Hoi, ik ben je moederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Serieus ik heb echt beelden bij jou:
Grote vale rafelende spijkerbroek aan met een pakje check uit de kontzak stekend klim je je DAF45 in, om vervolgens je houthakkershemd over je broek te trekken omdat deze bij het naar de wc gaan half tussen je broek is blijven zitten. Tijdens het wegrijden pak je je pakkie check, legt je ellebogen op het stuur en begint je checkie met een hand te rollen, terwijl je met de andere de radio op de plaatselijke piraat zet.
Asociale weggebruikers worden geconfronteerd met je vibrator die je op de bijrijdersstoel heb liggen. Je zwaait er hevig mee en doet net of het een knuppel is.
Nou dat...
Dus dat zeggen ze altijd tegen jouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef Posdnous het volgende:
Weer zo'n wijf dat niet echt durft te neuken..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ben ik ook bang![]()
Ze zal net als iedereen niet van soa's houden en zal ook wel als ik niet haar kamer opkom(dus als ze alleen is) een condoom om haar vibo doen, zo'n type lijkt het me welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef Posdnous het volgende:
Weer zo'n wijf dat niet echt durft te neuken..
Gewoon glijmiddel is afdoende hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ze zal wle niet van soa's houden en zal ook wel als ik niet haar kamer opkom een condoom om haar vibo doen, zo'n type lijkt het me wel![]()
Straks ga je me nog vertellen dat ze het lekker vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ga je iets schokkends vertellen: Meiden/Vrouwen masturberen ook !![]()
Hou toch op, ik snap niet waarom die krengen zo normaal geaccepteerd zijn. Wij gaan toch ook geen nepkutten gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Dus dat zeggen ze altijd tegen jou![]()
Na dit topic wel jaquote:
Als je een adres hebt waar je ze kan halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hou toch op, ik snap niet waarom die krengen zo normaal geaccepteerd zijn. Wij gaan toch ook geen nepkutten gebruiken![]()
Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat ze het lekker vinden..
www.meatspin.comquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Als je een adres hebt waar je ze kan halen![]()
Leuke opmerking ja... zal er maar verder niet op in gaan. Maar goed, je ontkent niet, wat betekent dat je wel een beroep hebt in die richting. Je hebt kinderen toch ? Lezen die je posts ??????quote:
Dat verklaart een hoop. Ze komt waarschijnlijk niet aan haar trekken en stapt automatisch over op alternatieven (lees: surrogaat).quote:
brechtjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Leuke opmerking ja... zal er maar verder niet op in gaan. Maar goed, je ontkent niet, wat betekent dat je wel een beroep hebt in die richting. Je hebt kinderen toch ? Lezen die je posts ??????
Anders moet ik gauw maar eens een instantie gaan bellen die die kinderen bij je weghaalt, zo'n moeder beinvloed toch al hun toekomst op een negatieve manier![]()
Psst, haar kinderen posten hier ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Leuke opmerking ja... zal er maar verder niet op in gaan. Maar goed, je ontkent niet, wat betekent dat je wel een beroep hebt in die richting. Je hebt kinderen toch ? Lezen die je posts ??????
Anders moet ik gauw maar eens een instantie gaan bellen die die kinderen bij je weghaalt, zo'n moeder beinvloed toch al hun toekomst op een negatieve manier![]()
http://www.amk-nederland.nl/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Geb. datum: 1990-01-25quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |