beter dan een foto van chantalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Bartoli het volgende:
jaiks moet die foto van die heks van een jomanda nu weer langskomen
if you speak about the devil. Dat is de 3e alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik was even wat te eten aan het maken, kreeg een beetje trek.![]()
Hij is er toch nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
mok nu ver bij de bakamr uit de buurt blihjven danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Badkamer spiegels zijn idd eng ja
Vooral als je net wakker bent of dronken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is nou al de 2e keer vanavond dat ik iemand tot leven wek, ga maar een digi cam kopen of in blauwe jurken lopen. Kan natuurlijk ook mezelf Charming-lizzy gaan noemen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over het algemeen is Muerte er om deze tijd niet meer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Loop je leeg? Wacht, ff ventieltje vinden... pomp ik je weer op![]()
jazekerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
was gezellig hoor, jij ok hezellig gehad bij vriende ?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is iets heel hips, een camera zonder spiegels en wat nog maller is zonder rolletje en zo. moet niet veel gekker worden he![]()
Ik ben behekst!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mok nu ver bij de bakamr uit de buurt blihjven dan![]()
Ik weet ook tegen wie ik het kan zeggen, tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gek! Tis dat ik je zo lief vind maar anders
![]()
![]()
![]()
[mierenneukmodus]de betere digicams hebben wel degelijk spiegels hoor[/mierenneukmodus]quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is iets heel hips, een camera zonder spiegels en wat nog maller is zonder rolletje en zo. moet niet veel gekker worden he![]()
ja hor alles gat nog steeds goed. ook portjequote:
Als dat lukt ga ik er geld voor vragen hoor in me ehhhhhhhhhhh gele gewaad met blauw haar als Charming-lizzy.quote:
Als je niet uitkijkt... komen WA, Melke, A en M, M en A en Manu ook nog binnenwandelenquote:
mag het ook een biertje zijn? Heb de hele avond al aan de spa gezeten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja hor alles gat nog steeds goed. ook portje![]()
Ik ben er de hele avond al hoor, ben eigenlijk niet weggeweest, maar goedenavond alsnog voor iedereeen.quote:
Doe dat ni voor de middag is ervaringquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mok nu ver bij de bakamr uit de buurt blihjven dan![]()
was het lekker modus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]de betere digicams hebben wel degelijk spiegels hoor[/mierenneukmodus]
hi muertequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele avond al hoor, ben eigenlijk niet weggeweest, maar goedenavond alsnog voor iedereeen.
Tanja heeft weeën gekregen... kan nu niet lang meer durenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef teamlead het volgende:
Tis lekker druk hier vanavond.... Is er wat spannends gebeurd ofzo
* op rug liggend sigaret rooktquote:
biertje mag ook, mar ik hou t op port, anders benk morgen ziekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag het ook een biertje zijn? Heb de hele avond al aan de spa gezeten..
kijk daar durf ik me geld nog wel op in te zetten, alleen niet op WAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt... komen WA, Melke, A en M, M en A en Manu ook nog binnenwandelen
mooi.. als ze nu snel dat kind ff uitpoept, mag ze wat mij betreft daarna opzoutenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja heeft weeën gekregen... kan nu niet lang meer duren![]()
Als je niet post... ga ik er vanuit dat je er niet bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben er de hele avond al hoor, ben eigenlijk niet weggeweest, maar goedenavond alsnog voor iedereeen.
quote:
en dat is éénquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kijk daar durf ik me geld nog wel op in te zetten, alleen niet op WA
Kijk... Dizzy... daar is de eerste al (en tevens nummer 4 op jouw lijst)quote:
quote:
Help ik quote mezelf ook nog. mannen met witte jassen graag, niet met witte gezichten en liefst zonder genverbranderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kijk daar durf ik me geld nog wel op in te zetten, alleen niet op WA
Ja hoor, geeft ook niks, zit gewoon beetje te peste, maar dat weet je zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet ook tegen wie ik het kan zeggen, toch![]()
![]()
Moet gelijk weer aan bert visscher denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Help ik quote mezelf ook nog. mannen met witte jassen graag, niet met witte gezichten en liefst zonder genverbrander![]()
je kan mss beter solliciteren voor een rol in charmed of buffyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Help ik quote mezelf ook nog. mannen met witte jassen graag, niet met witte gezichten en liefst zonder genverbrander![]()
Weet ik ja... beetje pesten moet kunnen... doe ik ook somsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor, geeft ook niks, zit gewoon beetje te peste, maar dat weet je zo
langzamerhand ook wel![]()
Dat heeft de regie van BB5 ook weleens gedacht, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je niet post... ga ik er vanuit dat je er niet bent
pesten is leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik ja... beetje pesten moet kunnen... doe ik ook soms![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
* op rug liggend sigaret rookt
was it as good for you as it was for me?
Die dachten... de kust is veilig... de badkamer hoeft ff niet gecencureerd te wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat heeft de regie van BB5 ook weleens gedacht, volgens mij.![]()
grapje schat.... er is er maar één voor me...quote:
tot ca 4 minuten gleden wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Leuke avond gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |