Plek onder de zon, met Nigel en Nippi en een opening van een restaurant samen met een Indische olifantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk? Hellup![]()
Waar gaat het overWat jij zegt dat weet ik ook
![]()
Ja, dat weet ik, maar niet met Nippi en dat is nou juist mijn favorietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nigel heeft met Raza een indian restaurant opgezet![]()
Moet ik weer naar pagina 3 om te kijken waar je het over hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
Ok, ik ben weer te nuchter hiervoor *zucht*![]()
Nippi heeft een huis met Nigel in Frankrijk, en Nigel gebruikt dat huis om het restaurant te financieren en daar is Nippi niet blij meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar niet met Nippi en dat is nou juist mijn favoriet![]()
Kom maar terug!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet ik weer naar pagina 3 om te kijken waar je het over hebt![]()
En dat gingen ze openen met een olifantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nigel heeft met Raza een indian restaurant opgezet![]()
quote:Daarnaast ben ik, ook als jarenlange klant, onder de indruk hoe de Rabobank in de laatste tien tot vijftien jaar haar ietwat stoffige imago heeft weten af te schudden, en getransformeerd is tot een modern ogende onderneming waarin het met vooruitstrevende producten zoals Internetbankieren een leidende rol speelt in het bankwezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:54 schreef doka het volgende:
[..]
Nippi heeft een huis met Nigel in Frankrijk, en Nigel gebruikt dat huis om het restaurant te financieren en daar is Nippi niet blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]de eerste spoiler doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd gezellig.
stuur me klachten volgende keer wel naar een ander afdelingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat ik niet 100 van dit soort brieven hoef te lezen zeg
Waar heb je die opgeduikeltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Stereotomy het volgende:
Blij dat ik niet 100 van dit soort brieven hoef te lezen zeg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human![]()
Laat wel duidelijk zijn, dat je niet uit de Rabobank klachten bank zit te postenquote:![]()
Ik ben een tevreden klant van de Rabo
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect![]()
OK zie voor je jij bij je aller opperste baas ]quote:
(ff brainstormen nog)
ja mijnheer ja hoe kom ik aan die improvements, ( leist klachten achter je) er kan altijd wat beter
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Ik ook sinds heel kort, zij deden totaal niet moeilijk over het overboeken van een rekening van mijn vader (ooit eens geopent) naar mijn rekening, sterker nog zij stelden het zelf voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat wel duidelijk zijn, dat je niet uit de Rabobank klachten bank zit te posten![]()
Ik ben een tevreden klant van de Rabo![]()
![]()
![]()
Only Human![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]L DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker Dingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Misschien een domme opmerking maar wat betekent L D ?
MNKquote:![]()
![]()
Mede Nick Kijker![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Morwen op 06-01-2006 05:10:27 (alvast even ;)) ]I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human![]()
hihihihi goeie bankquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook sinds heel kort, zij deden totaal niet moeilijk over het overboeken van een rekening van mijn vader (ooit eens geopent) naar mijn rekening, sterker nog zij stelden het zelf voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke Rabo klacht wordt op fok gedumpt en met de meeste zorgvuldigheid weer weggehaald
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aanquote:![]()
Of ga je naar je mannetje![]()
Yolande, hou die vent van je in de gaten!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Och nu schaam ik me echt helemaal dood.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Too old to Trick or Treat, too young to die![]()
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aan![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik zo ga slapen kom je dan achter me aan![]()
![]()
![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven
Hij is vandaag door het dolle heen i.v.m. met zijn pre-veteranenroosterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef doka het volgende:
[..]
Yolande, hou die vent van je in de gaten!!
altijd gezellig.![]()
Mooi dan kunnen die anderen verder speculerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijft![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoor![]()
Only Human![]()
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hij is vandaag door het dolle heen i.v.m. met zijn pre-veteranenrooster![]()
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
ho ho ho ons waterbed kan maar twee mensen aan hoor![]()
i
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik blijf zeker bij me mannetje net zo zeker als jij bij je Jolande blijft![]()
Dan kan ik nog wel ff allert blijven![]()
p.s het is Yolande
altijd gezellig.![]()
Nee joh dan schiet ze hem lekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef doka het volgende:
[..]
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aan![]()
![]()
heel lief van je, ik waardeer het echt, maar ik weet zeker dat ik dat niet nodig heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef doka het volgende:
[..]
* doka reikt Yolande een zweep en een verdovingsgeweer aan![]()
![]()
altijd gezellig.![]()
Slapen met 5 man is niet lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggen
i![]()
en sexen met 5 mensen op een waterbed lijkt me ook niet sexueel
we hebben een vrij groot waterbed. met passen en meten lukt het wel met 7 a 8 mensen denk ik. Maar echt lekker slapen zullen we dan niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Qua gehobbel word je dr echt ziek van af en toe maar kunnen best 5 mensen op liggen
i![]()
altijd gezellig.![]()
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
heel lief van je, ik waardeer het echt, maar ik weet zeker dat ik dat niet nodig heb.![]()
![]()
![]()
Maar mocht je die vent van je toch niet onder de duim krijgen, dan ligt het verdovingsgeweer in je nachtkastje (sst, niks zeggen hoor)
Wel lekker warmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Slapen met 5 man is niet lekkeren sexen met 5 mensen op een waterbed lijkt me ook niet sexueel
![]()
het is je vergeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
~
Naam was goed, het hij of zei ook dus valt best mee een typo![]()
altijd gezellig.![]()
Ik zeg niets en hou het in gedachten... dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:18 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan is het goedMaar mocht je die vent van je toch niet onder de duim krijgen, dan ligt het verdovingsgeweer in je nachtkastje (sst, niks zeggen hoor)
je weet nooit waar het goed voor is
altijd gezellig.![]()
Je moest eens weten wat voor een strijd ik heb geleden 24 jaar geleden om iedereen Yolande te laten zeggen i.p.v. jolandequote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
~
Naam was goed, het hij of zei ook dus valt best mee een typo![]()
oke maar ik snurk vreselijk (tenminste dat zegt Henk)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zie ik je zo bij henk op je warme bed![]()
![]()
altijd gezellig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: