vorige deeltjesquote:Engine type /Horse Power (HP) at "meters": Griffon 61 /2063 HP 2135 m
max speed: 731 km/h
maximum climb speed in meters per second: 24.89 m/s
climb to "meters" in "minutes": 6096 - 8`00"
normal range in kilometers: 788 km
maximum range: 1416 km
gun armament (all wing mounted): 4 x 20 mm Hispano
We zouden nog eens een keer gaan meeten/ wat drinkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke belofte.
Wtf betekent "Kunnen we nu asjeblief in de kelder?"?
Of bedoel je dat je weer genoeg aandacht gehad hebt. Want kom kom kom zeg. Jij bent haast niet aandachtsgeil ook zeg. Elke keer als je aandacht wil kom je wel met een wazig verhaal. Ben je een kloon van FKWN of zo. Jullie hebben precies de zelfde geeste trekjes. Zelfde problemen lijkt het wel. En beiden even kansloos. Kunnen jullie niet gewoon tegen elkaar aan lullen op MSN als je weer eens aandacht nodig hebt IPV in de SC te komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wel al redelijk afgekoeld btw!
* PeuRac biertje aangeeftquote:
Nee, dat smste Tim mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We zouden nog eens een keer gaan meeten/ wat drinken
Ik gok dat een paar mensen het Keldertje op Fok in willen?![]()
Dat zijn al 2 posts die over mij gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:13 schreef ook_gek het volgende:
Show afgelopen ze zal wel weg gegleden zijn van haar stoel na al die aandacht.
En zo een triest geval geef ik niet meer dan een paar min aandacht.
Dat noemt men zonde namelijl. En op zeker dat ze dat ook gaat zeggen maar hey lekker belangrijk.
Ik slaa er niet minder om![]()
Ik vraag teminste duidelijk om aandacht. Kunnen we van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 posts die over mij gaan.
Jij hebt zelf aandacht nodig met je "WEHH IK VERVEEL ME, HALLO????"
Doe iets nuttigs ofzo.
Dan kan hij het waarschijnlijk ook uitleggenquote:
Boehoehoe, ik spui 1x mijn gal hier in de slowchat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vraag teminste duidelijk om aandacht. Kunnen we van jou niet zeggen![]()
Maar he ieder zo zijn eigen ding. Ik vraag er teminste om. Jij vraagt alleen maar negatiefe aandacht. Mag ook hoor is geen punt. Iedereen weet het immers toch al hoe je in elkaar zit. En dan maar huilen dat iedereen je aandachtsgeil vind.
Jep op dit soort moment kan je echt merken dat je nog jong bent. Soms of nou ja vaak krijg ik het idee dat je toch een paar jaar achter loopt qua ontwikkeling.
En nee ik doe dat niet. Ik ben gewoon gestoort en alleen serieus wanneer dat nodig is en dat weet iedereen ook. Jij bent dat niet. En ook dat weet iedereen.
Maar goed genoeg tijd aan je besteed ik ga even wat nuttige dingen doen.
Hij smst niet meer terugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan hij het waarschijnlijk ook uitleggen
Ik? Hij eerderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
Tim wil met je de kelder inIk zou maar uitkijken voor bijlen en ander hakgereedschap
![]()
Nee joh, dat mag niet van zijn moeder.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:24 schreef lipje het volgende:
ga je m nu handboeien omdoen en naast m liggen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |