Je werd niet vrolijk van die 2 films of van het feit dat je er pas 2 gezien hebt?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
Brokeback Mountain (2005)
Capote (2005)
Cinderella Man (2005)
Constant Gardener, The (2005)
Crash (2004)
Good Night, and Good Luck. (2005)
History of Violence, A (2005)
Hustle & Flow (2005)
Junebug (2005)
Match Point (2005)
Mrs. Henderson Presents (2005)
Munich (2005)
North Country (2005)
Pride & Prejudice (2005)
Squid and the Whale, The (2005)
Syriana (2005)
Transamerica (2005)
Walk the Line (2005)
pas 2 er van gezien.
en daar werd ik al niet zo vrolijk van
eigenlijk beide aspecten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je werd niet vrolijk van die 2 films of van het feit dat je er pas 2 gezien hebt?
Zelf zit ik nu op 6
Crash en Constant Garderener vond ik ook niet jut van het.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk beide aspecten.
crash is matig en TCG is ook zwaar overtrokken.
s kijken of ik me er toe kan zetten om deze maand nog wat te kijken.
de best picture-nominees zal wel lukken
Lijkt dan een nieuwe trend te worden om, aan de hand van een acteerprestatie waar iedereen nat van wordt, dan maar meteen de film voor alles te gaan nomineren. Al heb ik Capote niet gezien. Maar het was vorig jaar bij Ray ook al het geval, die film zelf was ook niet erg bijzonder. Maar daar vond ik Foxx ook al overgewaardeerd. Niet dat Foxx slecht was, maar zéker niet beter dan de anderen (DiCaprio, Giamatti, Rush o.a.) en daarom vond ik het ook onterecht dat hij alles won. Maar ja, Ray Charles was net dood en 't is Amerikaquote:Op zondag 5 februari 2006 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gisteren Capote gezien. En PSH is echt geweldig. Maar imho vind ik de nominatie voor de film zelf totaal onterecht.
Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kansquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef California het volgende:
Dan zou je ook denken dat de recent overleden Cash en zijn nog recenter overleden vrouw voor een overwinning gaan zorgen op de homoseksuele-cowboyfilm. Maar daar ziet \\\'t niet naar uit.
(Hoewel, Ray won niet natuurlijk.)
Echt jammer, er was genoeg meer moois om te nomineren dit jaar.
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kans. Cash is net te lang geleden.
Wie gaat dit jaar Richard Pryor spelen?
correctie: June Carter overleed voor Johnny. June overleed op 15 Mei 2003, Cash zelf vier maanden later op 12 september 2003.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef California het volgende:
Dan zou je ook denken dat de recent overleden Cash en zijn nog recenter overleden vrouw voor een overwinning gaan zorgen op de homoseksuele-cowboyfilm. Maar daar ziet \'t niet naar uit.
(Hoewel, Ray won niet natuurlijk.)
Echt jammer, er was genoeg meer moois om te nomineren dit jaar.
Of nog maar net dood is.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef dolle_hond het volgende:
neem dan iemand die bijna dood is....
Ik had 't over Best Picturequote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kans. Cash is net te lang geleden.
Oepsquote:Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
correctie: June Carter overleed voor Johnny. June overleed op 15 Mei 2003, Cash zelf vier maanden later op 12 september 2003.
Capote gaat dat ook niet winnen. Maar mijn punt was dat ze de nominatie misschien kregen in de slipstream van de PSH-hype. Net als Ray met de Foxx-hype.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef California het volgende:
[..]
Ik had 't over Best Picture. Maar de vergelijking gaat niet op, want Ray heeft Picture niet gewonnen.
Weet ik, maar ik zei dat volgens jouw redenatie Walk the Line Best Picture zou moeten winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Capote gaat dat ook niet winnen. Maar mijn punt was dat ze de nominatie misschien kregen in de slipstream van de PSH-hype. Net als Ray met de Foxx-hype.
Euhm.... probeer Bacon eens?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef California het volgende:
Waarom heeft Jonathan Rhys Meyers een link met opvallend veel Oscargenomineerden dit jaar?
Hij heeft met drie actrices, een acteur, een regisseur, een scenarist en een cinematographer gewerkt.
Ben ik nu paranoïde?
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap ook niks van de PSH-hype
Maak daar maar 6/12 van.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef Arcee het volgende:
Dus zou ik al die 18 films nog voor de uitreiking willen zien en ik heb er pas 5 gezien, dus nog 13 te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |