jaloers op de techniek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Gisteren ging ik ff mijn huisgenooit helpen om haar pc op te ruimen van spyware enz.
Goed en wel klaar zag ik in de rechterhoek van haar kamer gewoon een rasechte vibrator liggen. Gelukkig was ze ff naar de wc toen ik het zag liggen maar ik vond het echt niet leuk om zo een prive dingen van haar te weten. Dus ik klaag alle geile meiden aan die blijkbaar zo willen worden genomen, dat ze hun vibrator niet opruimen***Wijven
![]()
Kom ook uit een gat, ik was wel schockedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef Klonk het volgende:
een vibrator, ohhh wat erg, je komt uit een gat op de veluwe ofzo
quote:
Ze is niet echt lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:14 schreef Afwazig het volgende:
Als het een lekker wijf is, is er toch niks aan de hand?
Een woord: Vlagquote:
daarom heeft ze dus een fibo in huis.quote:
Goh meen je datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef sr_firewire het volgende:
OMG janken om een vibratorDan zouden ze bij jou je rechterhand ook af moeten hakken, das precies hetzelfde
![]()
Ik ga je iets schokkends vertellen: Meiden/Vrouwen masturberen ook !![]()
Tijd voor een andere huisgenootquote:
Inderdaad, ik zal de huurbaas dit eens gaan vertellenquote:
Juist nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Maar zou ze me iets willen duidelijk maken dat ze geil op me is ofzo![]()
Waarvoor zou ze jou willen ze heeft haar eigen prive lulquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ja daarom koopt ze een vibrator, om jou te laten zien dat ze geil is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Misschien wil ze eens een echte vleeskroket uitproberenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor zou ze jou willen ze heeft haar eigen prive lul![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja daarom koopt ze een vibrator, om jou te laten zien dat ze geil is.
amerika valt irak ook aan om aan jou te laten zien dat ze badass zijn![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
Bedreigd worden door een vibrator is nooit grappig
Godskolere, uit welk dorp kom jij?quote:
Verkapte ik-wil-mijn-huisgenoot-neuqen-maar-ze-is-lelijk-dus-ik-zoek-een-bevestigend-antwoord-op-Fok! post.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:19 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Misschien wil ze eens een echte vleeskroket uitproberen![]()
Sinds wanneer houden meiden van plastic in plaats van een echte vleeskroketquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, uit welk dorp kom jij?
Wat een bekrompen idioot ben jij zeg.
"Ja, ze legde de vibrator duidelijk zichtbaar neer, ze wil me, vast, anders doe je zoiets niet"
De boodschap was: "kijk knul, die vibrator daar is duizend maal knapper en handiger dan jij, dus blijf met je poten van me af"
Man ik schaamde me al rot ik hoef zo een prive dingen niet te weten, ze was het gewoon vergeten op te ruimen de sletquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef sr_firewire het volgende:
Je had toch gewoon kunnen vragen aan haar wat dat ding in de hoek van de kamer was ? Had je gisteravond wel gratis kunnen neuken, ze zou zich schamen en verlegen beginnen te doen. Werkt altijd![]()
Sinds ze jou als huisgenoot hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden meiden van plastic in plaats van een echte vleeskroket![]()
Sinds wanneer houden kleine jongetjes van pr0n ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden meiden van plastic in plaats van een echte vleeskroket![]()
Kon je er geen gesprek over beginnen? Wellicht stak je er nog wat van op?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Man ik schaamde me al rot ik hoef zo een prive dingen niet te weten, ze was het gewoon vergeten op te ruimen de slet![]()
Ok ik zeg het nogmaals, vleeskroket, nog eens: vleeskroket, een rasechte vleeskroket. Word je al geilquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ja, vrouwen raken vreselijk opgewonden als je je bierbommetje als "vleeskroket" bestempeld..
Ah. Je wilt d'r dus gewoon neuken. Terwijl het een lelijk wicht is. Bravo.quote:
Die van mij heet "Oscar"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden kleine jongetjes van pr0n ?
En ja, vrouwen raken vreselijk opgewonden als je je bierbommetje als "vleeskroket" bestempeld..
Dat jij snel snel al je rukdoekjes en pr0n opruimt als je bezoek krijgt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Man ik schaamde me al rot ik hoef zo een prive dingen niet te weten, ze was het gewoon vergeten op te ruimen de slet![]()
Ben ik te verlegen voor, ik dacht zet het maar eens op het forum wat jullie ervan vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon je er geen gesprek over beginnen? Wellicht stak je er nog wat van op?
hoezo vergeten op te ruimen? Rust er een taboe op ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ga door, ga doorquote:
Nogmaals, voor mij wel ja. Hou die dingen toch privequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
hoezo vergeten op te ruimen? Rust er een taboe op ofzo![]()
En bevalen de reacties jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ben ik te verlegen voor, ik dacht zet het maar eens op het forum wat jullie ervan vinden.
Ik vind je een lul omdat je er geen gesprek over bent aangegaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ben ik te verlegen voor, ik dacht zet het maar eens op het forum wat jullie ervan vinden.
Het is haar eigen kamer lul, dat IS al privé!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nogmaals, voor mij wel ja. Hou die digen toch prive![]()
Zij laat me binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is haar eigen kamer lul, dat IS al privé!
Dan nog is het privé kneusjequote:
Ze beraamde een aanslagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:29 schreef romancrovatto het volgende:
ik denk eigenlijk dat ze met die vibrator doelde op wereld dominatie voor vrouwen.
is ze daarom een slet??? volgens mij begrijp je de definitie niet van het woord sletquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Meiden die constant genomen willen worden (lees: constant geil zijn) zijn nog altijd sletten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef Evel-in het volgende:
[..]
is ze daarom een slet??? volgens mij begrijp je de definitie niet van het woord slet
She´s a female terrorist, who needs to be elliminated.quote:
Jij snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Meiden die constant genomen willen worden(lees: constan geil zijn) zijn nog altijd sletten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:33 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
She´s a female terrorist, who needs to be elliminated.
Friday the sixt of January, at 10:32
We´d bombed, Holland
We think there may be Weapons of Mass Destruction.
Uhm ik heb je foto's gezien, hoef ik niet van je te wetenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he?
Trouwens, niets mis met constant geil zijn
Nu word je echt triest hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Meiden die constant genomen willen worden (lees: constant geil zijn) zijn nog altijd sletten.
Ik kom daar de komende tijd niet meer binnen hoor, misschien runt ze wel een illegaal sexshopje daarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:35 schreef Vipers het volgende:
Kijk nog eens misschien is ze hem nu aan het gebruiken, kan je haar op af tikken
Urk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef Klonk het volgende:
een vibrator, ohhh wat erg, je komt uit een gat op de veluwe ofzo
Is dat zo? En mannen die constant willen neuken (lees: constand geil zijn) dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Meiden die constant genomen willen worden (lees: constant geil zijn) zijn nog altijd sletten.
Zijn gewoon mannenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is dat zo? En mannen die constant willen neuken (lees: constand geil zijn) dan?
Vrouwen zijn geilquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:35 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Uhm ik heb je foto's gezien, hoef ik niet van je te weten![]()
Vanwege die ene vibrator?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik kom daar de komende tijd niet meer binnen hoor, misschien runt ze wel een illegaal sexshopje daar![]()
Wat ben je nou voor knakker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik kom daar de komende tijd niet meer binnen hoor, misschien runt ze wel een illegaal sexshopje daar![]()
quote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil
Vrouwen vingeren cq pakken een vibrator
Vrouwen schijten
Vrouwen stinken als ze schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
Vrouwen krabben aan hun muts
Vrouwen lekken eens in de maand de meest vreselijk slierken en bonken
Welkom in de echte wereld
Oh, en je ouders neuken nog.
Meeste vrouwen niet toch hebben ze te kleine vingers voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil
Vrouwen schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil
Vrouwen schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen lekken gedurende de gehele maand de meest vreselijk slierken en bonken
Ze hebben er 10quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:39 schreef Vipers het volgende:
[..]
Meeste vrouwen niet toch hebben ze te kleine vingers voor![]()
jij ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geil
Vrouwen schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
Dat bloempje aan de achterkantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:38 schreef Petey het volgende:
Hoe durft die meid zomaar te genieten van sex zonder een man!
Hop naar de smid en meteen dit ding halen en de sleutel zelf houden...
[afbeelding]
JIJ bent nu al genomineerd voor MEEST SNEUE PERSOONLIJKHEID voor het jaar 2006quote:
Mijn heldinquote:
Moest je er niet meteen even aan ruiken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Gisteren ging ik ff mijn huisgenooit helpen om haar pc op te ruimen van spyware enz.
Goed en wel klaar zag ik in de rechterhoek van haar kamer gewoon een rasechte vibrator liggen. Gelukkig was ze ff naar de wc toen ik het zag liggen maar ik vond het echt niet leuk om zo een prive dingen van haar te weten. Dus ik klaag alle geile meiden aan die blijkbaar zo willen worden genomen, dat ze hun vibrator niet opruimen***Wijven
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Evel-in het volgende:
[..]
JIJ bent nu al genomineerd voor MEEST SNEUE PERSOONLIJKHEID voor het jaar 2006![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Evel-in het volgende:
[..]
JIJ bent nu al genomineerd voor MEEST SNEUE PERSOONLIJKHEID voor het jaar 2006![]()
Oh en je maakt een hele goede kansquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Gadver ja, maybe was ie nog net een half uur toen ik de kamer binnenkwam gebruikt en niet schoongemaakt, dat was die vislucht dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:41 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Moest je er niet meteen even aan ruiken?
![]()
Je rook het dons op je bovenlip knul.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gadver ja, maybe was ie nog net een half uur toen ik de kamer binnenkwam gebruikt en niet schoongemaakt, dat was die vislucht dus![]()
zie je,je weet het wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Gadver ja, maybe was ie nog net een half uur toen ik de kamer binnenkwam gebruikt en niet schoongemaakt, dat was die vislucht dus![]()
Niet spotten met vis hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Deze post toont je maagdelijkheid aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je rook het dons op je bovenlip knul.
Je opmerkingen maken me bangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je rook het dons op je bovenlip knul.
Het was allesbehalve een hint hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:35 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Uhm ik heb je foto's gezien, hoef ik niet van je te weten![]()
Mooi zo!quote:
Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je had ook even moeten voelen of tie nog warm en nat was![]()
eej hoeveel vibrators heb jijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is haar eigen kamer lul, dat IS al privé!
Maak eens een foto van de desbetreffende dame liefst in actiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |