Ik vind je nog steeds een snob hoor!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:02 schreef Sokolsky het volgende:
Potverdorie... kan ik niet eens Tarkovsky meer herkennen. En die kop kwam me nog wel zo bekend voor.
Enfin, ik vind dat Sheri het punt verdient, ondanks dat ze niet wist dat Soderbergh 'm regisseerde
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef Sheridana het volgende:
hmm...dat kwam er niet helemaal lekker uit, maar je weet wat ik bedoel
Nee, nog niet, maar staat wel hoog op mijn nog-te-kijken-lijst...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:06 schreef Sokolsky het volgende:
Heb jij Grizzly Man al gezien Sheri? Dat hoort tegenwoordig als Fok!ker. Half FTR gaat er over, en hier is 'ie in januari geloof ik al een stuk of 4 keer langs geweest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
(Vanwaar dat offtopic geleuter? Nou, anders moet ik dat slowchatding weer gaan opzoeken. En ik wil graag het dubbelpuntentopic halen)
Echt wel!!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben echt een zeef vanavond. Ik ken elke foto en elk plaatje, maar waar het ook alweer vandaan komt?
Dit is eh... die ene. Ja, die ja.
Dan zeg ik kiwi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat hij is geboren in Wellington, Nieuw Zeeland....?
JAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:23 schreef Sokolsky het volgende:
Karl Urban
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Sheridana het volgende:
Oh, Wag the dog...en hij is producer?
Geen idee. Eigenlijk is het ook helemaal geen beroep.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef Sokolsky het volgende:
Schoonvader... zou dat een leuk beroep zijn?
Ik vind het wel bedtijd eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Doe je nog een vraagje Sheri of gaan wij ook stoppen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
*zet nog maar eens het eindnummer van Grizzly Man op*
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef ArtyShock het volgende:
Christopher "Edelweiss" Plummer is die andere.
Dat Pocahontas meisje ken ik niet...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef ArtyShock het volgende:
Doet Colin Farrell er ook al in mee?Mja. Zal wel heel nieuw zijn, aangezien Plummer hier ook al aardig op leeftijd is...
Ah. Dan is Colin of Christian waarschijnlijk John Smith. Nou ja, geen idee wat de titel is. Tenminste, niet zonder een lijstje toekomstige bioscoopreleases.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:02 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...je sloeg de spijker op z'n kop net met je opmerking over het meisje....
hmmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, die releasedata waren zo in augustus, maar ondertussen kloppen ze niet meer.
Dat wilde ik horen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
Frankrijk 33?
Plaatje stuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit? en doe er maar 3 films bij ofzo.
doet het hier prima...quote:
Dina? Hmm. Dat klinkt inderdaad een klinkertje beter dan Dana.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:07 schreef mikey2k3 het volgende:
shit, is idd Dina Meyer
secret agent man
saw
saw 2
mijn plaatje ookquote:
Je bedoelt je avatar? Want die zie ik nog steeds hoor. Zelfs na een refresh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef Patch het volgende:
mijn plaatje ook
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt je avatar? Want die zie ik nog steeds hoor. Zelfs na een refresh.
Artyshock +1 dan maar. Sorry voor de vertraging.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:54 schreef ArtyShock het volgende:
Hij doet 't weer.
Lijkt me geen Michelle. Eerder Dana Meyer. In dat geval zat ze onder andere in:
Starship Troopers
Saw
en... en...
Oh ja, het "vriendinnetje" van Keanu in:
Johnny Mnemonic
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:07 schreef ArtyShock het volgende:
Gezien dat ondanks een abusievelijk misplaatste klinker het punt wel mijn kant op is gekomen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Waar gaat het naartoe met de wereld....
Goede spelling wort niet meer op prijs gestelt
quote:
Tja. Ik moet deze vraag ooit nog maar eens stellen en dan de animatiefilms uitsluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Patch het volgende:
Finding Nemo
Bambi
Pinocchio
Robin Hood
Aladdin
HErcules
Mulan
Pocahontas
Tarzan
Lilo & Stitch
A Goofy Movie
Who Framed Roger Rabbit
Shrek
Shrek 2
Van Wilder
Die smiley was terecht geweest als je ook nog "gestelt" even vet had gemaakt.quote:
Wie heeft bovenstaand beantwoord?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:45 schreef Sheridana het volgende:
Hoewel....ik heb nog wel een plaatje....
De namen van de heren en de film
[afbeelding]
Dat is ook waarom ik Patch een punt heb toegekend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef mikey2k3 het volgende:
die van patch lijkt me vrij zeker tog? volgende vraag?
jama, jama, jama, jama.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:43 schreef JelleS het volgende:
Sokolsky +1
Nog van vannacht. Sheridana had het niet helemaal goed.
jij?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef Patch het volgende:
Wie speelde de co-pilot in "Flodder in Amerika"?
quote:
ik had ook jamajama jama kunnen plaatsen mbt The New World-vraagquote:
True, true...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:05 schreef Patch het volgende:
[..]
ik had ook jamajama jama kunnen plaatsen mbt The New World-vraag
mikey2k3 + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef mikey2k3 het volgende:
gerard joling tog?
dolle_hond + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
a beautiful mind
dat is wel heel veel gokken in een postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Geen Ullmann of Anderson, toch?
Zeker ook niet een shot uit Smultronstället, det sjunde inseglet, persona of fanny och alexander?
ben nog niet zo bekend met de films en acteurs/ actrices uit de Bergman films
Inderdaad, maar ik ga er dan ook van uit dat het allemaal fout isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is wel heel veel gokken in een post
Dat zou héél goed kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat Asano?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Survive Style 5+
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Is dat niet Oh Dea-su? Maar ik ken zijn naam niet, en alleen Oldboy.
Voor de extra duidelijkheid: Daar zit die niet in.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, voor de duidelijkheid: JSA = Joint Security Area.
tsssskquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ik moet nu eigenlijk wel weg
Voor een keertje vergeven jullie me dat toch wel? Ik ben anders heel braaf
Doet me denken aan Predator. Arnie in de jungle dan hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef JelleS het volgende:
ik doe wel even een nieuwe vraag, had er nog 1 in gedachte.
Uit welke film komt dit audiofragment?
http://media.putfile.com/trivia39
In die scène zet de Predator z'n maskertje af en laat z'n gezicht zien aan Arnie. Hieropvolgend deed Arnie zijn subjectieve uitspraak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef JelleS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niemand kan het zo brengen als Arnie.
ArtyShock +1
...Is what the world needs right now.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Happiness.
Die is al vaker geweest. Zelfs ík had 'm binnen een minuut kunnen raden als ik niet met mijn pizza aan het worstelen wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef ArtyShock het volgende:
Sneller geraden dan ik dacht trouwens.
Ja. Nou. Bekender dan ik dacht dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Die is al vaker geweest. Zelfs ík had 'm binnen een minuut kunnen raden als ik niet met mijn pizza aan het worstelen was![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef ArtyShock het volgende:
*Visualisaties heeft van een Wyccie die met tomatensaus besmeurde plakjes salami en champignon tussen de toetsen vandaan aan het prutsen is*
Jaartje jonger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
charlize theron?
Die, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:17 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Rachel McAdams
SaintofKillers + 1quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straw Dogs?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Heb je ook een en face plaatje?
Oh ja, het was natuurlijk Taegukgi. Nou ja, in ieder geval een Koreaanse oorlogsfilmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voor de extra duidelijkheid: Daar zit die niet in.
Maar de naam is goed. Dus
Sokolsky +1
Dat is inderdaad niet incorrect.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef California het volgende:
Josh Lucas. Mogelijk de nieuwe Harvey Dent [afbeelding].
Wat vreemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
De meesten Don Juans, Zorro's en Musketeers uit de jaren '20 heb ik niet gezien, sorry.
DF jr speelde in little caesarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Sokolsky het volgende:
Fair... Douglas Fairbanks?
Die schijnt ook Robin Hood gespeeld te hebben, zo leerde ik een paar dagen geleden nav een vraag van Sheri.
Het is inderdaad Fairbank Sr.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Sokolsky het volgende:
Fair... Douglas Fairbanks?
Die schijnt ook Robin Hood gespeeld te hebben, zo leerde ik een paar dagen geleden nav een vraag van Sheri.
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Charles Laughton?
Inderdaad. Ook nog 3 keer een special award toen de best foreign language movie categorie nog niet bestond, maar die tellen niet mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:43 schreef Sokolsky het volgende:
Italië 10 keer?
Jazeker. Dat eerste shot bracht nogal wat opschudding teweeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef KillerRabbit75 het volgende:
The Great Train Robbery
Het is Amator.quote:Op [url=http://fhttp://forum.fok.nl/fok/post_reply/800355/10/25/33819901orum.fok.nl/topic/800355/10/25#33819901]zondag 8 januari 2006 01:00[/url] schreef Sokolsky het volgende:
De titel is dan eh... Double vie de la Veronique, Blind Chance, Short film about Killing, Short film about Love of een ander?
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:52 schreef JelleS het volgende:
Geen een toch, omdat bluebird is gediskwalificeerd.
KillerRabbit75 +1quote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef KillerRabbit75 het volgende:
La Haine
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Breakfast at Tiffany's?
JelleS +1quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef JelleS het volgende:
Wizard of Oz
Heeft de verantwoordelijkheid over de belichting, dus JelleS + 1quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Nee de gaffer is hoofd belichting.
quote:He refined the practice of cinematic montage-the use of quick cutting to manipulate cinematic time and/or convey a certain meaning-although today many of his cinematic juxtapositions come off as hopelessly obvious.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:26 schreef Sokolsky het volgende:
Van Atom Egoyan, met Ian Holm, eh... rattenvanger van Hamelen... hoe heet dat ook alweer.
Oh ja.
The Sweet Hereafter.
Nee, die heeft in fatsoenlijke films gespeeld.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
voor de zekerheid ff mark ruffalo roepen
Tamelijk hopeloos geval inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:41 schreef ArtyShock het volgende:
Lijkt me een gevalletje Vince Vaughn.
Toch zijn er onnozele rollen van 'm waarbij hij best vermakelijk kan zijn. Vooral wanneer hij een irritant personage moet spelen. Misschien ligt dat wel het beste bij z'n persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef Sokolsky het volgende:
Tamelijk hopeloos geval inderdaad.
ArtyShock +1
Oh, jullie herkennen 'm niet. Niet verwonderlijk trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |