Daar komen vast weer nieuwe mensen buurten, gezellig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
We verhuizen alleen naar een ander huis
Beertje volgt me ok ngquote:
je kan het anders ook aan mij geven heb toch hongerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wrom neem jij nie koekje van mij aan![]()
Pas als je als Arliator gaat tikken na een personeelsfeest, dan pas kan ik je niet meer volgenquote:
Ik zal er iig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daar komen vast weer nieuwe mensen buurten, gezellig!En ook ouwe bekenden gelukkig
![]()
![]()
owww... dab neem ik nog mar portje om t af te lerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pas als je als Arliator gaat tikken na een personeelsfeest, dan pas kan ik je niet meer volgen![]()
Ik ben zeker van de partij gezellig!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Daar komen vast weer nieuwe mensen buurten, gezellig!En ook ouwe bekenden gelukkig
![]()
![]()
Proostquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
owww... dab neem ik nog mar portje om t af te leren
Ik nie, maar jij mag mijn koekje wl hebbehoor vquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan het anders ook aan mij geven heb toch honger![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik mis qua nachtploeg nog een aantal mensen eigenlijk![]()
war is melke, o melke, waar ben je nou.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik nie, maar jij mag mijn koekje wl hebbehoor v
Henk en Yolandequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef doka het volgende:
[..]
Teamlead, melke, A-en-M en co, Morwen, Stereotomy
Doe dat maar,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
owww... dab neem ik nog mar portje om t af te leren
teamlead is bij vrinden, a-en-m is aant verhuizen, rest week ok nie hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef doka het volgende:
[..]
Teamlead, melke, A-en-M en co, Morwen, Stereotomy
proostquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doe dat maar,één meer of minder maakt ook niet uit
![]()
[[url=Cheers!!
Al die portjes ter ere van Flugel dr post???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doe dat maar,één meer of minder maakt ook niet uit
![]()
[[url=Cheers!!
Het is of een koekie of...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wrom neem jij nie koekje van mij aan![]()
hahaha ja joh laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Al die portjes ter ere van Flugel dr post???![]()
Morwen en tomy waren er net nog en Henk is werken als ik me niet zwaar vergisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead is bij vrinden, a-en-m is aant verhuizen, rest week ok nie hoor
Melke en Wicke Angel ja. Manu is naar een musical... misschien wel met Melkequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik wil gen koekies zeg ik tochquote:
Voor mij is er nooit een reden nodig voor een feesie hoor, je lekker voelen is al een reden op zichquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hahaha ja joh laten we het daar maar op houden![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hahaha ja joh laten we het daar maar op houden![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het vanmiddag met Teamlead afgelopen is in het ziekenhuis?
Laat ik het niet merken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Melke en Wicke Angel ja. Manu is naar een musical... misschien wel met Melke
ik heb uit Heel betrouwbare bron dat WA nog lurkt maar niet meer post. Hoi WAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha.... ahhhhhhh weer een hart gebroken dan anders?quote:
Ow was vanmiddag even hier en hoorde dat hij voor foto's moest vanmiddag voor zijnquote:
2 longfoto's en nog wat, dus nu ff afwachten op de resultaten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:39 schreef White_Pearl het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het vanmiddag met Teamlead afgelopen is in het ziekenhuis?
hij moet toch nog wek wachtb op de uitslag?quote:
Ow. Nog een vertrekkende? Nou ja, hoi WAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb uit Heel betrouwbare bron dat WA nog lurkt maar niet meer post. Hoi WA![]()
![]()
Ken nog wel meer lekkere dingen...quote:
we vergeten Muertequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonde... was altijd wel lachen met haar vond ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb uit Heel betrouwbare bron dat WA nog lurkt maar niet meer post. Hoi WA![]()
![]()
Expect the unexpected. Als je het over hem hebt ligt dequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 longfoto's en nog wat, dus nu ff afwachten op de resultaten.
Ow nog geen uitslag zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 longfoto's en nog wat, dus nu ff afwachten op de resultaten.
Choclate chip cookiesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ken nog wel meer lekkere dingen...
Chocolade op koekie bijvoorbeeld
Nee, duurt altijd eventjes. Teamlead was daar ook al annoyed over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |