lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Serieus tis niet leuk meer. 3 dagen geleden, eergister, gister en straks ga ik er weer eentje opeten :/
Hendig veel frikandellen, wel die van de C1000 want wij hebben ders ook van de Edah maarja die proeven naar kip :/ wtf hebje daar nou aan.
Meestal laat ik ook nog een boterham ontdooien
En dit drink ik er dan bij
[afbeelding]
ja en bouwt ook helemaal geen conditie op met alleen maar achter de pc te zitten, en op z'n brommertjequote:
Wtf hebje nou aan een conditie terwijl je een brommer hebt ? juist niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en bouwt ook helemaal geen conditie op met alleen maar achter de pc te zitten, en op z'n brommertje
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje nou aan een conditie terwijl je een brommer hebt ? juist niks.
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook hendig sjieke slips maken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!
OMGquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!
ik ben 20, 190 lang en weeg 65 kilo ben mager, ik vreet me helemaal vol en kom geen grammetje aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGik weeg 52 kilo ofzo en ben 16
das dus aan de lage kant
dus wtf ik word niet eens dik.
16cm bij 52 kilo? das een beste lul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
das dus aan de lage kant
ook nuecken???quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hier ook, dus wtf hebje aan die gare conditiequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben 20, 190 lang en weeg 65 kilo ben mager, ik vreet me helemaal vol en kom geen grammetje aan
* guitarist.nl beetje uitgelultquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier ook, dus wtf hebje aan die gare conditie
En hoe lang ben je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
das dus aan de lage kant
Zo zie je, ik pwn iedereen eruitquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl beetje uitgelult![]()
je kunnen verweren als van die hendige sjieke gasten je hendige sjieke brommert gaan nakken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
is dat limburgs?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunnen verweren als van die hendige sjieke gasten je hendige sjieke brommert gaan nakken.
komt zo'n grote neger aanlopen,die gooit zo 1 euro naar maikuuuul.
pakt ie maikuuul zijn brommert en begint er keihard op te stampen.
maikuuul zo van: mijn brommert wat doe je???
die neger zo van ja ik heb hem toch gekocht???
hahahahaha oneone1111111eleven lolleromgrolfmao.
Ah zo! Alle mannen die Juup drinken zijn geil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Joajoa !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Ah zo! Alle mannen die Juup drinken zijn geil.
* guitarist.nl laat een hele dikke boer burp*booeeeeiiiieeee*quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zegt er eentje die zich vastlult tegen maikuuul.
Doos!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef DooZjUh het volgende:
En nu nog: Kei geil vrouwke!
zo schattig als je een newbie leert kennen als een triangeljostiquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl laat een hele dikke boer burp*booeeeeiiiieeee*
Ik eet best veel, merjeh ik kom niks bij :/quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef Alice89 het volgende:
[quote][b]Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:[/b
Inderdaad alice straks word ik nog dik
]
Nou, tijd om er wat aan te gaan doen!
Wassup wiggerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo schattig als je een newbie leert kennen als een triangeljosti.
Zo, dat is dan wel handig!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik eet best veel, merjeh ik kom niks bij :/
I know....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
sorry,dan moet je bij maikuuul zijn.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo schattig als je een newbie leert kennen als een triangeljosti.
Zoals je ziet, alleen een droge doos!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een natte poes?
Ok carry onquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Zoals je ziet, alleen een droge doos!
Er staat op frikandellen, maarja mijn ouders vinden ze ook niet erg lekker smaken :/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Suuz_ het volgende:
misschien he, dat die van de edah wel gewoon KIPFRIKANDELLEN zijn
Ik vind ze heerlijk en niet naar kip smaken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er staat op frikandellen, maarja mijn ouders vinden ze ook niet erg lekker smaken :/
AH dellekes mênnus genieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er staat op frikandellen, maarja mijn ouders vinden ze ook niet erg lekker smaken :/
dan heb jij hoogstwaarschijnlijk de gewonequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk en niet naar kip smaken.
Die hebben wij ook :/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dan heb jij hoogstwaarschijnlijk de gewone![]()
Metro Quality 100 grams van de Makro. Maar die hebben minder smaak dan Mora en Beckers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Freeling het volgende:
frikandellen moeten gewoon van Beckers zijn...de rest is kut..
En je hoort ze te eten met curry, of nog beter met curry, mayo en uitjes..:)
Omdat het een kwestie van smaak is en niet iedereen deze mening deelt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens mensen, de frikandellen bij de frituur zijn altijd heerlijker dan die je zelf hebt, hoe kan dit ?
Dat zijn 100 grams frikadellen van METRO QUALITY...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens mensen, de frikandellen bij de frituur zijn altijd heerlijker dan die je zelf hebt, hoe kan dit ?
Nachtbrakenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
ah tis alweer nacht, dit is dus het nachtbrakers topic van vanacht![]()
Omdat daar het vet viezer is!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Je bedoelt : Nacht:r ???quote:
Moet je nu al naar bedje van mama?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Damn ik moet weer gaan
BrauN is achter de schuiven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef MrDrako het volgende:
Waar is braun, hoort die niet op de een of andere manier aangetrokken te worden tot frikandellen topics
morgen is er markt dus morgen loempia dagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Camplo het volgende:
Sligro heeft 100 grams Mora frikandellen volgens mij.
Die Mexicano (Carrero) daar zijn ook VET groot. EN LEKKER!!!
MORGEN PATATDAG TUUTUTUTUTUTUTUUTT![]()
ah bij mij was het vandaag patatdag, morgen ook vast wel weer, en zaterdag ook welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Camplo het volgende:
Sligro heeft 100 grams Mora frikandellen volgens mij.
Die Mexicano (Carrero) daar zijn ook VET groot. EN LEKKER!!!
MORGEN PATATDAG TUUTUTUTUTUTUTUUTT![]()
zalf???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet natuurlijk AH dellekes hebben man.![]()
Heerlijk bruin/goud laten bakken en dan lekker met wat zalf en curry naar binnen werken.![]()
Bij de frituurzaak zijn ze altijd te droog![]()
Mmm zalf....mayoquote:
Dat was geen reservequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Mmm zalf....mayo
waar ie ook nog een gereserve-reservoirertje van bewaart 2 cm rechts van z'n neus in de vorm van een puist
* guitarist.nl ligt dubbelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Btw Maikuuul blijft mager....
ze ma heb ze fitness shit afgepakt.
http://www.flurl.com/uploaded/mama_13369.html
En hoe smaakt het dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik meng de volgende elementen door elkaar heen alvorens de frikandel daar in te dippen:
- Mayo
-Curry Gewurz
-Tomato Ketchup
-Pindasaus
-Joppiesaus
-Amerikaanse Frietsaus
-Loempiasaus
-Uitjes
`quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:35 schreef guitarist.nl het volgende:
broodje baupau met knoflooksaus is heeerlijk
Met chilisausquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:35 schreef guitarist.nl het volgende:
broodje baupau met knoflooksaus is heeerlijk
Kipsaté Of pikante varkensvleesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef Mastertje het volgende:
welke smaak bapao???
kerrie is ranzig.
kip gaat.
rundvlees
Rot zelf op....... dit topic is al lang overgenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Camplo het volgende:
Rot op jullie verneuken de frikandellerigheid van dit topic.
* frikandellerigheid terug brengtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Camplo het volgende:
Rot op jullie verneuken de frikandellerigheid van dit topic.
Weten je vriendjes dat je ze op de foto hebt gezet nadat ze je anaal hadden verwend?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lekker volgeblaft broodje door 1 van deze 2 heren:
[afbeelding]
Zo eet maikuuul ze ook elke dagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
[afbeelding]
HAHAHA! LOL!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
16cm bij 52 kilo? das een beste lul.
Gatverdamme, een pen in je kont?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
[afbeelding]
die zien er toch best ranzig uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* frikandellerigheid terug brengt
[afbeelding]
Of een : "waarom-kan-ik-niet-zoeen-vette-topics-verzinnen-post" ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef -Angel- het volgende:
Topic voor de verstandelijk gehandicapte onder ons.
Wel in je schoenen blijven lopen héquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of een : "waarom-kan-ik-niet-zoeen-vette-topics-verzinnen-post" ?
Mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:51 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Wel in je schoenen blijven lopen hé![]()
toen al om die tijd zitten denken aan frikandellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:15 schreef Camplo het volgende:
Nog 10 uur, dan zit ik aan de frikandellen!!!!!!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef Mastertje het volgende:
welke smaak bapao???
kerrie is ranzig.
kip gaat.
rundvlees
Minimaal 2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Tique3 het volgende:
Een frikandellentopic en er staat gewoon maar 1!! plaatje van frikandellen in!![]()
![]()
Stelletje amateurs
*kwijl*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef Neteru het volgende:
Ik at altijd een broodje kroket op school![]()
ga het topic nog eens doorkijken dan, het enige plaatje is op deze pagina en dat zijn een aantal frikandellen. Dat is nog steeds maar 1! plaatjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Minimaal 2
En 2 overheerlijke frituurplaatjes![]()
Jij eet daar zeker altijd een warme vleeskroket?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef Neteru het volgende:
Ik at altijd een broodje kroket op school![]()
Dan heb ik ze in BeF gepostquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef Tique3 het volgende:
[..]
ga het topic nog eens doorkijken dan, het enige plaatje is op deze pagina en dat zijn een aantal frikandellen. Dat is nog steeds maar 1! plaatje
K heb eigenlijk ook wel trek in een frikandel
En je hebt al weer minimaal 2 posts in dit topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:49 schreef -Angel- het volgende:
Als ik dergelijke topics weer zie, dan weet ik weer waarom ze Onzin ook wel de achterbuurt van Fok! noemen.
Je bent echt een hoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef patty het volgende:
Snoep gezond eet een frikandel![]()
: ::D
:
:
:D
:D
: D:D
: D
Blij zijn, dan ben je waarschijnlijk een lange grasspriet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben 20, 190 lang en weeg 65 kilo ben mager, ik vreet me helemaal vol en kom geen grammetje aan
Ze zit niet meer op school, maar tegenwoordig eet ze een andere warme vleeskroketquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Jij eet daar zeker altijd een warme vleeskroket?
Kijk en dat is ook meteen de reden waarom iedereen topics opent over jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Serieus tis niet leuk meer. 3 dagen geleden, eergister, gister en straks ga ik er weer eentje opeten :/
Hendig veel frikandellen, wel die van de C1000 want wij hebben ders ook van de Edah maarja die proeven naar kip :/ wtf hebje daar nou aan.
No shit Sherlock.quote:
aldi is het lekkerste 14.gifquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Meestal laat ik ook nog een boterham ontdooien
[afbeelding]
Wat is je favoriet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Merjeh ik ga vandaag er geen eten denk ik, want als ik een frikandel eet ga ik pas rond 5 uur naar bed, maarja morgen moet ik werken en dan moet ik al om 9 uur beginnen :/
Wtf heb je nou aan een brommer als je op je 18e een hartaanval krijgt? juist... niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat voor favoriet ? gewoon C1000 frikandellen smaken mij het best tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat is je favoriet dan?
Friqandel Bagger?
nee niet zo jostiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat voor favoriet ? gewoon C1000 frikandellen smaken mij het best tot nu toe.
Trouwens, alsof je op je 18de een hartaanval krijgt als je niet fiets![]()
Me vader is 45, rookt best veel en heeft altijd een brommer gehad ( en nee hijs niet dik )
Ik eet meestal speciaal, maar gewoon savonds een droge zonder sausquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee niet zo josti![]()
maar zo: een open ruggetje, een friqandel bagdad, of gewoon met mayo.
en dan de echte he? geen bagger van de C-1000
Open ruggetje = Friqandel speciaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik eet meestal speciaal, maar gewoon savonds een droge zonder saus
Jullie krijgen er later vast wel last van, verstopte aurora aderen en moet je op je 65é nieuwe hartkleppen enzoo !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In het hok he gekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Logitik het volgende:
Maar Maikuuul, waar is je scooter nou dan..?!
Ja dus ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jullie krijgen er later vast wel last van, verstopte aurora aderen en moet je op je 65é nieuwe hartkleppen enzoo !
ach ja boeien, fuck die conditie en ongezond eten, ik word toch niet dikker, waarom zou ik het dan niet doen![]()
Straks zit je op de brommer, komt zo opeens een auto, rijd zo tegen je brommert aan, je valt en bent dood.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dus ?
Straks ben ik aant fietsen he, komt opeens zo iemand die slaat me van me fiets, ik val ben dood.
Op de brommer kan dit niet want dan breekt die gast zijn arm
Thats the shit, maar kijk he als je overal op moet gaan letten van, dat is ongezond blablabla onzin kun je net zo goed kappen met levenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Straks zit je op de brommer, komt zo opeens een auto, rijd zo tegen je brommert aan, je valt en bent dood.
Dus je kan je nu maar beter volstoppen met vetjandellen.![]()
Ook stierenballen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef classpc het volgende:
Net zo een meisje die mij wijs wilde maken dat er ogen en darmen vermalen zitten in frikandellen
Ja, dat is gewoon bullshit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geen frikandellen meer eten nadat ze horen wat erin zitik haat die mensen
Totdat je ziet hoe het gemaakt is, daarom wil ik het ook niet weten. Frikandellen zijn heerlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef classpc het volgende:
Ik eet nu ook bijna elke dag een frikandel
Maar ze zijn ook zo lekker he
Ik hoor verschillende verhalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef t0y het volgende:
[..]
Totdat je ziet hoe het gemaakt is, daarom wil ik het ook niet weten. Frikandellen zijn heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |