Open er een topic over...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat er twee posts even niet volkomen over feedback gaan? Jezus, gast, heb je 's ochtends niks beters te doen dan daar over te klagen?
Ah leuk, een hulliezulliehuiliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
tis zeker weer niet jou dag... Beetje gelijk het Twente Topic op slot gooien
net of het enschede topic nog zo goed loopt en er mensen van de omgeving die d´r niet eens komen..
Je geeft het niet eens een kans...maar als ik zie wat voor onzin topics je wel open houdt...
sjonge jonge...wat een...
Ik wist niks van een reekstenstop.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god, alwéér gezeik om die reeksenstop? Alwéér gezeik om een stadjes-topic?
Nog maar eens: De huidige reeksen blijven, nieuwe reeksen komen er niet bij. Er is namelijk een reeksenstop. En we gaan ook niet voor elke stad een centraal topic maken, want daar ís ONZ niet voor. Simpel. De discussie is al zó vaak geweest, de afgelopen weken en we geven echt wel fouten toe en zijn echt wel coulant op veel vlakken, maar dit is gewoon een regel en die blijft.
Oke. Ga er ook verder niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef Stofje het volgende:
Dat was een topic met een klacht over de Twentse taal, dat uitliep op een Twente-is-een-toffe-streek-topic, of iets dergelijks. Daar zou een deeltje twee ook niet toegelaten worden. Ik weet niet of het in General Chat kán, maar in principe zou dat wel een juiste plaats zijn. Excuus voor bovenstaande, wat rare reactie van me, maar die discussie komt hier de laatste weken nogal eens oplaaien, tot vervelens toe, zeg maar.
Dit was wel een klacht, op een tamelijk treurige manier verwoord. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
net of het enschede topic nog zo goed loopt en er mensen van de omgeving die d´r niet eens komen..
Je geeft het niet eens een kans...maar als ik zie wat voor onzin topics je wel open houdt...
Het is heel simpel, we hebben een reeksenstop, het past niet in ONZ, het heeft zelfs niks met ONZ te maken, als we dit zouden toestaan staan er nog een paar provincies klaar om topics zoals dit te openen, en had ik al gezegd dat we een reeksenstop hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Frutsel het volgende:
Bedankt he Snakey..
Huisregel(s) Onzin voor je leven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wist niks van een reekstenstop.
Sorry, ik bied dan mijn exuses aan. Ik kom bijna nooit in ONZ. Dat is de reden waarom ik dat ook niet wist.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Is het nationale "zeg-sorry-dag"?
Vlieg elkaar gewoon in de haren.
Lees de sluitpost eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef most_wanted het volgende:
Waarom is Je weet toch Maikuuul? dichtgegooid?
Ten eerste: MMaRsu is geen ONZ mod.
Ten tweede: er was niets mis mee!
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de sluitpost eens.
Stofje heeft niet voor niets het rijmwoordenboek er weer eens bij gepakt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de sluitpost eens.
Stofje heeft niet voor niets het rijmwoordenboek er weer eens bij gepakt.
Ach, man.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...
![]()
Maarja je zegt wel meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef Stofje het volgende:
[..]. Een prachtrijm, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zo`n goed topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man.
Er zijn de laatste weken genoeg Maikuuuul-topics voorbijgekomen. En er is al vaak genoeg (in de sluitposts) vermeld dat de hype zo langzamerhand wel eens over mag gaan.
Komt omdat ik er gemiddeld 6 (!!) per dag sluit. De andere mods sluiten daarbij ook nog een aantal. Er zijn er overigens nog voldoende open. That will do.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
![]()
Pleur die dan dicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt omdat ik er gemiddeld 6 (!!) per dag sluit. De andere mods sluiten daarbij ook nog een aantal. Er zijn er overigens nog voldoende open. That will do.
Nee, jij bent kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te emmeren en bedenk wat nieuws. Want ook jouw topic was kut.
Je mening interesseert me bar weinig. Dit topic over Maikuuul bevat nog een originele insteek. Jouw nietstoevoegende rotzooi had dit niet.quote:
Hahahahahaha 13-jarige huilie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jullie met dat gezeik over dat topic.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef most_wanted het volgende:
Het was onterecht en dat weten jullie ook!
Dus: Maikuuul-bash topics zijn wel ok?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je mening interesseert me bar weinig. Dit topic over Maikuuul bevat nog een originele insteek. Jouw nietstoevoegende rotzooi had dit niet.
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dude, je hebt je net 2 weken geleden aangemeld... dus tyf a.u.b op.
Ehm nee dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent net 13, tyf op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
shhhhtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.
Stofje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus: Maikuuul-bash topics zijn wel ok?
Ik dacht dat je geen kloons mocht hebben op het forum.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.
Dan moet jij eerst eens de faq/policy gaan lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen kloons mocht hebben op het forum.
Deze Maikuuulhype was al gaande voordat ik mod werd, nu ongeveer 2 maanden geleden. We hebben zowel de negatieve (de "bash"topics) als de positieve topics lange tijd gewoon door laten gaan, maar op een gegeven moment is de lol er af. Het heeft niets met negatief/positief te maken, het heeft ook niets met jaloezie te maken (Mij boeien naamtopics ook niet meer zo, heb er al tientallen gehad ondertussen), het heeft simpelweg te maken met het feit "dat het nu wel weer leuk geweest is".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stofje?
Mag ik antwoord?
Hoe je het ook went of keert: Maikuuul houdt de gemoederen flink bezig hier.
Dit had een positief topic kunnen worden, dus gooi maar snel weer open.
Oh ja, leuk gedichtje by the way
![]()
Succes... maar toch wil ik het hier nog eventjes over hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze Maikuuulhype was al gaande voordat ik mod werd, nu ongeveer 2 maanden geleden. We hebben zowel de negatieve (de "bash"topics) als de positieve topics lange tijd gewoon door laten gaan, maar op een gegeven moment is de lol er af. Het heeft niets met negatief/positief te maken, het heeft ook niets met jaloezie te maken (Mij boeien naamtopics ook niet meer zo, heb er al tientallen gehad ondertussen), het heeft simpelweg te maken met het feit "dat het nu wel weer leuk geweest is".
Anyway, ik ga nu weer verder met leren, morgen tentamen.
Ga gerust verder hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Succes... maar toch wil ik het hier nog eventjes over hebben.
Ga jij nou maar met je flippo's spelen of zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Succes... maar toch wil ik het hier nog eventjes over hebben.
Om elf uur sluiten en opnieuw beginnen geen betere optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vraagje:
mag [HOMO]topic User-Tournament #2: GA(Y)ME ON! misschien even helemaal mogen worden geleegd behalve de OP?
Het word een rommeltje en het beste is om vanaf 00.00 opnieuw te beginnen.
We beginnen om 00.00 maar als dat kan graag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Om elf uur sluiten en opnieuw beginnen geen betere optie?
Sluit ik 'm om twaalf. Ook prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We beginnen om 00.00 maar als dat kan graag!
Dan kopieer ik even de OP!
Vind ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Stofje moet niet zo dom doen, hij houd zich veel te veel aan de 'regeltjes'. Misschien moet hij maar eens wat meer open worden ofzo en inzien dat een geintje op zijn tijd wel kan.
Ik vind dat het topic gewoon weer open moet.
Er is niets mis mee en past prima in ONZ.
![]()
Stofje houdt zich prima aan de regels en weet ook wanneer hij ervan af moet wijken in het kader van een geintje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Stofje moet niet zo dom doen, hij houd zich veel te veel aan de 'regeltjes'. Misschien moet hij maar eens wat meer open worden ofzo en inzien dat een geintje op zijn tijd wel kan.
![]()
Toch sta ik achter het besluit van stofjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vind ik ook!
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vind ik ook!
![]()
Het probleem is zeker niet Maikuul. Dat hendig sjieke slip en andere zooi is gewoon orgineel. Het probleem met deze hype is dat het bekend wordt over het forum en dan komen er andere user die niet orgineel of grappig zijn en die gaan meedoen, omdat het gedaan wordt en volgens hen dus automatisch leuk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Toch sta ik achter het besluit van stofje![]()
Die maikuuul "hype" begint me echt m'n strot uit te komen![]()
Je hoort mij toch niet zeggen dat maikuuul het probleem is, alleen moet hij wel gewoon eens proberen normaal te reageren, dat taalgebruik van hem wordt soms echt té irritant, en dan heb ik het niet alleen over héndig sjiek slippen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Het probleem is zeker niet Maikuul. Dat hendig sjieke slip en andere zooi is gewoon orgineel. Het probleem met deze hype is dat het bekend wordt over het forum en dan komen er andere user die niet orgineel of grappig zijn en die gaan meedoen, omdat het gedaan wordt en volgens hen dus automatisch leuk is.
Zoals het topic van most_wanted bijvoorbeeld.
Klopt. Fout verwoord van mijn kant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je hoort mij toch niet zeggen dat maikuuul het probleem is,
Klopt ook als een bus.quote:alleen moet hij wel gewoon eens proberen normaal te reageren, dat taalgebruik van hem wordt soms echt té irritant, en dan heb ik het niet alleen over héndig sjiek slippen.
Voor de rest ben ik het met je eens
Dat is niet echt lief.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Het probleem is zeker niet Maikuul. Dat hendig sjieke slip en andere zooi is gewoon orgineel. Het probleem met deze hype is dat het bekend wordt over het forum en dan komen er andere user die niet orgineel of grappig zijn en die gaan meedoen, omdat het gedaan wordt en volgens hen dus automatisch leuk is.
Zoals het topic van most_wanted bijvoorbeeld.
Tsja... zo is het nou eenmaal.quote:
En ook niet juist.quote:
Onderbouw je mening dan eens, je komt tot nu toe niet verder danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En ook niet juist.
Ik wilde gewoon een topic voor Maikuuul maken omdat ik het een aardige jongen vind en er weleens iets goeds over hem gezegd mag worden.
Misschien zijn jullie het niet helemaal met me eens... maar ik vind toch dat jullie het topic nog een kans moeten geven.
Wat moet ik zeggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Onderbouw je mening dan eens, je komt tot nu toe niet verder dan
Topic moet open want ik vind maikuul lief.![]()
dat dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef NJ het volgende:
Wat betreft het werk dat je in de OP gestoken hebt, hulde. Daar mogen heel veel users hier een voorbeeld aan nemen, maar het topic zelf is een uitgekauwd onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |