De scoring gate is niet een vast punt (het is een hele lange lijn). Ze kunnen dus best wel 73 (ono) varen. Lijkt me eerder gezegd ook juisten dan 171 (zuid). Ze moeten door de gate en dan naar australie.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
AAB heeft nog steeds een erg vage koers. 73 terwijl ze een koers van 171 moeten varen voor de scoring gate (nog 543 nm). Dat is ongeveer 30 mijl minder dan 6 uur geleden...
Maar ze gaan wel snel, bijna 2 keer zo snel als de rest (zelfs 3,5 keer sneller dan de PotC...)
maar... waarom is die gate er dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
De scoring gate is niet een vast punt (het is een hele lange lijn). Ze kunnen dus best wel 73 (ono) varen. Lijkt me eerder gezegd ook juisten dan 171 (zuid). Ze moeten door de gate en dan naar australie.
Sterker nog ze moeten zelfs nog wat naar het noorden voor de tweede icegate.
De ice gate was een lijn van ongeveer 500 mijl.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
maar... waarom is die gate er dan?
In de vorige leg was het een soort boei waar je omheen moest. De ice gate is wel een hele lang lijn. Maar de scoring gates toch niet??
zo rond 18:30 leken ze wel een aanvaring gehad te hebben met AAB2quote:
Schijnbaar is de wind achter hun sterker geworden, wat AAB2 de kans heeft gegeven ze in te halen ofzo...quote:
quote:10 January 2006, 4 a.m. GMT
ABN AMRO ONE is first at the Kerguelen scoring gate, ABN AMRO TWO assumes 2nd place.
....
ABN AMRO ONE raises its points form 15 to 18,5 thanks to the 3,5 points
quote:To: Duty Officers
Last Daily Report from the dock in Africa!
Boatspeed 0 knots still, on Brasil1, but not for long! We are ready packed now and will leave early tomorrow morning, to join the race again
quote:News - January 10, 2006
Free Broadband Sailing TV Channel
By: MarkJ @ 10:17 AM - Comments () - SendNews HERE / PrintNews HERETV on the Internet Company Narrowstep has launched Sail.tv, which is the world's first "completely free of charge" 24/7 sailing broadband television channel. The technology offers viewing quality speeds from 56Kbps to 1.8Mbps, depending on a user’s connection.
Maar waarom zijn ze zo'n stuk naar het zuiden gevaren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef azaroth het volgende:
aab1 is een heel stuk naar het zuiden gegaan, vandaar dat die anderen zoveel inlopen
Er ligt een hoge druk gebied voor ze en ik denk dat ze die willen opzeilen. Maar het is wel heel radicaal, bijna 90 graden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze zo'n stuk naar het zuiden gevaren?
Aha, daarom.. Ik ben niet zo'n weerkundigequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:22 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Er ligt een hoge druk gebied voor ze en ik denk dat ze die willen opzeilen. Maar het is wel heel radicaal, bijna 90 graden...
Volgens mij willen ze alsnog dat eiland bewonderen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:22 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Er ligt een hoge druk gebied voor ze en ik denk dat ze die willen opzeilen. Maar het is wel heel radicaal, bijna 90 graden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |