You're welcome darlingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
echt heeeeel fijn meaghan en ymmewat zal ik de komende week lekker genieten zeg
en zal mezelf op mijn verjaardag (donderdag a.s.) extra verwennen
wordt helemaal blij met het vooruitzicht op die lekkere enveloppen
Allebei alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
Daar ben ik nog niet helemaal achter.. de geruchten gaan dat een stel mannen een gewapende overval heeft gepleegd en zich vervolgens hier iets verderop in de straat heeft verstopt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? Politiespectakel
IKEA?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb officieel nu ruzie met het ding![]()
Ik ga een peukie roken en dan nog eens proberen, want op hulp van vriend-lief hoef ik niet te rekenen, die belde net op dat hij pas heel laat thuis komt van zijn werk![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal achter.. de geruchten gaan dat een stel mannen een gewapende overval heeft gepleegd en zich vervolgens hier iets verderop in de straat heeft verstopt...
Geloof dat het nu weer rustig is, er stond net nog maar een politieauto (eerst 3 busjes (waaronder hondenbrigade), auto en motor... ). Er was een cameraman aanwezig dus ik ben benieuwd wat het at5 nieuws er straks over te zeggen heeft...![]()
Pfew... enneh.... studeren is soms best stomIk ga mezelf zo lekker van top tot teen lushen
![]()
Mijn haar ruikt erna naar een mix van fruit (fructis), Snow fairy en mint van de rehab.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
klinkt goeden hoe ruikt je haar na het wassen?
Ik durf niet teveel met mijn haar te doen... sinds ik flink ben afgevallen had ik flink haaruitval. Slik nu VitB en gelukkig is mijn haar langzaamaan wel weer dikker aan het worden. (had echt een megabos..) Maar houdt het bij 1 soort shampoo tegelijk en heel soms een conditioner erachteraan (maar niet te vaak),
Je gaat naar www.tpgpost.nl en kiest dan voor dat linkerblok waar 'voor thuis' op staat. Dan ga je naar "Post versturen" en er verschijnt dan een menu, en dan kies je op "Posttarieven". Dan kun je kiezen of het door de brievenbus kan of niet, en waar het heen moet, en krijg je een tabel met gewichten en prijzen te zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef ymme het volgende:
Ik wil een pakketje naar de USA doen, van 250 gram (iets minder).
Ik kan toch nooit vinden, hoeveel er dan aan porto om moet.
Wie weet dit wel ?
Thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je gaat naar www.tpgpost.nl en kiest dan voor dat linkerblok waar 'voor thuis' op staat. Dan ga je naar "Post versturen" en er verschijnt dan een menu, en dan kies je op "Posttarieven". Dan kun je kiezen of het door de brievenbus kan of niet, en waar het heen moet, en krijg je een tabel met gewichten en prijzen te zien.
Voor het buitenland staat er dan altijd Priority en Standaard, dat eerste is duurder maar ook sneller.
quote:
En wat is de buit?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Drinkemaatje het volgende:
IK heb buit!
Oeps account van vriendlief..... Lotje11 hier....
Ok, dan laat ik m'n F5-toets ff pauzerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Anitra het volgende:
[..]kruidvat
Hoef alleen de bovenste stangen er nog in te doen, maar daar heb ik iemand voor nodig die ietsje langer is, dus dat word vanavond pas.
Ik kan dit soort dingen nou nooit vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Haha, ik ga tegenwoordig ook zo vaak naar Londen (vorig jaar 3 keer een weekend), dat het net een reisje naar Maastricht of zo is. Voor de prijs via Easyjet hoef je het in elk geval niet meer te laten, ik betaal nu 41 euro retour incl. belastingen!!! (vanuit Amsterdam)
Afgelopen week kon je voor helemaal noppes met Ryan Air een retourtje Londen Luton boeken. Je betaalde dan alleen de belastingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:38 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen nou nooit vindenIk wil namelijk binnenkort ook weer een weekend naar London, het is daar zo leuk
![]()
Toevallig heeft Easyjet dit weekend uitverkoop, ik zag een retourtje op Valentijnsdag voor maar 41 euro incl. belastingen. Leuk kado, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:38 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen nou nooit vindenIk wil namelijk binnenkort ook weer een weekend naar London, het is daar zo leuk
![]()
Op welke vliegvelden vlieg je?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Anitra het volgende:
Ik heb iig een roze glitterbug en een blauwe in de aanbieding.
Heb ook 2x Phuket in de aanbieding. Dat zijn de dingen die vooraan lagen.
Spice Mountain heb ik gevonden LotjeB, het is een 3/4 stukje.
IK OOK IK OOKquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef zwahiel het volgende:
IK WIL EEN BAD...
![]()
als ik alleen al die lekkere bruisballen hoor en de ingrediënten lees... HMMM ik heb zin in een bad met Lush...
Ik moet weer eens ff bij m'n ouders langs, die hebben een bad... Ik heb een badkamer ter grootte van een badquote:
Dan hou ik hem voor je appart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als je 'm kwijt wil dan neem ik 'm graag van je over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |