Topavond... leuk dat je er nog ff bent... was het leuk met Manu?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Leuke avond gehad?
Neehee das nep he, ik ben echt heb ik net bewezenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan mss beter solliciteren voor een rol in charmed of buffy![]()
* Foreverblue kruipt in een hoek want is bang geworden van Dizzyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neehee das nep he, ik ben echt heb ik net bewezen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
grapje schat.... er is er maar één voor me...![]()
scaryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neehee das nep he, ik ben echt heb ik net bewezen![]()
Niet te persoonlijk opvatten... wees welkomquote:
Ja! Miss Saigon was top!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Topavond... leuk dat je er nog ff bent... was het leuk met Manu?
Keeeee.... heel goed. Waar voor je geld dus.quote:
Ach ja, ben het wel gewend. Ze doen maar, als ze zich daar goed door voelen, fijn voor de bashersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk opvatten... wees welkom![]()
quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeee.... heel goed. Waar vcor je geld dus.
Verleden jaar kreeg ik al door dat je een ehm do you know something with a B? bea?? B shot???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue kruipt in een hoek want is bang geworden van Dizzy
Daarom lol moe je hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is ook leuk zo op zn tijd hé![]()
![]()
moe kunne
![]()
Kan je ook zien of ik dit jaar eindelijk eens een lieve leuke vriendin tegen kom?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Verleden jaar kreeg ik al door dat je een ehm do you know something with a B? bea?? B shot???![]()
zo een foto ging je maken
je bent wel lief, maar deed even niet liefquote:
kijk je ook ff voor mij dizzy lieverdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je ook zien of ik dit jaar eindelijk eens een lieve leuke vriendin tegen kom?
Niet zo happen lieverdje Snaptnix meent dat niet, net zoals FB al zei niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, ben het wel gewend. Ze doen maar, als ze zich daar goed door voelen, fijn voor de bashers![]()
quote:
Je kent haar al heel intiem, do you know a girl with a B? a Bea? Something with a mouth???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je ook zien of ik dit jaar eindelijk eens een lieve leuke vriendin tegen kom?
O okquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bent wel lief, maar deed even niet lief![]()
Hahaha, die bedoelde ik niet... kijk maar ff nog verder in die theebladeren van jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je kent haar al heel intiem, do you know a girl with a B? a Bea? Something with a mouth???
jij snap t mequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet zo happen lieverdje Snaptnix meent dat niet, net zoals FB al zei niet persoonlijk opvatten.
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo ist, is al rottigheid genoeg op deze aardkloot.
You like riding your bike, if I were you I would buy a car, A big car. do you know Huquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kijk je ook ff voor mij dizzy lieverd![]()
Hoi momquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve Melke en Snaptnix![]()
En de rest ook
![]()
quote:
Hoe vroeger op het uur, hoe schoner het volk zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Eerst even nieuws bijlezen en ff tv kijken dan weer schrijven![]()
De Hummer, ik waan met net Hugh Heffner in een jongere uitvoering danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
You like riding your bike, if I were you I would buy a car, A big car. do you know Hu
Hum Hummer??? that's The car for YOU! If you can aford that the girls will follow![]()
Was er net wel... en was zeer bedroeft toen ik zei dat je met Manu naar een musical wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef melke het volgende:
Waar is Doka trouwens? Weet iemand dat?
Enne Henk is in tha buildingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
De Hummer, ik waan met net Hugh Heffner in een jongere uitvoering dan. Hell yeah als dat eens zou kunnen
![]()
Thanks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |