heb ik dus geen derol anquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mezelf.
't is een motivatiebrief
ik kijk altijd een plek onder de zonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:19 schreef melke het volgende:
Kijken jullie naast BB vaak naar reality soaps?
Dat vind ik soms ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik kijk altijd een plek onder de zon
zijn op inet ook dingen over te vinden
Dat is een herhaling toch over Nibbyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Raza, of Reza, hoe heet die gast en Nigelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee zijn nieuwequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is een herhaling toch over Nibby![]()
Nigel en Reza die bijde niet kunnen koken die een restaurant openen, het huis van Nigel en Nippi staat te koop las ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:22 schreef doka het volgende:
[..]
Raza, of Reza, hoe heet die gast en Nigel
Maar dit is wel een herhaling. Dit is de eerste serie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nigel en Reza die bijde niet kunnen koken die een restaurant openen, het huis van Nigel en Nippi staat te koop las ik![]()
Wie zijn er nu dan?quote:
Eerste serie ging erover hoe Nigel en Nippie het huis kochten, dit is seizoen 2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:24 schreef doka het volgende:
[..]
Maar dit is wel een herhaling. Dit is de eerste serie.
Nigel weer maar zonder nippyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie zijn er nu dan?
De eerste waren Nippi en Nigel, toen hadden we Cheryll en ? die naar Spanje wilden en altijd ruzie hadden
Wie nu![]()
Oh dan hebben ze een samenvatting uitgezonden, shootquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerste serie ging erover hoe Nigel en Nippie het huis kochten, dit is seizoen 2![]()
Nou ja, ik kan je alvast vertellen dat ze binnenkort met een olifant aan het rommelen zijn en dat Nigel ruzie krijgt met Nippiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerste serie ging erover hoe Nigel en Nippie het huis kochten, dit is seizoen 2![]()
Lost is voorlopig van de buisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kijkt er ook nog iemand Lost? keek ook
Ze huren nu een restaurant voor 10.000 per maand dat moet er uit. lijkt mij nogal erg veelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh dan hebben ze een samenvatting uitgezonden, shoot
Morgen weer opnemen dan, dank je Lizzy![]()
![]()
![]()
Nippy bleef meestal in Engeland en kwam alleen maar over in crisis situatiesquote:
Erg he, laats 4 afleveringen na mekaar gezien en ik wilde meer meer meer en ineens is het op. bahquote:
Nigel en Nippie zijn al eeuwen uit elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan je alvast vertellen dat ze binnenkort met een olifant aan het rommelen zijn en dat Nigel ruzie krijgt met Nippie
nu ook weer Nigel had onderpand op huis genomen en Nip kwam ff poolshoogte nemenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nippy bleef meestal in Engeland en kwam alleen maar over in crisis situaties![]()
Dit is de eerste serie met die olifant tijdens een opening van een restaurantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:28 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan je alvast vertellen dat ze binnenkort met een olifant aan het rommelen zijn en dat Nigel ruzie krijgt met Nippie
Die nu weer uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit is de eerste serie met die olifant tijdens een opening van een restaurant![]()
Tot die tijd heb ik ook uitgevonden dat Dawn en Rocco in een caravan woonden en gespnsord zijn, me spaans is slecht maar dat kon ik er uit opmakenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nigel en Nippie zijn al eeuwen uit elkaar![]()
Februari mensen, dan krijgen we weer enigzins recente beelden tot die tijd hebben we alleen elkaar![]()
Had Hen niet echt gevolgd, Jullie wel blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit is de eerste serie met die olifant tijdens een opening van een restaurant![]()
Ik kan me helegaar geen olifant herinnerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijk te volgen, alleen als je RTL4 kijkt weet je dat het eerst 5 keer uitgezonden wordt voordat ern een vervolg komtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tot die tijd heb ik ook uitgevonden dat Dawn en Rocco in een caravan woonden en gespnsord zijn, me spaans is slecht maar dat kon ik er uit opmaken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Had Hen niet echt gevolgd, Jullie wel blijkbaar![]()
Een caravanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tot die tijd heb ik ook uitgevonden dat Dawn en Rocco in een caravan woonden en gespnsord zijn, me spaans is slecht maar dat kon ik er uit opmaken![]()
En bij nick zie je nicks nieuws???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan me helegaar geen olifant herinnerenVolgens mij zijn ze al drie seizoenen dood ofzo
Ik heb al verscheidene malen hetzelfde gezien
![]()
tijdens de verbouwing en ik vermoed nog ietwat langerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een caravanWat nou weer? Is dat voor of na dat appartement?
OMG![]()
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een geil kereltje bent???quote:
Welke verbouwing in godesnaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
tijdens de verbouwing en ik vermoed nog ietwat langer![]()
Jawel. Regelmatigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een geil kereltje bent???
![]()
Ze mogen nix zeggen maak ik op uit de berichten maar erg veel boekingen uit holland alleen al om maar met die 2 kennis te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welke verbouwing in godesnaamZe gingen toch direct dat pand in ofzo. Die twee nutcases dan heh
![]()
Nah ja, laat maar, niet te volgen![]()
ik denk dat ik een andere klets voor je weet waar je leuk kan kletsenquote:
Ja zo raak je me kwijt hoor, er was een uitzending waarin Nipi en Nigel nog een poging waagden om een Indisch of Indiaas restaurant te openen een van de laatste uitzendingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Had Hen niet echt gevolgd, Jullie wel blijkbaar![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze mogen nix zeggen maak ik op uit de berichten maar erg veel boekingen uit holland alleen al om maar met die 2 kennis te maken
Hey, hoe heb je melke op de webcam zover gekregen?quote:
sst, dat blijft onder onsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, hoe heb je melke op de webcam zover gekregen?![]()
Benen tot aan haar nek![]()
![]()
![]()
![]()
Nigel heeft het geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja zo raak je me kwijt hoor, er was een uitzending waarin Nipi en Nigel nog een poging waagden om een Indisch of Indiaas restaurant te openen een van de laatste uitzendingen.
Echt waar![]()
Henk? Hellupquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja zo raak je me kwijt hoor, er was een uitzending waarin Nipi en Nigel nog een poging waagden om een Indisch of Indiaas restaurant te openen een van de laatste uitzendingen.
Echt waar![]()
Nigel heeft met Raza een indian restaurant opgezetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk? Hellup![]()
Waar gaat het overWat jij zegt dat weet ik ook
![]()
Plek onder de zon, met Nigel en Nippi en een opening van een restaurant samen met een Indische olifantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk? Hellup![]()
Waar gaat het overWat jij zegt dat weet ik ook
![]()
Ja, dat weet ik, maar niet met Nippi en dat is nou juist mijn favorietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nigel heeft met Raza een indian restaurant opgezet![]()
Moet ik weer naar pagina 3 om te kijken waar je het over hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
Ok, ik ben weer te nuchter hiervoor *zucht*![]()
Nippi heeft een huis met Nigel in Frankrijk, en Nigel gebruikt dat huis om het restaurant te financieren en daar is Nippi niet blij meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar niet met Nippi en dat is nou juist mijn favoriet![]()
Kom maar terug!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet ik weer naar pagina 3 om te kijken waar je het over hebt![]()
En dat gingen ze openen met een olifantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nigel heeft met Raza een indian restaurant opgezet![]()
quote:Daarnaast ben ik, ook als jarenlange klant, onder de indruk hoe de Rabobank in de laatste tien tot vijftien jaar haar ietwat stoffige imago heeft weten af te schudden, en getransformeerd is tot een modern ogende onderneming waarin het met vooruitstrevende producten zoals Internetbankieren een leidende rol speelt in het bankwezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:54 schreef doka het volgende:
[..]
Nippi heeft een huis met Nigel in Frankrijk, en Nigel gebruikt dat huis om het restaurant te financieren en daar is Nippi niet blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]de eerste spoiler doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd gezellig.
stuur me klachten volgende keer wel naar een ander afdelingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat ik niet 100 van dit soort brieven hoef te lezen zeg
Waar heb je die opgeduikeltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Stereotomy het volgende:
Blij dat ik niet 100 van dit soort brieven hoef te lezen zeg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human![]()
Laat wel duidelijk zijn, dat je niet uit de Rabobank klachten bank zit te postenquote:![]()
Ik ben een tevreden klant van de Rabo
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect![]()
OK zie voor je jij bij je aller opperste baas ]quote:
(ff brainstormen nog)
ja mijnheer ja hoe kom ik aan die improvements, ( leist klachten achter je) er kan altijd wat beter
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Ik ook sinds heel kort, zij deden totaal niet moeilijk over het overboeken van een rekening van mijn vader (ooit eens geopent) naar mijn rekening, sterker nog zij stelden het zelf voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat wel duidelijk zijn, dat je niet uit de Rabobank klachten bank zit te posten![]()
Ik ben een tevreden klant van de Rabo![]()
![]()
![]()
Only Human![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]L DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker Dingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Misschien een domme opmerking maar wat betekent L D ?
MNKquote:![]()
![]()
Mede Nick Kijker![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Morwen op 06-01-2006 05:10:27 (alvast even ;)) ]I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human![]()
hihihihi goeie bankquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook sinds heel kort, zij deden totaal niet moeilijk over het overboeken van een rekening van mijn vader (ooit eens geopent) naar mijn rekening, sterker nog zij stelden het zelf voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke Rabo klacht wordt op fok gedumpt en met de meeste zorgvuldigheid weer weggehaald
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aanquote:![]()
Of ga je naar je mannetje![]()
Yolande, hou die vent van je in de gaten!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Och nu schaam ik me echt helemaal dood.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Too old to Trick or Treat, too young to die![]()
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aan![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aan![]()
![]()
![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven
Hij is vandaag door het dolle heen i.v.m. met zijn pre-veteranenroosterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef doka het volgende:
[..]
Yolande, hou die vent van je in de gaten!!
altijd gezellig.![]()
Mooi dan kunnen die anderen verder speculerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijft![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoor![]()
Only Human![]()
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij is vandaag door het dolle heen i.v.m. met zijn pre-veteranenrooster![]()
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoor![]()
i
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijft![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven![]()
p.s het is Yolande
altijd gezellig.![]()
Nee joh dan schiet ze hem lekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef doka het volgende:
[..]
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aan![]()
![]()
heel lief van je, ik waardeer het echt, maar ik weet zeker dat ik dat niet nodig heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef doka het volgende:
[..]
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aan![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Slapen met 5 man is niet lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggen
i![]()
en sexen met 5 mensen op een waterbed lijkt me ook niet sexueel
we hebben een vrij groot waterbed. met passen en meten lukt het wel met 7 a 8 mensen denk ik. Maar echt lekker slapen zullen we dan niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggen
i![]()
altijd gezellig.![]()
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
heel lief van je, ik waardeer het echt, maar ik weet zeker dat ik dat niet nodig heb.![]()
![]()
![]()
Maar mocht je die vent van je toch niet onder de duim krijgen, dan ligt het verdovingsgeweer in je nachtkastje (sst, niks zeggen hoor)
Wel lekker warmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Slapen met 5 man is niet lekkeren sexen met 5 mensen op een waterbed lijkt me ook niet sexueel
![]()
het is je vergeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
~
Naam was goed, het hij of zei ook dus valt best mee een typo![]()
altijd gezellig.![]()
Ik zeg niets en hou het in gedachten... dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:18 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan is het goedMaar mocht je die vent van je toch niet onder de duim krijgen, dan ligt het verdovingsgeweer in je nachtkastje (sst, niks zeggen hoor)
je weet nooit waar het goed voor is
altijd gezellig.![]()
Je moest eens weten wat voor een strijd ik heb geleden 24 jaar geleden om iedereen Yolande te laten zeggen i.p.v. jolandequote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
~
Naam was goed, het hij of zei ook dus valt best mee een typo![]()
oke maar ik snurk vreselijk (tenminste dat zegt Henk)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zie ik je zo bij henk op je warme bed![]()
![]()
altijd gezellig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: