WAT?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoals de TT al zegt, show hier je lievelingsnewbie. nouja een langere OP is niet nodig he.
Mijn knuffelnewbie is Alice89![]()
[afbeelding]
Maar ik was al eerder officieel dribbel_'s knuffelnewbiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Furious het volgende:
[..]
WAT?!
Alice was al van mij.
Je bent een sloerie Dribbel!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:58 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Maar ik was al eerder officieel dribbel_'s knuffelnewbie.
Wie is hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Furious het volgende:
Nou!
Dan is pussydeluxe voor mij!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
verdomme
dat is waar ook
ff de OP aanpassen![]()
2 uurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
heey Alice89, moet je niet slapen, je wou toch weer in het school ritme komen
LOAAAAAAAALBOAAAAAAAAAAAAAAAY.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:11 schreef LOLBOY het volgende:
Mijn lievelingsnewbie is LULBOY
Verwijderd.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://devrim.phserver.net/edit.php
das mijn bitch!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
En oh...ga vooral door hier, als je een ONZ-bannetje wilt.
Gooi het topic dan dicht Buup!....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
Wat deed ik net verkeerd dan. Als je zo 'lief' wilt zijn om dat ook even te vermelden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je een normale avatar nemen die kleiner is dan 100kbquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Nitrane het volgende:
Waar is mijn plaatje heen? Je mag hier ook niets posten.
beetje gezellig houden bupatih!quote:
Ik heb het niet specifiek tegen jou. Maar de hele tijd reageren op een baggeraar is ook niet al te 'lief'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat deed ik net verkeerd dan. Als je zo 'lief' wilt zijn om dat ook even te vermelden.
Noem je mij een baggeraar ??!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek tegen jou. Maar de hele tijd reageren op een baggeraar is ook niet al te 'lief'.
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemenquote:
Ik vind je wel een beetje ouderwets hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
Welke zorgzame oldbie wil mij adopteren?
ik wil jou ook wel opnemen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Geslacht: Man
Daarom is het merendeel van de reclames ook irritant. Ze blijven beter hangen. Amazing fact van vrijdag 6 januari.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemen![]()
#care @ care.irc.org (spreek: sharp care at care dot irc dot org)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja zwaar irritant, kammeraad van me zegt altijd hekje care, maarja omdat het juist zo irri is ga je het auto overnemen![]()
Haha. Grapjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef crackhead het volgende:
Ohja. Ontopic: Dev is natuurlijk mijn favo newbiesletknuffel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |