WAT?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoals de TT al zegt, show hier je lievelingsnewbie. nouja een langere OP is niet nodig he.
Mijn knuffelnewbie is Alice89![]()
[afbeelding]
Maar ik was al eerder officieel dribbel_'s knuffelnewbiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Furious het volgende:
[..]
WAT?!
Alice was al van mij.
Je bent een sloerie Dribbel!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:58 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Maar ik was al eerder officieel dribbel_'s knuffelnewbie.
Wie is hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Furious het volgende:
Nou!
Dan is pussydeluxe voor mij!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
verdomme
dat is waar ook
ff de OP aanpassen![]()
2 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
heey Alice89, moet je niet slapen, je wou toch weer in het school ritme komen
LOAAAAAAAALBOAAAAAAAAAAAAAAAY.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:11 schreef LOLBOY het volgende:
Mijn lievelingsnewbie is LULBOY
Verwijderd.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://devrim.phserver.net/edit.php
das mijn bitch!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
En oh...ga vooral door hier, als je een ONZ-bannetje wilt.
Gooi het topic dan dicht Buup!....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
Wat deed ik net verkeerd dan. Als je zo 'lief' wilt zijn om dat ook even te vermelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je een normale avatar nemen die kleiner is dan 100kbquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Nitrane het volgende:
Waar is mijn plaatje heen? Je mag hier ook niets posten.
beetje gezellig houden bupatih!quote:
Ik heb het niet specifiek tegen jou. Maar de hele tijd reageren op een baggeraar is ook niet al te 'lief'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat deed ik net verkeerd dan. Als je zo 'lief' wilt zijn om dat ook even te vermelden.
Noem je mij een baggeraar ??!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek tegen jou. Maar de hele tijd reageren op een baggeraar is ook niet al te 'lief'.
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemenquote:
Ik vind je wel een beetje ouderwets hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
Welke zorgzame oldbie wil mij adopteren?
ik wil jou ook wel opnemen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Geslacht: Man
Daarom is het merendeel van de reclames ook irritant. Ze blijven beter hangen. Amazing fact van vrijdag 6 januari.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemen![]()
#care @ care.irc.org (spreek: sharp care at care dot irc dot org)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemen![]()
Haha. Grapjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef crackhead het volgende:
Ohja. Ontopic: Dev is natuurlijk mijn favo newbiesletknuffel.
Je biedt je aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje ouderwets hoor.
Yashaaaaa! Maar dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij zal mij wel weer bedoelen![]()
!
maar nu weer even ontopic
wie is jouw knuffelnewbie bupatih ?
irc is ook zooo 1990 !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
#care @ care.irc.org (spreek: sharp care at care dot irc dot org)
vind het maar een bende teuntjes eigenlijk
Niet dus josti ik had een plaatje geplaatst, dezequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan moet je een normale avatar nemen die kleiner is dan 100kb
er hoort natuurlijk wel een plaatje bij je postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yashaaaaa! Maar dat had ik al gezegd.
Tief op...de allerergste FiPo's zijn FiPo's die plaatjes zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:21 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Niet dus josti ik had een plaatje geplaatst, deze
[afbeelding]
het is het eerste bericht en ontopic![]()
http://fotoboek.fok.nl/Yashaaaaaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
er hoort natuurlijk wel een plaatje bij je post
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Yashaaaaa
Kies maar wat lekkers uit.
Ze moet eens foto's maken in een andere kamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Yashaaaaa
Kies maar wat lekkers uit.
Je hebt er al genoeg gevonden zie ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:24 schreef Furious het volgende:
Mag ik er ook 2 hebben?
Fotoboek van lucienne2
Dit vind ik ook wel wat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:25 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Je hebt er al genoeg gevonden zie ik.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:26 schreef melmidoc het volgende:
Yashaaaa is een illusie!
moi??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef melmidoc het volgende:
Brian is ook een knuffelnewbee uiteraard ja.
Moemoe is te aanhalig. Als een opgegeild schoothondje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
moemoe is mijn favo knuffel newbie![]()
![]()
Precies goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Moemoe is te aanhalig. Als een opgegeild schoothondje.
jaaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:24 schreef Furious het volgende:
Mag ik er ook 2 hebben?
Fotoboek van lucienne2
Dit vind ik ook wel wat.
Je bent te laat. Eerst Dribbel, ik kom na Dribbel aan de beurt, en daarna ben jij pas aan de beurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij bent mijn knuffel-newbie![]()
Je bent toch geen kloon van Dribbel_ hé![]()
Lees de OP eens goed door knulquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, ik ben z'n knuffel newbiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
en ik ook hequote:
Ik vraag me nog steeds af of dat werkelijk een kloon van je isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is geen Plientjuh het The_terminator, zijn je gevoelens voor haar al over of zit je nog dagelijks in haar fotoboek![]()
Nee, de blauwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zeuren, ze mag zelf kiezen wie eerst mag. En jij bent dan heus niet de eerste![]()
vraag het aan yvonne of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat werkelijk een kloon van je is
Heeft jou kloon dus gebannedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vraag het aan yvonne of zodie heeft der toen gebanned
![]()
ja heel zielig hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft jou kloon dus gebanned
Euh, volgens mij was ik toendertijd nog geen mod hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja heel zielig he, bijna net zo zielig als een mod die op een kloon geilt
![]()
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/crew/56326quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:44 schreef melmidoc het volgende:
Zeg terminatordude, waar was jij ook alweer mod van?
jawel toen ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Euh, volgens mij was ik toendertijd nog geen mod hoor
En als je het niet weet... Tja...
Klaagbak? Naja, beter dan BB5.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/crew/56326
Idd, heb net even gekekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jawel toen ook![]()
maar laat maar zitten dit wordt een beetje zielig voor je anders.
We laten het wel zitten, oke?
Dezelfde als die van jouquote:wie is jouw knuffelnewbie nou ?
Hebbuh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
tarkan balkan jajajaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Koffiekan, theekan, alleskan. 'T is maar hoe je het bekijkt hé![]()
* Dribbel_ houdt knuffelnewbies gescheidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat alice89 nuecken![]()
ik ben vanavond zo wulps, dat je me niet te pakken krijgt voordat ik haar gedekt hebquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
* Dribbel_ houdt knuffelnewbies gescheiden![]()
Nounouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat alice89 nuecken
wil je niet meer dan? Over msn was je anders erg uitdagend bezig met je webcamquote:
Nee, newbie. Nuecken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef fraubitch het volgende:
wat ben ik eigenlijk? een oldbie? klinkt wel oud he
Modder is vies... Moderator ben ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:25 schreef fraubitch het volgende:
*fotoboek checkt*
je bent wel moddereter![]()
Je wil hem!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:25 schreef fraubitch het volgende:
*fotoboek checkt*
je bent wel moddereter![]()
bemoei je eens met je eigen zakenquote:
ah ja.. Bupatih wilt me toch niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modder is vies... Moderator ben ik wel
Poe, dan ga ik me toch echt afvragen waarom nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah ja.. Bupatih wilt me toch niet meer![]()
hoi![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Poe, dan ga ik me toch echt afvragen waarom niet
Maar ik wil je wel hoor![]()
Omdat jij Hier hoortquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Qunix het volgende:
Waarom is mijn nickname niet hier genoemd?
Nope..Sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
@djdev mag ik je 'kies mijn avatar source' ?![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik weet het, maar ben beetje luiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nope..Sorry
Zoek maar zelf ff
Is niet zo moeilijk
Tja..Ik moest het ook allemaal zelf doen (en het is me gelukt..ik wist eerst helemaal niks van PHP en nu weet ik wel heel wat dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet het, maar ben beetje lui
nah heb nu eerst ff random img source van internet gejatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..Ik moest het ook allemaal zelf doen (en het is me gelukt..ik wist eerst helemaal niks van PHP en nu weet ik wel heel wat dingen).
Gewoon ff een paar uurtjes in steken en je komt er wel
Dat kan ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah heb nu eerst ff random img source van internet gejat
pussydeluxe is van mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef frenzy2003 het volgende:
moemoe en pussydeluxe zijn mijn knuffel niewbie's!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En van mij, voel je belangrijk enzo![]()
Not badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:18 schreef teknomist het volgende:
Ik wil deze wel adopteren als mijn knuffel-newbie!.
Mwah.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Marjolijntje
newbie? nah..
knuffellen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dochter Mei-stiertje![]()
[afbeelding]
Zowiezo al nr zoveel in de rij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:43 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic? De topicstarter is zelf notabene nog een godvergetense teringnewbie. Zo eentje die je het liefst snoeihard voor een trein lazert.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dochter Mei-stiertje![]()
[afbeelding]
sowiesoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zowiezo al nr zoveel in de rij.Het lijkt wel een reeks.
![]()
mits knuffelbaar!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
In principe zijn dus alle aandachtsgeile vrouwen met een fotoboek maar die niet posten geschikt dus?.
Ik ben ratelslangetje's knuffelnewbiequote:
Mooie R-dam foto's in je fotoboek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
In principe zijn dus alle aandachtsgeile vrouwen met een fotoboek maar die niet posten geschikt dus?.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben ratelslangetje's knuffelnewbie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
pussydeluxe is van mij![]()
![]()
![]()
![]()
En ratelslangetje is van mij![]()
![]()
![]()
Die zijn liev![]()
En beyond is lief![]()
Zijn allemaal liev![]()
![]()
!!
Adopteer me, oh wijze oldbie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:44 schreef cerror het volgende:
Ik houd alleen van newbies die iets goed doen...
Helaas zijn het vaak klonen van Renmaestro, BS of ikzelf....
Helaas, geen namen... stop de CTRL-F.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef Biogarde het volgende:
Pussydeluxe en ratelslangetje![]()
Jullie zijn allebei even lief![]()
![]()
![]()
Gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]Ik vind je ook erg lief Biogarde. Jij bent ook mijn knuffel
![]()
En Ratelslangetje... Ik weet dat je het zo bedoelde hoor. Zie je fobo!
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Knuffel newbie, knuffel kloon what ever ik hou gewoon van je![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker wel!![]()
Biogarde,jij bent mijn knuffel-newbie![]()
geloof me, je komt zelfs voor in me dromenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef fraubitch het volgende:
ik wil ook geadopteerd worden :'(
*puppieoogjes opzet*
ow rofl!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
Berenanus![]()
Een paar maandjes oud al weer![]()
[afbeelding]
Er is genoeg plaats in mijn hart .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil ook een Knuffel newbie zijn
Ik wil je hard!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is genoeg plaats in mijn hart ..
Daar sluit ik me wel bij aan.quote:
Zulks.quote:
Dat had ik niet eens gezien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks.
En ook al is ze geregistreerd in 2005. Voor mij een newbie.
Newbie.quote:
PICS!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef Pedolokker het volgende:
welce man wil mij knffen?
Je kan je als knuffel newbie aanbiedenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:31 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Hoe kan je een knuffel newbie hebben als je zelf newbie bent ?
niemand wil sexuele handelingen met jou uitvoeren...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:42 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Alleen als ik geen sexuele handelingen hoef uit te voeren.
Boksxx
Dat dus. Maar toch wil ik een knuffelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben zelf nog een newbie
Oww nee eigenlijk niet.
Van die toffe knuffelmoslimquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat dus. Maar toch wil ik een knuffel
snakey is on the wayquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat dus. Maar toch wil ik een knuffel
Uwtaalmeester wel ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef VBVFV het volgende:
Ik bied mij ook aan als knuffelnewbie!!!
Specificaties:
-Goed in rellen
-Opent alleen kuttopics
-Is erg irritant
-Is asociaal
-Is erg arrogant
Iemand intresse?
Bestaat Frenzy nog steeds !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |