Rubberen laarzenquote:
Rubberen kaplaarzenquote:
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:45 schreef Ynske het volgende:
Owjah laarzen
help me er aan herinneren...
ik heb foto;s van die van mij
* Ynske schrijft een mental note op... foto;s posten vanaaf
Die neuktquote:
nah wil t ook nog wel over het weekend heen tillen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?
mot je je ff reggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef nixxx het volgende:
tsk.. putfile wil niet meewerken..
Johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef nixxx het volgende:
weer trug
jammer MissMSX.. met dat geld zijn leukere dingen te doen
gedaan.. maar het upload knopje is grijs en staat maintenance in..quote:
heb je aangevinkt dat je accoord bent met de voorwaarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
gedaan.. maar het upload knopje is grijs en staat maintenance in..
je bent met reageren ook niet zo snel of welquote:
die optie is er niet meer als je geregged bent..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je aangevinkt dat je accoord bent met de voorwaarden?
mannen met laarzen.... wannabee cowboysquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Anders hadden jullie een mooie foto van mijn laars gezien
gevechtslaarsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
mannen met laarzen.... wannabee cowboys
dat zijn geen laarzen manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
gevechtslaars![]()
of in lekentaal, kistjes
Werktijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |