Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.quote:
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.quote:
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij gaat static er heen om te w-e-r-k-e-n, niet om zinloos te slowchatten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
Wat fijn dat jij dat zo goed kunt inschatten. Kneus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Naast werken is er heus nog wel tijd om te fokken hoor
Lijkt mij fijn plan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zeg: Starlight, champagne, danseressen.
We zijn benieuwd.quote:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel plezier in Lagos. Al zou ik zelf niet Nigeria hebben gekozen als ik de gelegenheid kreeg om voor werk ergens te huisvesten.![]()
En huize ElisaBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.quote:
Woei, da's lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef static het volgende:
Ohw, ik wil best een keertje koken voor jullie. Chateaubriand bijvoorbeeld.
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:16 schreef Cynix ® het volgende:
Waar is laffer eigenlijk? Is die al druk bezig om verschillende uitzwaaipartygelegenheden uit te testen?
Eeh, ik bedoelde waar hij de laatste dagen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om 7 uur 's ochtends op een zaterdag vragen waar laffer is.
Er zijn nog wel meer landen waar het op moment niet prettig vertoeven is, lijkt mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
[..]
De enige no-go area's voor mij zijn Iran en Irak.
Wij nemen aan dat hij daar geen tijd voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem aan dat static gewoon kan Fok!ken vanuit Lagos zodat we hem in ieder geval niet 7 maanden hoeven te 'missen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |