tarkan balkan jajajaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Koffiekan, theekan, alleskan. 'T is maar hoe je het bekijkt hé![]()
* Dribbel_ houdt knuffelnewbies gescheidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat alice89 nuecken![]()
ik ben vanavond zo wulps, dat je me niet te pakken krijgt voordat ik haar gedekt hebquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
* Dribbel_ houdt knuffelnewbies gescheiden![]()
Nounouquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat alice89 nuecken
wil je niet meer dan? Over msn was je anders erg uitdagend bezig met je webcamquote:
Nee, newbie. Nuecken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef fraubitch het volgende:
wat ben ik eigenlijk? een oldbie? klinkt wel oud he
Modder is vies... Moderator ben ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:25 schreef fraubitch het volgende:
*fotoboek checkt*
je bent wel moddereter![]()
Je wil hem!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:25 schreef fraubitch het volgende:
*fotoboek checkt*
je bent wel moddereter![]()
bemoei je eens met je eigen zakenquote:
ah ja.. Bupatih wilt me toch niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modder is vies... Moderator ben ik wel
Poe, dan ga ik me toch echt afvragen waarom nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah ja.. Bupatih wilt me toch niet meer![]()
hoi![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Poe, dan ga ik me toch echt afvragen waarom niet
Maar ik wil je wel hoor![]()
Omdat jij Hier hoortquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Qunix het volgende:
Waarom is mijn nickname niet hier genoemd?
Nope..Sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
@djdev mag ik je 'kies mijn avatar source' ?![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik weet het, maar ben beetje luiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nope..Sorry
Zoek maar zelf ff
Is niet zo moeilijk
Tja..Ik moest het ook allemaal zelf doen (en het is me gelukt..ik wist eerst helemaal niks van PHP en nu weet ik wel heel wat dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet het, maar ben beetje lui
nah heb nu eerst ff random img source van internet gejatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..Ik moest het ook allemaal zelf doen (en het is me gelukt..ik wist eerst helemaal niks van PHP en nu weet ik wel heel wat dingen).
Gewoon ff een paar uurtjes in steken en je komt er wel
Dat kan ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah heb nu eerst ff random img source van internet gejat
pussydeluxe is van mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef frenzy2003 het volgende:
moemoe en pussydeluxe zijn mijn knuffel niewbie's!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En van mij, voel je belangrijk enzo![]()
Not badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:18 schreef teknomist het volgende:
Ik wil deze wel adopteren als mijn knuffel-newbie!.
Mwah.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Marjolijntje
newbie? nah..
knuffellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |