'noord topic.
Dat is toch niet gierig zaken doen? Dat is toch slim? Je gaat toch geen 5 miljoen euro uitgeven voor een speler die je voor 1 miljoen kan krijgen? Als er bij de Albert Heijn flessen Cola staan voor 1 euro zeg je toch ook niet bij de kassa hier heb je 5 euro want dat vind ik ze waard.
pi_33796908
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij en lijntjes?

En inderdaad, laat Marokko dat toernooi maar winnen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33796931
Anders Zuid-afrika wel
Houd van een lijntje.
pi_33796956
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En inderdaad, laat Marokko dat toernooi maar winnen...
Waarom? Los van alle toeterende auto's door de straten .
slettebak [@] gmail.com
pi_33796970
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan duurt het wat langer dat Boukhari terug is
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:49:42 #235
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33796972
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik denk omdat NB dan even weg is .
-
pi_33796997
!

Die jongen moeten ze ook lekker wegsturen, geef hem maar een flinke krantenwijk.
slettebak [@] gmail.com
pi_33797030
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is toch niet gierig zaken doen? Dat is toch slim? Je gaat toch geen 5 miljoen euro uitgeven voor een speler die je voor 1 miljoen kan krijgen? Als er bij de Albert Heijn flessen Cola staan voor 1 euro zeg je toch ook niet bij de kassa hier heb je 5 euro want dat vind ik ze waard.
Inderdaad.

Al vraag ik me af hoe we jullie batterij vreemdelingen (Saidi, Ostlund, Magrao, Gibbs, Basto, etc.) dan moeten bekijken in zo'n voorbeeld.
Komt neer op pakken milsani magere melk bij de aldi voor 20 euro per stuk.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33797069
Dit is het Ajax topic, heb het over die middelmatige spelers alstublieft een deurtje verder.
In Southern Sun
pi_33797115
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja dat was al voor het begin van het seizoen, net of ik die nog kan vinden.
Jaap heeft dat NOOIT gezegd
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:56:24 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33797183
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het gierig zaken doen, wanneer je bijvoorbeeld Timmy Simons naar de concurrent ziet gaan en daar gewoon degelijk en goed speelt op een positie waar Feyenoord nog steeds aan moet klooien met noodoplossingen. En dat vanwege een prijsverschil van een paar ton.

Ik had het bijvoorbeeld een ramp gevonden als AZ of Feyenoord voor 6 miljoen KJH hadden kunnen halen, omdat Ajax het zou verrotten om meer te betalen. Dat de prijs nu is opgelopen tot 9 miljoen, dat klinkt als veel en dat is hij eigenlijk niet waard. Als hij straks niet presteert, dan is dat gewoon ontzettend kut.

Maar schiet hij er 8 a 10 in in de komende seizoenshelft, dan interesseert het me werkelijk geen ruk of hij 1 miljoen of 9 miljoen miljoen heeft gekost.
pi_33797338
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind het gierig zaken doen, wanneer je bijvoorbeeld Timmy Simons naar de concurrent ziet gaan en daar gewoon degelijk en goed speelt op een positie waar Feyenoord nog steeds aan moet klooien met noodoplossingen. En dat vanwege een prijsverschil van een paar ton.

Ik had het bijvoorbeeld een ramp gevonden als AZ of Feyenoord voor 6 miljoen KJH hadden kunnen halen, omdat Ajax het zou verrotten om meer te betalen. Dat de prijs nu is opgelopen tot 9 miljoen, dat klinkt als veel en dat is hij eigenlijk niet waard. Als hij straks niet presteert, dan is dat gewoon ontzettend kut.

Maar schiet hij er 8 a 10 in in de komende seizoenshelft, dan interesseert het me werkelijk geen ruk of hij 1 miljoen of 9 miljoen miljoen heeft gekost.
Dat over Timmy Simons wat je zegt klopt niet helemaal. Feyenoord had op dat moment niet meer geld om uit te geven. En daarnaast is Feyenoord tot een bedrag van 3,8 miljoen gegaan maar Brugge vond dat te weinig. Feyenoord is toen afgehaakt, en toen is PSV mee aan de haal gegaan voor 3,5 miljoen. Feyenoord heeft meer geboden dan waar PSV hem voor gekregen heeft.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:02:55 #242
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33797377
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat over Timmy Simons wat je zegt klopt niet helemaal. Feyenoord had op dat moment niet meer geld om uit te geven. En daarnaast is Feyenoord tot een bedrag van 3,8 miljoen gegaan maar Brugge vond dat te weinig. Feyenoord is toen afgehaakt, en toen is PSV mee aan de haal gegaan voor 3,5 miljoen. Feyenoord heeft meer geboden dan waar PSV hem voor gekregen heeft.
zelfde verhaal als Vlaar dus, gelddrift van de voorzitter.
pi_33797384
A J A X
In Southern Sun
pi_33797409
Ja een beetje het verhaal Vlaar alleen dan in wat mindere maten.
pi_33797438
quote:
Volgens Martin van Geel is er bij Ajax ruimte om verder te investeren in versterking van de selectie. Ook na de transfer van 9 miljoen van Huntelaar. Hij liet dat weten in een interview met Langs de Lijn. Volgens Ajax wordt de visie binnen Ajax algemeen gedragen dat er wat moet gebeuren. Daarom is de bereidheid groot om de schouders er onder te zetten en voor een extra financiele inspanning te zorgen.

Volgens Van Geel zal de selectie wel iets ingekrompen worden, maar zullen van de 6,7,8 of misschien wel meer vertrekkende spelers toch wel drie kwart vervangen moeten worden. In eerste instantie zal daarvoor in de eigen opleiding gezocht worden, in tweede instantie binnen Nederland.

Gekeken zal dan vooral worden naar de eigenschappen ervaring, fysieke kracht en mentale weerbaarheid. "Een echte winnaar als Huntelaar is een exponent van het beleid waar we mee bezig zijn."

Van Geel liet weten dat Ajax al duidelijk voor ogen heeft hoe het volgend jaar wil gaan spelen en met welke spelers. "We hebben ingevuld en al welk team er volgend jaar bij Ajax moet staan." De komende maanden zal onder andere Van Geel daaraan moeten gaan werken.
Topvent die van Geel. Wil teninste duidelijk gaan investeren. Zo hoort het

na die 9 miljoen voor Klaas Jan hebben we nog steeds geld
quote:
Ajax technisch directeur Martin van Geel liet tegenover Langs de Lijn weten dat Ajax inmiddels een beslissing heeft genomen of het door wil met Boukhari. "Als hij binnenloopt kan hij dat van mij horen" aldus Van Geel. "Anders krijgt hij het volgende week te horen."
Ben benieuwd
pi_33797485
quote:
Ajax technisch directeur Martin van Geel liet tegenover Langs de Lijn weten dat Ajax inmiddels een beslissing heeft genomen of het door wil met Boukhari. "Als hij binnenloopt kan hij dat van mij horen" aldus Van Geel. "Anders krijgt hij het volgende week te horen."
Van Geel: "Zie je die deur waar je door heen gekomen bent?"
In Southern Sun
pi_33797488
Ze zullen wel door willen met Boukhari aangezien Blind hem niet verkeerd vind voetballen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:07:35 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33797495
quote:
Ben benieuwd
Daar kan je dus eigenlijk al uit opmaken dat Boukhari mag vertrekken. Anders haal je zo'n jongen direct binnen en laat je 'm z'n contract tekenen. Je weet hoe Nourdin staat te springen om bij te tekenen. Al moet hij Ajax gaan betalen, zou 'ie nog blijven
pi_33797516
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:07 schreef twi het volgende:

[..]

Daar kan je dus eigenlijk al uit opmaken dat Boukhari mag vertrekken. Anders haal je zo'n jongen direct binnen en laat je 'm z'n contract tekenen. Je weet hoe Nourdin staat te springen om bij te tekenen. Al moet hij Ajax gaan betalen, zou 'ie nog blijven
Mag het hopen. Een contract laten tekenen gaat inderdaad anders.
pi_33797524
Als dat zo zou zijn zouden van Geel en Blind weer lijnrecht tegenover mekaar staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')