lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Serieus tis niet leuk meer. 3 dagen geleden, eergister, gister en straks ga ik er weer eentje opeten :/
Hendig veel frikandellen, wel die van de C1000 want wij hebben ders ook van de Edah maarja die proeven naar kip :/ wtf hebje daar nou aan.
Meestal laat ik ook nog een boterham ontdooien
En dit drink ik er dan bij
[afbeelding]
ja en bouwt ook helemaal geen conditie op met alleen maar achter de pc te zitten, en op z'n brommertjequote:
Wtf hebje nou aan een conditie terwijl je een brommer hebt ? juist niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en bouwt ook helemaal geen conditie op met alleen maar achter de pc te zitten, en op z'n brommertje
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje nou aan een conditie terwijl je een brommer hebt ? juist niks.
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje nou aan een conditie terwijl je een brommer hebt ? juist niks.
Ook hendig sjieke slips maken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!
OMGquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar als je wel conditie zou hebben zou je wat vaker de fiets nemen, en zou je ook niet dik worden, ik doe alles op de fiets!
ik ben 20, 190 lang en weeg 65 kilo ben mager, ik vreet me helemaal vol en kom geen grammetje aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGik weeg 52 kilo ofzo en ben 16
das dus aan de lage kant
dus wtf ik word niet eens dik.
16cm bij 52 kilo? das een beste lul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
das dus aan de lage kant
ook nuecken???quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hier ook, dus wtf hebje aan die gare conditiequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben 20, 190 lang en weeg 65 kilo ben mager, ik vreet me helemaal vol en kom geen grammetje aan
* guitarist.nl beetje uitgelultquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier ook, dus wtf hebje aan die gare conditie
En hoe lang ben je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
das dus aan de lage kant
Zo zie je, ik pwn iedereen eruitquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl beetje uitgelult![]()
je kunnen verweren als van die hendige sjieke gasten je hendige sjieke brommert gaan nakken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier ook, dus wtf hebje aan die gare conditie
is dat limburgs?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunnen verweren als van die hendige sjieke gasten je hendige sjieke brommert gaan nakken.
komt zo'n grote neger aanlopen,die gooit zo 1 euro naar maikuuuul.
pakt ie maikuuul zijn brommert en begint er keihard op te stampen.
maikuuul zo van: mijn brommert wat doe je???
die neger zo van ja ik heb hem toch gekocht???
hahahahaha oneone1111111eleven lolleromgrolfmao.
Ah zo! Alle mannen die Juup drinken zijn geil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
En dit drink ik er dan bij
[afbeelding]
Joajoa !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Ah zo! Alle mannen die Juup drinken zijn geil.
* guitarist.nl laat een hele dikke boer burp*booeeeeiiiieeee*quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zegt er eentje die zich vastlult tegen maikuuul.
Doos!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef DooZjUh het volgende:
En nu nog: Kei geil vrouwke!
zo schattig als je een newbie leert kennen als een triangeljostiquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl laat een hele dikke boer burp*booeeeeiiiieeee*
Ik eet best veel, merjeh ik kom niks bij :/quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef Alice89 het volgende:
[quote][b]Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:[/b
Inderdaad alice straks word ik nog dik
]
Nou, tijd om er wat aan te gaan doen!
Wassup wiggerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo schattig als je een newbie leert kennen als een triangeljosti.
Zo, dat is dan wel handig!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik eet best veel, merjeh ik kom niks bij :/
I know....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
sorry,dan moet je bij maikuuul zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |