Wij logeren altijd in een hotel in La Defense. Geloof dat het Novotel heet, weet het niet zeker. Het hotel is zeer netjes, ligt langs het water, heeft een super mooi uitzicht over de stad, een metro station dat dicht in de buurt ligt en het is helemaal niet duur. Zeker 'n aanraderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, de Arc heeft op de Sacre Coeur na, de beste view met zonsondergang Parijs. Je ziet namelijk echt alles, links butte Montmatre, rechts de eiffeltoren, achter je La Defense, en voor je de Obelisk.
als je hem zelf sluit, wacht iedereen op jou jaquote:
quote:
Novotel is zeker wel duurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wij logeren altijd in een hotel in La Defense. Geloof dat het Novotel heet, weet het niet zeker. Het hotel is zeer netjes, ligt langs het water, heeft een super mooi uitzicht over de stad, een metro station dat dicht in de buurt ligt en het is helemaal niet duur. Zeker 'n aanrader![]()
Serieus? Dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je hem zelf sluit, wacht iedereen op jou ja
[..]
Ja, bij de gemeente hebben we roosters waarin we werken.quote:
normaal niet.. maar als je zo demonstratief de laatste post plaatst welquote:
Owquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
normaal niet.. maar als je zo demonstratief de laatste post plaatst wel
Was ff zoeken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Ik ga ze zeker onthouden.De Opera vind ik inderdaad ook mooi! Alleen al de geschiedenis achter die oude gebouwen vind ik geweldig! Heb je de Arc ook al eens beklommen? Best een klim maar ook zeker de moeite waard
![]()
Ik heb er toch gelogeerd dus denk het wel iets beter te weten dan jij hequote:
Behalve als ik in de buurt ben, want dat wist ik weer nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:24 schreef teamlead het volgende:
als je hem zelf sluit, wacht iedereen op jou ja
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb er toch gelogeerd dus denk het wel iets beter te weten dan jij heWe hadden een arragement van een aantal dagen, dat scheel al heel wat
![]()
Mooi he! 'n heel ander stukje Parijs maar zeker ook mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:26 schreef MissHobje het volgende:
afijn:
[..]
Was ff zoeken...
kweet weer wat ik bedoelde..
La grande Arche![]()
kiek maar [afbeelding]
en die is erg hoog en groot en gewoon bezichtingn waard van binnen..
Sávonds ook mooi
[afbeelding]
Van harte, hoeven we je nooit meer te missen met de nacht ploegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, bij de gemeente hebben we roosters waarin we werken.
Daarin staat je vrije dagen ritme en ik heb nu 21 jaar roosters gehad waar ook 1 dag vrij in voorkwam (4 dagen werken 1 dag vrij en weer 4 dagen werken)
Dat is nu voorbij geen 1 dag vrij meer, altijd 2 dagen en geen nachtdiensten meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk treintje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
Ohh en Melke die klim etc.. heb ik vaker gedaan.. *pak mooi het treintjeweet het nu wel enzo
Ik zat altijd midden in Quartier Latin en dan het groezeligste hotel wat ze hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wij logeren altijd in een hotel in La Defense. Geloof dat het Novotel heet, weet het niet zeker. Het hotel is zeer netjes, ligt langs het water, heeft een super mooi uitzicht over de stad, een metro station dat dicht in de buurt ligt en het is helemaal niet duur. Zeker 'n aanrader![]()
Ook ik kom wel eens buiten de discount hotels, en ik weet gewoon dat novotel een duur hotel is, krant voor je deur enzquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb er toch gelogeerd dus denk het wel iets beter te weten dan jij heWe hadden een arragement van een aantal dagen, dat scheel al heel wat
![]()
Ik blijf vannacht niet zolang want morgen (of vandaag vrijdag) hebben we een tussendienstquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Van harte, hoeven we je nooit meer te missen met de nacht ploeg![]()
Naar de Sacre Coeurquote:
Aha je duikt nu ff een heel goedkoop motel in met tril bed en wat al niet meer! geniet er van man. of je eigen bedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik blijf vannacht niet zolang want morgen (of vandaag vrijdag) hebben we een tussendienst![]()
Maar vrijdag avond zijn dan wel weer vrijen zaterdag weer late dienst en dat is
![]()
Ja dat is een wat minder bekend.. rustiger gedeelte ! erg modern en nieuwachtig.. zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Mooi he! 'n heel ander stukje Parijs maar zeker ook mooi![]()
Preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Naar de Sacre CoeurAl heb ik altijd alle trappen gelopen, machtig mooi
![]()
euh.. waar gaat het overquote:
Pčre La Chaise is ook zeker de moeite waard, zo mooi en rustigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat is een wat minder bekend.. rustiger gedeelte ! erg modern en nieuwachtig.. zeker de moeite waard
Mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Zekers als het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Naar de Sacre CoeurAl heb ik altijd alle trappen gelopen, machtig mooi
![]()
Motivatiebrief Rabobank business course, maar ik heb helemaal geen motivatie op het momentquote:
Heb je ook wel eens de Eiffeltoren omhoog gelopen? Dat is echt geen aanraderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies![]()
Kut trappen enzo( heb ook vaak gelopen.. maar das nu nietzo goed voor mij
)
Tisser er dan, mon cherie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies![]()
Kut trappen enzo( heb ook vaak gelopen.. maar das nu nietzo goed voor mij
)
hmz.. da's bagger idd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Motivatiebrief Rabobank business course, maar ik heb helemaal geen motivatie op het moment
Ik ga in iedergeval niet naar een Novotel in parijs a 140 euro per nachtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Aha je duikt nu ff een heel goedkoop motel in met tril bed en wat al niet meer! geniet er van man. of je eigen bed![]()
mag jij vragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Waar ga jij dan graag heen als ik vragen mag?
nah ik ga geen geld voor je verdienenen hoor doe je maar lekker zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deadline is morgen 12:00Dan lig ik nog in bed
Ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens de Eiffeltoren omhoog gelopen? Dat is echt geen aanrader![]()
1 van mijn favorietenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ze draaien Alan Parsons op progrockradio!!!
If you believe in the power of magic, I can change your mind
Daar ben ik nog nooit geweest maar lijkt me ook een mooie stadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag jij vragen
Londen vind ik helemaal geweldig(maar kom er helaas maar zelden)
quote:
heb je een dure/ og heel goedkope novotel gevonden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga in iedergeval niet naar een Novotel in parijs a 140 euro per nacht![]()
Slapen doe ik thuis met Yolande, en van de zomer misschien naar Innsbruck (hoop dat ze niet leest anders zit ik er aan vast )kamer voor 70 euro voor 2 pers![]()
![]()
Jaa dat zijn ze!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://grizzli.beat.free.fr/fer/urbain/parfun.htm
La funiculaire
[afbeelding]
Ben ik 1 geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag jij vragen
Londen vind ik helemaal geweldig(maar kom er helaas maar zelden)
Die heben ze ook in Bad Wildbad in het Zwarte Woud Duitslandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://grizzli.beat.free.fr/fer/urbain/parfun.htm
La funiculaire
[afbeelding]
Wel een hele mooie foto! Ik heb hem al eens eerder gezien en vroeg me al af hoe hij zo mooi gelukt wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Deze er nog maar een keer tegenaan, poging 2983 stond ie er eindelijk redelijk op
nou met de lift gaat het sneller hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens de Eiffeltoren omhoog gelopen? Dat is echt geen aanrader![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga in iedergeval niet naar een Novotel in parijs a 140 euro per nacht![]()
Slapen doe ik thuis met Yolande, en van de zomer misschien naar Innsbruck (hoop dat ze niet leest anders zit ik er aan vast )kamer voor 70 euro voor 2 pers![]()
![]()
truste teamleadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:46 schreef teamlead het volgende:
Mijn bier is op.. en mijn energie voor vandaag ooktrusten samen
dat heb ik nu met parijsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik 1 geweest![]()
Mja, ach........Sorry, leg eens uit?
![]()
Oeh, het bruisende Innsbruckquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
gelijk even hotel in Innsbruck geboekt via internet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een hele mooie foto! Ik heb hem al eens eerder gezien en vroeg me al af hoe hij zo mooi gelukt was
Welterusten Teamleadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:46 schreef teamlead het volgende:
Beterschapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:46 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:46 schreef teamlead het volgende:
Ik ben helemaal gek van het maken van vakantiefoto's! Ben alleen niet zo gek op het slepen van spullen. Welke camera heb je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En een fotocamera waarop sluitertijden van 4 seconden of hoger ingesteld kunnen worden.
Nee he?quote:Eindhoven, 5 januari 2006
Geachte heer, mevrouw,
Ik ben zeer geďnteresseerd in deelname van de Rabobank Business Course omdat die Zweedse chick die jullie in de laatste reclames hebben mij wel aanspreekt om de volgende redenen:
Kan je wel zeggen, tot 02:00 op een terras lekker ouwehoeren, ik weet niet hoe het in de winter is maar in de zomer is het perfect met alle toeristen en backpackers.quote:
Trusten, Sjetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:49 schreef Sjet het volgende:
Trusten Teamlead![]()
Ik ga ook maar eens pitten, tot laterzz allemaal![]()
Een Minolta Dimage G400, een compacte digitale camera met metalen behuizing. En dan nog een ministatiefje mee: en gaan met die banaan! Niks geen grote spiegelreflex, die laat ik meestal thuis. Ook omdat mijn vriendin het niet leuk vindt als ik meer aandacht aan het landschap besteed dan aan haar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gek van het maken van vakantiefoto's! Ben alleen niet zo gek op het slepen van spullen. Welke camera heb je als ik vragen mag?
Toen ik klein was ben ik daar eens met mijn ouders op vakantie geweest. Ik moet zeggen dat het een hele mooie omgeving is! Maar mijn voorkeur ligt bij Chamonix. Ook erg mooi, vooral dankzij de Mont Blancquote:
Zoiets als hier maar dan ga je vroeger slapenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, tot 02:00 op een terras lekker ouwehoeren, ik weet niet hoe het in de winter is maar in de zomer is het perfect met alle toeristen en backpackers.![]()
![]()
Ik verzin wel iets anders, maar die Jochem de Bruin he ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat meen je niet he, dan ga ik naar een andere bank![]()
Ik kan me nog herinneren dat er in de stad een heel gezellig pleintje was. Je kon er overal heerlijk eten. Lekkere schnitzels en apfelstrudelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, tot 02:00 op een terras lekker ouwehoeren, ik weet niet hoe het in de winter is maar in de zomer is het perfect met alle toeristen en backpackers.![]()
![]()
Nee dan gaan we nog even binnen door.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zoiets als hier maar dan ga je vroeger slapen![]()
Jochem zelfs op skies kan hij alles op de rekening zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets anders, maar die Jochem de Bruin he ....![]()
Dus hetzelfde als hier maar dan zonder het buiten gedeeltequote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee dan gaan we nog even binnen door.![]()
![]()
Ik sta open voor ideeenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ehm stereo je doet toch niet hier ideetjes pikken he?
Stop de persen................quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er in de stad een heel gezellig pleintje was. Je kon er overal heerlijk eten. Lekkere schnitzels en apfelstrudels![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus hetzelfde als hier maar dan zonder het buiten gedeelte![]()
Just teasing![]()
MEL+ ETENquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stop de persen................
JIJ herinnert je iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb teveel ideetjes om waar te maken maar ik wil wel de credit! als jij voor die bank werkt werk je dus niet voor het reclame buroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta open voor ideeen
Creativity-Lizzy
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stop de persen................
JIJ herinnert je iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb teveel ideetjes om waar te maken maar ik wil wel de credit! als jij voor die bank werkt werk je dus niet voor het reclame buro![]()
quote:
Wat verdient dat??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?
quote:
wat wil je promoten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?
Gaat ie nog, donkere kamer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:03 schreef doka het volgende:
*boing boing*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |