idd, kent nog helemaal niks dus....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Deze post toont je maagdelijkheid aan![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
Yvonne ben jij vrachtwagenchauffeur ?
Wat heb je daarna eigenlijk gedaan. Ben je naar boven gerend om stil in je bed te liggen en huilend om je moeder te roepen (die waarschijnlijk op dat tijdstip bezig was met je vader/vriend/Vibo/man).quote:
dit vind ik dan ook weer een tamelijk ouderwetse gedachte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef yvonne het volgende:
TOT het moment dat ze een echte vrouw in handen hebben
Dan openen ze snel een topic in SEX
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
(off topic: uw avatar is mijn wallpaper)
Ik zal er met kerst 2006 aan denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
Bash hier de TS topic![]()
OT: Stel je niet aan, begin er eens over tijdens het gezamenlijke diner met het hele huis...
/melkboer...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat heb je daarna eigenlijk gedaan. Ben je naar boven gerend om stil in je bed te liggen en huilend om je moeder te roepen (die waarschijnlijk op dat tijdstip bezig was met je vader/vriend/Vibo/man).
Ja gegarandeerd succesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik zal er met kerst 2006 aan denken![]()
Ja, een 1.98m lange truckerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ok ik zeg het nogmaals, vleeskroket, nog eens: vleeskroket, een rasechte vleeskroket. Word je al geil![]()
Lees SEX dan eens beter doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit vind ik dan ook weer een tamelijk ouderwetse gedachte.
Is privequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de desbetreffende dame liefst in actie
Is dat inclusief, boeren, scheten, zware shag en snor?quote:
Hij heet anders "alwaysleft"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar TS, eigenlijk ben je gewoon jaloers.
voor mannen zijn er helaas niet zulke hulpmiddelen beschikbaar.
Dat moet je ook weer niet te hard roepen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je vergeet de slierken en bonkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is dat inclusief, boeren, scheten, zware shag en snor?![]()
Hij heeft dat ding gewoon als buttplug gebruikt en vraagt zich nu verkapt af of dat normaal is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
quote:
Blijkbaar zijn nog meer mensen geschoktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, ik post, ga ff snel naar de 2e pagina, weer terug en er staan meteen 7 posts onder.
Nee het is gewoon een hilarisch topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn nog meer mensen geschokt![]()
Voor hem wel dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij heeft dat ding gewoon als buttplug gebruikt en vraagt zich nu verkapt af of dat normaal is.![]()
[..]
Nu slaap ik dus niet meer vannacht.
naja, keb nog nooit van een man gehoord dattie een nepkut thuis heeft liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Dat moet je ook weer niet te hard roepen...
misschien wacht hij nog op een suck-o-maticquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik denk dat ie 2 handen heeft en dat er 1 zijn grote vriend is de laatste tijdquote:
Nee? Ze bestaan anders welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, keb nog nooit van een man gehoord dattie een nepkut thuis heeft liggen.
Buttplugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Serieus ik heb echt beelden bij jou:quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:33 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
She´s a female terrorist, who needs to be elliminated.
Friday the sixt of January, at 10:32
We´d bombed, Holland
We think there may be Weapons of ass Destruction.
dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan.............quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, keb nog nooit van een man gehoord dattie een nepkut thuis heeft liggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Serieus ik heb echt beelden bij jou:
Grote vale rafelende spijkerbroek aan met een pakje check uit de kontzak stekend klim je je DAF45 in, om vervolgens je houthakkershemd over je broek te trekken omdat deze bij het naar de wc gaan half tussen je broek is blijven zitten. Tijdens het wegrijden pak je je pakkie check, legt je ellebogen op het stuur en begint je checkie met een hand te rollen, terwijl je met de andere de radio op de plaatselijke piraat zet.
Asociale weggebruikers worden geconfronteerd met je vibrator die je op de bijrijdersstoel heb liggen. Je zwaait er hevig mee en doet net of het een knuppel is.
Nou dat...
quote:
Zet je pagina dan ook op 999quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, ik post, ga ff snel naar de 2e pagina, weer terug en er staan meteen 7 posts onder.
Ik ook, daarom ben ik ook bangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Serieus ik heb echt beelden bij jou:
Grote vale rafelende spijkerbroek aan met een pakje check uit de kontzak stekend klim je je DAF45 in, om vervolgens je houthakkershemd over je broek te trekken omdat deze bij het naar de wc gaan half tussen je broek is blijven zitten. Tijdens het wegrijden pak je je pakkie check, legt je ellebogen op het stuur en begint je checkie met een hand te rollen, terwijl je met de andere de radio op de plaatselijke piraat zet.
Asociale weggebruikers worden geconfronteerd met je vibrator die je op de bijrijdersstoel heb liggen. Je zwaait er hevig mee en doet net of het een knuppel is.
Nou dat...
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan.............
neuy, maar de populairiteit van de fibo zullen ze niet overtreffen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |