Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kansquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef California het volgende:
Dan zou je ook denken dat de recent overleden Cash en zijn nog recenter overleden vrouw voor een overwinning gaan zorgen op de homoseksuele-cowboyfilm. Maar daar ziet \\\'t niet naar uit.
(Hoewel, Ray won niet natuurlijk.)
Echt jammer, er was genoeg meer moois om te nomineren dit jaar.
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kans. Cash is net te lang geleden.
Wie gaat dit jaar Richard Pryor spelen?
correctie: June Carter overleed voor Johnny. June overleed op 15 Mei 2003, Cash zelf vier maanden later op 12 september 2003.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef California het volgende:
Dan zou je ook denken dat de recent overleden Cash en zijn nog recenter overleden vrouw voor een overwinning gaan zorgen op de homoseksuele-cowboyfilm. Maar daar ziet \'t niet naar uit.
(Hoewel, Ray won niet natuurlijk.)
Echt jammer, er was genoeg meer moois om te nomineren dit jaar.
Of nog maar net dood is.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef dolle_hond het volgende:
neem dan iemand die bijna dood is....
Ik had 't over Best Picturequote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Degene die zijn pas overleden vrouw imiteert, maakt wel een serieuze kans. Cash is net te lang geleden.
Oepsquote:Op zondag 5 februari 2006 17:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
correctie: June Carter overleed voor Johnny. June overleed op 15 Mei 2003, Cash zelf vier maanden later op 12 september 2003.
Capote gaat dat ook niet winnen. Maar mijn punt was dat ze de nominatie misschien kregen in de slipstream van de PSH-hype. Net als Ray met de Foxx-hype.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:33 schreef California het volgende:
[..]
Ik had 't over Best Picture. Maar de vergelijking gaat niet op, want Ray heeft Picture niet gewonnen.
Weet ik, maar ik zei dat volgens jouw redenatie Walk the Line Best Picture zou moeten winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Capote gaat dat ook niet winnen. Maar mijn punt was dat ze de nominatie misschien kregen in de slipstream van de PSH-hype. Net als Ray met de Foxx-hype.
Euhm.... probeer Bacon eens?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:54 schreef California het volgende:
Waarom heeft Jonathan Rhys Meyers een link met opvallend veel Oscargenomineerden dit jaar?
Hij heeft met drie actrices, een acteur, een regisseur, een scenarist en een cinematographer gewerkt.
Ben ik nu paranoïde?
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap ook niks van de PSH-hype
Maak daar maar 6/12 van.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef Arcee het volgende:
Dus zou ik al die 18 films nog voor de uitreiking willen zien en ik heb er pas 5 gezien, dus nog 13 te gaan.
En is er nog een die je mist? Een (nomineerbare) film die beter is dan een van de vijf?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef Sokolsky het volgende:
Nu wel alle Best Picture nominees gezien. Ik vind eigenlijk geen van allen écht heel goed, maar begrijp wel waarom ze genomineerd zijn.
Pas 5 gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
Brokeback Mountain (2005)
Capote (2005)
Cinderella Man (2005)
Constant Gardener, The (2005)
Crash (2004)
Good Night, and Good Luck. (2005)
History of Violence, A (2005)
Hustle & Flow (2005)
Junebug (2005)
Match Point (2005)
Mrs. Henderson Presents (2005)
Munich (2005)
North Country (2005)
Pride & Prejudice (2005)
Squid and the Whale, The (2005)
Syriana (2005)
Transamerica (2005)
Walk the Line (2005)
pas 2 er van gezien.
en daar werd ik al niet zo vrolijk van
Philip Seymour Hoffman for Capote.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Net Walk the Line gezien, wauw - Joaquin gaat die Oscar met suiker en boter ophalen
Die biopic-acteurs hebben altijd wel een streepje voor natuurlijk maar Joaquin is wel erg goed: Capote moet ik nog zien.quote:
quote:
Van de 28 belangrijkste acteurawards heeft PSH er 20 gewonnen en Joaquin Phoenix 1.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Die biopic-acteurs hebben altijd wel een streepje voor natuurlijk maar Joaquin is wel erg goed: Capote moet ik nog zien.
Inderdaad, blèh.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Chicago vond ik ook niks
Giamatti.quote:Voor Cinderella Man hoef je geen haast te hebben. Een grote bak clichés. Maar 't ziet er wel aardig uit en heeft Giamatti.
Jarhead vond ik wel briljant maar niet als beste film eigenlijk. A History Of Violence al helemaal, wat een butt filmquote:Op maandag 6 februari 2006 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Films die ik genomineerd zou hebben: A History of Violence en Jarhead.
Ik heb The Libertine gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, je hebt Libertine, Henderson en New World al gezien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die ongein eigenlijk. Ineens heb ik helemaal geen enkele interesse meer om die show ooit nog te gaan volgen. Ik ben voorgoed fan-af..
Dat kún je niet menen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:47 schreef Hapertje het volgende:
BESTE ACTEUR:
Joaquin Phoenix (Walk The Line)
Nouja, regels zijn regels. Fahrenheid 9/11 kon hierdoor ook niet meedingen naar een Oscar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
Hij was al op de Nederlandse tv geweest, en al hebben de makers speciaal om de film zijn kans te geven de film bewerkt door er onder andere nieuwe muziek onder te zetten, de Oscargestapo bleef bij zijn standpunt.
Cash is juist helemaal geen volksheld. Bruce Springsteen is een volksheld, Ray Charles is een volksheld, Cash is een buitenbeentje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef Hapertje het volgende:
(Cash is DE volksheld!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |