De foto's heb ik inmiddels bij Photobucket gehost.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
KruisjesTinypic werkt niet mee. Jammer, want wat ik wel heb kunnen zien is echt indrukwekkend
![]()
* innepin hoopt op gauw werkende foto's..
Door tijdgebrek hadden we geen tijd meer om een stukadoor te laten komen. Daarom wilder we de tegels direct tegen de muur plakken. De muur is daarvoor recht genoeg. Als de steen niet was losgeraakt dan hadden we geeneens een stucadoor laten komen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef Gurb het volgende:
waarom heb je eerst de keuken geplaatst, en daarna de stucadoor laten komen??
Ga ik zo mee beginnenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:08 schreef innepin het volgende:
Kunnen de foto's misschien wat kleiner? Hij wil nu erg graag mijn computer laten crashen.![]()
Dat is simpelweg omdat er geen regelmaat in de tegels zit. Uiteraard zit er wel een diagonaal relief in iedere afzonderlijke tegel, ware het niet dat er tussen de tegels geen enkel verband zit.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:47 schreef Coelho het volgende:
TS, je bent goed bezig! Klein vraagje over je tegelvloertje: Ik zie dat er een diagonaal relief op zit. Waarom heb je dat niet overal dezelfde kant op laten gaan, kon ook zo snel niet een regelmaat vinden in het om en om leggen.
Dank je wel voor de complimentenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:13 schreef Marsepein het volgende:
Zier er erg netjes uit hoor, complimenten. Denk alleen aan voldoende HoH afstanden van warm en koud water. Ik dacht dat het 10 of 15 cm moest zijn. Anders even de leidingen isoleren. Dit alles ter voorkoming van Legionella besmetting.
Zie bovenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Marsepein het volgende:
Ok, als het dan maar geisoleerd is.
Goed gezien sijp, knelkoppelingen. Hier staat momenteel ook gewoon druk op. En voordsat de keuken werd geplaatst ook al een paar dagen. Binnenkort gaan de plinten van de keuken ervanaf ivm tegelen. Dan kijk ik meteen of alle koppelingen nog droog zijn e.d. en dat moet dan voldoende zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef Cybersijp het volgende:
Ik zie dat je knel koppelingen gebruikt hebt voor je water, let je er wel op dat je eerst langere tijd "druk" eropzet alvorens het weg te werken? Op mijn werk hebben we ook veel met knelkoppelingen te maken, en hoewel het vaak lijkt of ze "droog"zijn kan er door warmte/uitzetten etc . toch weer ruimte komen tussen de knelring en de moer. Gevolg is lekkage...
Better save that sorry
Verder ziet het er allemaal lekker uit te gaan, draadje "truc"is ook een goede overigens
HoHquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:13 schreef Marsepein het volgende:
Zier er erg netjes uit hoor, complimenten. Denk alleen aan voldoende HoH afstanden van warm en koud water. Ik dacht dat het 10 of 15 cm moest zijn. Anders even de leidingen isoleren. Dit alles ter voorkoming van Legionella besmetting.
We hechten dan ook erg aan ruimtelijke belevingquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Erg mooie keuken zo! Heel ruimtelijk ingedeeld.
Goed ook dat je het speolgedeelte onder het raam hebt gemaakt. Het oog wil ook wat. Lijkt het zo of is dat raam aan de bovenkant een beetje scheef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |