Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
en de laatste papieren en documenten zijn onderweg naar hem.
Ja, maar dan gaan we echt niet meer blijven uitzwaaien, dan willen we alle avontuurtjes van jou met die grote negerinnen lezen en je daarna toch nog een gezonde thuiskomst toezwaaien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef static het volgende:
Niets 'last part' ik zal jullie vervelen met mijn ervaringen aldaar.
Liev!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef ElisaB het volgende:
Yups, ik was ff aan het knutselen; we maken een bureau voor ons MiniMiniatuurtje
Psies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
Liev!![]()
Zodat ze ook een eigen PC-tje krijgt daarop en kan meezwaaien naar static?
Ribs is ook okay hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:.
Ja, static, wij willen steak en bier!.
oh? Wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ribs zijn opzich ook ok, maar de coco's is niet echt zo gezellig meer.
Tsja.. Dat die tent vol hangt met TV's heb ik altijd al een beetje vreemd gevonden. Maar dat deed an sich niets af aan de gezelligheid, zeker niet als je daar met een groep bekenden zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het ook tamelijk suf de laatste keer dat we er waren.
Voornamelijk ouwe lullen die voor de sport channels komen...
Tijd voor een nieuwe stamkroeg!
Heb jij bekendenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja.. Dat die tent vol hangt met TV's heb ik altijd al een beetje vreemd gevonden. Maar dat deed an sich niets af aan de gezelligheid, zeker niet als je daar met een groep bekenden zit.
Ik gebruikte al expres het woord 'vrienden' nietquote:
Is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Komt er nog wel een (kleine) meet voordat je weg gaat static?
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.quote:
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.quote:
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
Wat fijn dat jij dat zo goed kunt inschatten. Kneus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoor
Lijkt mij fijn plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
We zijn benieuwd.quote:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel plezier in Lagos. Al zou ik zelf niet Nigeria hebben gekozen als ik de gelegenheid kreeg om voor werk ergens te huisvesten.![]()
En huize ElisaBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.quote:
Woei, da's lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef static het volgende:
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:16 schreef Cynix ® het volgende:
Waar is laffer eigenlijk? Is die al druk bezig om verschillende uitzwaaipartygelegenheden uit te testen?
Eeh, ik bedoelde waar hij de laatste dagen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer is.
Er zijn nog wel meer landen waar het op moment niet prettig vertoeven is, lijkt mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
[..]
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem aan dat static gewoon kan Fok!ken vanuit Lagos zodat we hem in ieder geval niet 7 maanden hoeven te 'missen'.
Ik heb een lijstje gekregen van hotels waar het bedrijf een overeenkomst mee heeft:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:54 schreef bankrupcy het volgende:
Mag ik het EKO Hotel adviseren.... De rest is nog beroeder.
Rotjong.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef laffer het volgende:
ben ik weer![]()
druk druk druk gehad, tijdens oud en nieuw was ik een paar dagen weg....
m`n dochter was een paar dagen bij me, en vrijdag een kleine operatie gehad aan m`n schouder![]()
speciaal voor static, die operatie aan m`n schouder bestond uit: het wroeten met een dikke naald in de pezen van m`n schouder om een verkalking te vergruizen( 20 minuten lang)
![]()
NAALDEN ZIJN OKE![]()
Likewisequote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
Ik wil me wel melden in Afghanistan, dan zal dat zeker lukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Oh ja, jij ook nog een heel gezond (met veel injectienaalden en spekjes) en gelukkig 2006 gewenst, lieverd!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik wens jullie een heel gelukkig 2006 toe![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:19 schreef E.T. het volgende:
volgens mij he..
volgens mij kunnen we zwaaien tot we een ons wegen maar van static komen we nooit meer af..
Ah, ik heb het überzuigertje al gemist.quote:
nee, een school gijzelen op maandag is okèquote:
eerst nog wat naaldenquote:
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.
mmzz, een asslikker 14? ben jij niet wat jong om te gaan kontlikken??quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.![]()
Ben je slechtziend?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
mmzz, een asslikker 14? ben jij niet wat jong om te gaan kontlikken??![]()
Ja, ik ga daar dan ook verblijven, ziet er 'redelijk' ok uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:43 schreef bankrupcy het volgende:
Le Meridien Is inderdaad het Eko. Ligt aan het strand, en heeft ook nog een eigen zwembad. Het is meer een resort dan een zakenhotel, maar dat mag de pret niet drukken. Het is overigens al weer heel wat jaartjes geleden dat ik er geweest ben, dus ondertussen kan er een hoop veranderd zijn.
ga jij eens heel gauw weg van hier!!!!!quote:
Je bent me net voor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef laffer het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw weg van hier!!!!!![]()
dat zul jij nooit wetenquote:
Ik ga er niet heen om vakantie te houden, daarnaast moet ik een enorme klus doen, dus misschien in het weekend. Al ben ik dan ook wel weer zo gek om gewoon door te werken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor Fok! hoor je ook tijd te maken.![]()
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen om vakantie te houden, daarnaast moet ik een enorme klus doen, dus misschien in het weekend. Al ben ik dan ook wel weer zo gek om gewoon door te werken.
Ga nou eens niet offtopic.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zul jij nooit weten![]()
maar jij bent dus wel een asskisser??![]()
Static is een stoere zeemanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.![]()
lazer op met je off-topic gezeik hierquote:
*mompelt iets over een pot en een zwarte ketel*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op met je off-topic gezeik hier![]()
nee, stinksnol..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*mompelt iets over een pot en een zwarte ketel*
En nu weer ontopic, laffer. Je hebt bluezz gehoord.![]()
Mid-life crisis.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, stinksnol..
ik hoor alleen de muziek die uit m`n koptelefoon komt![]()
en jij moet lekker oplazeren met je josti gezeik![]()
Hoe oud was jij ookalweer ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, stinksnol..
ik hoor alleen de muziek die uit m`n koptelefoon komt![]()
en jij moet lekker oplazeren met je josti gezeik![]()
Wanneer vertrek je nou ongeveer?quote:
Uit het eerste topic:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Licht eens een tipje van de sluier op van wat voor werk je daar allemaal gaat verrichten.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef static het volgende:
[..]
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.
Er is daar een mobiel netwerk gebouwd met een support afdeling 'African style' zoals ze het zelf noemen, die moet op de schop en daar kom ik om het hoekje kijken, met name het NOC opnieuw inrichten qua procedures e.d.
NOC = Nationaal Olympisch Comitteé? Of maak ik nu een domme opmerking?quote:
gebruik jij je handje maar om je zielige penis te bevredigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |