Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
en de laatste papieren en documenten zijn onderweg naar hem.
Ja, maar dan gaan we echt niet meer blijven uitzwaaien, dan willen we alle avontuurtjes van jou met die grote negerinnen lezen en je daarna toch nog een gezonde thuiskomst toezwaaien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef static het volgende:
Niets 'last part' ik zal jullie vervelen met mijn ervaringen aldaar.
Liev!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef ElisaB het volgende:
Yups, ik was ff aan het knutselen; we maken een bureau voor ons MiniMiniatuurtje
Psies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
Liev!![]()
Zodat ze ook een eigen PC-tje krijgt daarop en kan meezwaaien naar static?
Ribs is ook okay hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:.
Ja, static, wij willen steak en bier!.
oh? Wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ribs zijn opzich ook ok, maar de coco's is niet echt zo gezellig meer.
Tsja.. Dat die tent vol hangt met TV's heb ik altijd al een beetje vreemd gevonden. Maar dat deed an sich niets af aan de gezelligheid, zeker niet als je daar met een groep bekenden zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het ook tamelijk suf de laatste keer dat we er waren.
Voornamelijk ouwe lullen die voor de sport channels komen...
Tijd voor een nieuwe stamkroeg!
Heb jij bekendenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja.. Dat die tent vol hangt met TV's heb ik altijd al een beetje vreemd gevonden. Maar dat deed an sich niets af aan de gezelligheid, zeker niet als je daar met een groep bekenden zit.
Ik gebruikte al expres het woord 'vrienden' nietquote:
Is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Komt er nog wel een (kleine) meet voordat je weg gaat static?
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.quote:
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.quote:
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
Wat fijn dat jij dat zo goed kunt inschatten. Kneus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoor
Lijkt mij fijn plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
We zijn benieuwd.quote:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel plezier in Lagos. Al zou ik zelf niet Nigeria hebben gekozen als ik de gelegenheid kreeg om voor werk ergens te huisvesten.![]()
En huize ElisaBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.quote:
Woei, da's lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef static het volgende:
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:16 schreef Cynix ® het volgende:
Waar is laffer eigenlijk? Is die al druk bezig om verschillende uitzwaaipartygelegenheden uit te testen?
Eeh, ik bedoelde waar hij de laatste dagen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer is.
Er zijn nog wel meer landen waar het op moment niet prettig vertoeven is, lijkt mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
[..]
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem aan dat static gewoon kan Fok!ken vanuit Lagos zodat we hem in ieder geval niet 7 maanden hoeven te 'missen'.
Ik heb een lijstje gekregen van hotels waar het bedrijf een overeenkomst mee heeft:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:54 schreef bankrupcy het volgende:
Mag ik het EKO Hotel adviseren.... De rest is nog beroeder.
Rotjong.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef laffer het volgende:
ben ik weer![]()
druk druk druk gehad, tijdens oud en nieuw was ik een paar dagen weg....
m`n dochter was een paar dagen bij me, en vrijdag een kleine operatie gehad aan m`n schouder![]()
speciaal voor static, die operatie aan m`n schouder bestond uit: het wroeten met een dikke naald in de pezen van m`n schouder om een verkalking te vergruizen( 20 minuten lang)
![]()
NAALDEN ZIJN OKE![]()
Likewisequote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
Ik wil me wel melden in Afghanistan, dan zal dat zeker lukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Oh ja, jij ook nog een heel gezond (met veel injectienaalden en spekjes) en gelukkig 2006 gewenst, lieverd!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Ah, ik heb het überzuigertje al gemist.quote:
nee, een school gijzelen op maandag is okèquote:
eerst nog wat naaldenquote:
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.
mmzz, een asslikker 14? ben jij niet wat jong om te gaan kontlikken??quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.![]()
Ben je slechtziend?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
mmzz, een asslikker 14? ben jij niet wat jong om te gaan kontlikken??![]()
Ja, ik ga daar dan ook verblijven, ziet er 'redelijk' ok uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:43 schreef bankrupcy het volgende:
Le Meridien Is inderdaad het Eko. Ligt aan het strand, en heeft ook nog een eigen zwembad. Het is meer een resort dan een zakenhotel, maar dat mag de pret niet drukken. Het is overigens al weer heel wat jaartjes geleden dat ik er geweest ben, dus ondertussen kan er een hoop veranderd zijn.
ga jij eens heel gauw weg van hier!!!!!quote:
Je bent me net voor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw weg van hier!!!!!![]()
dat zul jij nooit wetenquote:
Ik ga er niet heen om vakantie te houden, daarnaast moet ik een enorme klus doen, dus misschien in het weekend. Al ben ik dan ook wel weer zo gek om gewoon door te werken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.![]()
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen om vakantie te houden, daarnaast moet ik een enorme klus doen, dus misschien in het weekend. Al ben ik dan ook wel weer zo gek om gewoon door te werken.
Ga nou eens niet offtopic.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zul jij nooit weten![]()
maar jij bent dus wel een asskisser??![]()
Static is een stoere zeemanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.![]()
lazer op met je off-topic gezeik hierquote:
*mompelt iets over een pot en een zwarte ketel*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op met je off-topic gezeik hier![]()
nee, stinksnol..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*mompelt iets over een pot en een zwarte ketel*
En nu weer ontopic, laffer. Je hebt bluezz gehoord.![]()
Mid-life crisis.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, stinksnol..
ik hoor alleen de muziek die uit m`n koptelefoon komt![]()
en jij moet lekker oplazeren met je josti gezeik![]()
Hoe oud was jij ookalweer ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, stinksnol..
ik hoor alleen de muziek die uit m`n koptelefoon komt![]()
en jij moet lekker oplazeren met je josti gezeik![]()
Wanneer vertrek je nou ongeveer?quote:
Uit het eerste topic:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef static het volgende:
[..]
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.
Er is daar een mobiel netwerk gebouwd met een support afdeling 'African style' zoals ze het zelf noemen, die moet op de schop en daar kom ik om het hoekje kijken, met name het NOC opnieuw inrichten qua procedures e.d.
NOC = Nationaal Olympisch Comitteé? Of maak ik nu een domme opmerking?quote:
gebruik jij je handje maar om je zielige penis te bevredigenquote:
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!quote:
Ik wacht op mijn visum; vorige week zijn wederom alle documenten vanuit Nigeria via UPS naar de Nigeriaanse ambassade hier in Nederland verstuurd, heb vorige week contact gehad en moet dinsdag weer bellen. Ook wordt er druk gezet vanuit Nigeria door mijn werkgever daar het al twee keer is uitgesteld.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je nou ongeveer?![]()
je leest het verkeerd mutsquote:
Network Operations Center.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
NOC = Nationaal Olympisch Comitteé? Of maak ik nu een domme opmerking?![]()
Hij is wel ok, laffer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!![]()
Mooi baantje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Network Operations Center.
Zulke dingen dus:
[afbeelding]
okèquote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Hij is wel ok, laffer.
Concentreer je maar op die Paultjuuuuuuuuuuuuuuuh.
Hoe oud was jij ookalweerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!![]()
en je blijft een muts, wel mijn muts natuurlijkquote:
doe ons en de rest van de maatschappij een klein plezier en pleeg zelfmoord, jij ongelukkig stuk onbenulquote:
Hoe oud was jij ookalweer ???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ons en de rest van de maatschappij een klein plezier en pleeg zelfmoord, jij ongelukkig stuk onbenul![]()
oud genoeg om te weten dat figuren zoals jij zo snel mogelijk dood moeten gaanquote:
jij lacht om die spelfout zeker, MSN stumperdquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Doodverwensingen. Ik zie het! Als ik de policy erop nalees betekent dat een ban!
psstt, het gaan niet om jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Doodverwensingen. Ik zie het! Als ik de policy erop nalees betekent dat een ban!
Hoe oud was jij ookalweerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om te weten dat figuren zoals jij zo snel mogelijk dood moeten gaan![]()
Hi golfertquote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Gezellig is het hier.![]()
Oh ja, ontopic dus maar:
Oh. In dat geval is het oke.quote:
Ga je verder lekker verder puberen en Onzin of PUB en laat je de grote mensen hier nu even verder met rust, knul?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe oud was jij ookalweer!!?!??!?!?!
Nee om de reactie.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef laffer het volgende:
[..]
jij lacht om die spelfout zeker, MSN stumperd![]()
Dude die gast is in de 50 en dan nog zo kinderachtig wezen dat gaat zelfs mijn pet te bovenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je verder lekker verder puberen en Onzin of PUB en laat je de grote mensen hier nu even verder met rust, knul?
ben jij vergeetachtig soms??quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Serieuze post: Dit snap ik dus niet. Laffer is begonnen met het hele offtopic gebeuren maar omdat hij zo weet aan te pappen met (former) moderators gelden die regeltjes niet meer voor hem, terwijl iedere andere user die zulke posts plaatst, direct een aanmaning krijgt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je verder lekker verder puberen en Onzin of PUB en laat je de grote mensen hier nu even verder met rust, knul?
die leeftijd moet jij nog zien te halen, lachebek!quote:
maak je niet zo druk!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Serieuze post: Dit snap ik dus niet. Laffer is begonnen met het hele offtopic gebeuren maar omdat hij zo weet aan te pappen met (former) moderators gelden die regeltjes niet meer voor hem, terwijl iedere andere user die zulke posts plaatst, direct een aanmaning krijgt.![]()
Flikkerstraal nou maar een kutend op.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
laffer.... je quoteknopje is stukquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ben jij vergeetachtig soms??![]()
jij bent zeker een incest slachtoffertje hè die vergeten ook van alles(geen ervaring trouwens)
Het scheelt enorm als je de bewuste persoon persoonlijk kent en zijn posthistorie en de cynische achtergrond waarmee het allemaal gepost wordt een beetje meeneemt in je overwegingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Serieuze post: Dit snap ik dus niet. Laffer is begonnen met het hele offtopic gebeuren maar omdat hij zo weet aan te pappen met (former) moderators gelden die regeltjes niet meer voor hem, terwijl iedere andere user die zulke posts plaatst, direct een aanmaning krijgt.![]()
Meet laffer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Queller het volgende:
En dit was zo'n gezellig topic
F*ck, vergeet ik weer te![]()
Ik moet maar eens naar bed
quote:
Zegt wat over die gozer als hij zijn dagen vult met het opfokken van PC knulletjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het scheelt enorm als je de bewuste persoon persoonlijk kent en zijn posthistorie en de cynische achtergrond waarmee het allemaal gepost wordt een beetje meeneemt in je overwegingen.
Laffer zit schaterlachend achter zijn PC knulletjes op te fokken.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef laffer het volgende:
![]()
als je wat te zeggen hebt okè, maar ga niet doelloos lopen blaten![]()
hoer!!!![]()
Liever een korte fijne tijd dan een lange kut tijd (achter je pc zitten)quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
[..]
die leeftijd moet jij nog zien te halen, lachebek!![]()
Doe 'n liev jij, of zwaai op z'n minstquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef DjDev het volgende:
Liever een korte fijne tijd dan een lange kut tijd (achter je pc zitten)
Wat luister je dan nu eikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
zullen we gaan lopen kloten in die "wat luister je nu`reeks?![]()
in de roosquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het scheelt enorm als je de bewuste persoon persoonlijk kent en zijn posthistorie en de cynische achtergrond waarmee het allemaal gepost wordt een beetje meeneemt in je overwegingen.
Laffer zit schaterlachend achter zijn PC knulletjes op te fokken.
Idd domme kliekjes hierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
met ademen graagquote:
Ik wil daar niet bij horen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Balen hè, als je er niet bij hoortStettik
Over iemand uitzwaaien die jij niet kent, dus nu verder wieberen.quote:
Ja, alsjeblieft.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
zullen we gaan lopen kloten in die "wat luister je nu`reeks?![]()
En wie ben jij wel dan niet om er wel bij te horen, gezien jouw rijke posthistorie op Fok.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Balen hè, als je er niet bij hoortStettik
Opa laffer begon jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Over iemand uitzwaaien die jij niet kent, dus nu verder wieberen.
Wie ben jij ik mag jouquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wie ben jij wel dan niet om er wel bij te horen, gezien jouw rijke posthistorie op Fok.
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods. Ja. Dan mag het allemaal weer wél.![]()
Nog even en ik ga een ban voor je aanvragen. Dat ik er dan zelf ook een krijg boeit me niet, misselijk stuk vreten.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods.
Geef eerst maar eens toe dat oudmods en vriendjes van mods worden voorgetrokken @ fokquote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en ik ga een ban voor je aanvragen. Dat ik er dan zelf ook een krijg boeit me niet, misselijk stuk vreten.
Probeer die paar hersencellen van je nou eens te gebruiken om te bedenken dat je verder met je posts in dit topic niets te zoeken hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
En jullie gaan hier ook steeds door met doorzeiken op mij
Dus stop zelf ook dan stop ik zelf ook
Ik zit nog eens goed naar die foto te kijken, maar ik denk dat ik het zeker weet: die kop die ken ik namelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods.
Hij kwam mij inderdaad ook al bekend voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit nog eens goed naar die foto te kijken, maar ik denk dat ik het zeker weet: die kop die ken ik namelijk
Vast een keer ontmoet op een meet
Reageren op trolls is tegenwoordig verboden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer die paar hersencellen van je nou eens te gebruiken om te bedenken dat je verder met je posts in dit topic niets te zoeken hebt
en jij bent juist wel welcom in dit topicquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben de eerste die me uit dit topic ga onttrekken: Een en al vriendjespolitiek hier op Fok.
Nieuwe spellingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
en jij bent juist wel welcom in dit topic![]()
speciaal voor de ouderen in dit topic, lief hèquote:
is het toch nog steeds??quote:
sorry dan!!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:50 schreef static het volgende:
Een beetje wel ja.
Blazen in het engels is toch.....quote:
Zo laat nogquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Zo laat nog
Neh, da's nix voor mij
Edit: en daar ik vergat tekan ik nog wel even toevoegen dat Queller misschien wil; die heeft wel een lekker blaasbekkie
Ja, lach d'r maar om. Kijk dan; je zou dr mee geboren zijnquote:
Ja watjes, mietjes zijn het allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Ja, lach d'r maar om. Kijk dan; je zou dr mee geboren zijn
Overigens wel stil hier ineens
Nee, geef mij maar een echte vent zoals die Queller.quote:
Kijk, nu proaten wequote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
Nee, geef mij maar een echte vent zoals die Queller.![]()
Wat een loser is die laffer toch eigenlijk dat ie zich achter een kloon als Queller moet verschuilen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Kijk, nu proaten we
Ik heb trouwens gelezen dat het een kloon is van laffer
Toegang tot het Keldertje
kutkloon![]()
Misschien wil ie er over pratenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
Wat een loser is die laffer toch eigenlijk dat ie zich achter een kloon als Queller moet verschuilen.![]()
Wat zonde van die schermen. Daar kun je veel beter films op bekijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Network Operations Center.
Zulke dingen dus:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe 'n liev jij, of zwaai op z'n minst
Kan ook. En ook gewoon televisie; je kunt die schermen indelen zoals je wilt, zeg maar een soort uitgebreide picture-in-picture die allerlei kanalen kan tonen, ongeacht de bron. En je kunt zo'n PiP ook schuiven, zo hebben we meestal CNN (of het WKquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat zonde van die schermen. Daar kun je veel beter films op bekijken.
Jij gaat morgen al, toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef bassieVL het volgende:
zo te zien ben ik eerder in Lagos. Ik zal vanuit Lagos je toezwaaien dan.
jups. weersverwachting was ok voor morgen.ze verwachten de rest van de week storm. Als het regent in Lagos, dan werkt niks meer en duurt alles 2 a 3 keer zo lang.quote:
Nee, die laat net even zijn vrouw uit:quote:
Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
Klein detail, maar zou het een goed plan zijn om geen Rolex, Cartier, Audemar Piguet, etc. te dragen daar?
Ik denk dat static meer op ontvoeringen etc. doelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.
Mwoa, als je in Amsterdam kunt patsen met zo'n horloge, kun je dat toch ook in een beschaafde stad als Lagos?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat static meer op ontvoeringen etc. doelt.![]()
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
Klein detail, maar zou het een goed plan zijn om geen Rolex, Cartier, Audemar Piguet, etc. te dragen daar?
Ik doel meer op het afhakken van mijn hand/arm op een onbewaakt moment oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.
Ik heb m'n chef vandaag proberen te overtuigen dat ons NOC dringend wat 're-design' nodig heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef static het volgende:
[..]
Kan ook. En ook gewoon televisie; je kunt die schermen indelen zoals je wilt, zeg maar een soort uitgebreide picture-in-picture die allerlei kanalen kan tonen, ongeacht de bron. En je kunt zo'n PiP ook schuiven, zo hebben we meestal CNN (of het WK) ergens in een hoekje bungelen.
Je hebt mijn nummer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb m'n chef vandaag proberen te overtuigen dat ons NOC dringend wat 're-design' nodig heeft.
Nah, dat doen wij even tussendoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer.
Vanaf medio augustus weer beschikbaar.
Wat staat ie er leuk opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Hij is net naar huis volgens mij
[afbeelding]
Het weer scheelt wat plaats als ik onderstaande post goed leesquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef bassieVL het volgende:
ik zit nu weer in Lagos. Alsof er niks is veranderd. Maar ze hebben tegenwoordig ook briefjes van 1000 Naira. Scheelt weer wat plaats.
quote:
In de portemonnee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat betekent natuurlijk dat het in het ene dorp beter is dan in het andere
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullenquote:
Gij, vrouwe, en dom lullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullen
Stettik begrijpt mijn Gekke Henkie-methode soms niet helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
Gij, vrouwe, en dom lullen
Dat past niet samen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullen
Dat weet ik donderdag, dan ga ik naar de ambassade.quote:Weet je al wanneer je gaat![]()
Cooool, er komt dus eindelijk schot in de zaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef static het volgende:
Dat weet ik donderdag, dan ga ik naar de ambassade.
Kan je eindelijk je uitdrinkmeet even plannen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef static het volgende:
Ik ben ook zolangzamerhand weer eens aan die varkensstatus toe: knorren dus.quote:
Zelfs niet die kloon van laffer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:39 schreef ElisaB het volgende:
Watjes
En laffer ook al niet gezien
Mên, moet ik nou altijd de kar trekken
Zucht....
Queller zit lekker bij mij in badquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:43 schreef golfer het volgende:
Zelfs niet die kloon van laffer?
* golfer opeens jaloers is op Queller.quote:
Hij is een dikke bofferdquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
* golfer opeens jaloers is op Queller.![]()
oke, er komt schot in de zaak in ieder geval..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Nog niet ontvangen? Ik heb de mijne al dagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kan het trouwens zijn dat de uitnodigingen voor de afscheidsborrel nog onderweg zijn? Ik heb nog niks ontvangen iig.
Ik neem aan dat je mij dan als gast introduceert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Nog niet ontvangen? Ik heb de mijne al dagen
Ik ook. Leuke spannende lokatie wel, vind ik en attent van Static dat hij die stripteuses heeft uitgenodigd voor ons.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Nog niet ontvangen? Ik heb de mijne al dagen
shoarma`tje halen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zo weg
Godver...nu krijg ik er trek in.quote:
Nee,....dieet.quote:
volg dan een shoarma dieet, ik bedoel..quote:
ik ookquote:
Ik ben in staat nog even naar de plaatselijke shoarmaboer te rijden die elke dag tot 4 uur 's nachts open is om een extra grote te scoren...maar ja he...dat diëet van Cynix zit ik ook op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef laffer het volgende:
ik ook![]()
morgen dan maar ff de stad in om een broodje te scoren![]()
Truste!quote:
shit, ik hoop niet dat ik ook zulke problemen krijg als ik jullie leeftijd heb bereiktquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben in staat nog even naar de plaatselijke shoarmaboer te rijden die elke dag tot 4 uur 's nachts open is om een extra grote te scoren...maar ja he...dat diëet van Cynix zit ik ook op.![]()
Nog steeds volgehouden? Knap hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, vorig jaar gestopt met roken
Hoeveel delen moet ik in vredesnaam nog openen voor je voordat je eindelijk vertrekt, denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef static het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken.
Lullen jullie deze vol?
Dan zie ik de volgende morgenochtend (hopenlijk mét visum) wel staan.
De laatste. Mag ik hopen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel delen moet ik in vredesnaam nog openen voor je voordat je eindelijk vertrekt, denk je?
Geintje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef laffer het volgende:
shit, ik hoop niet dat ik ook zulke problemen krijg als ik jullie leeftijd heb bereikt![]()
Yep. Gaat prima op zich, Alleen die extra kilootjes dus, dat is dan wel weer minder. Maar daar gaan we dit jaar lekker aan werken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef static het volgende:
Nog steeds volgehouden? Knap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |