quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dus in de aanbieding:
1x American Cream (60% nog vol)
1x Imperialis (80% vol en alleen met schone vingertjes ingezeten!)
American Cream is gratis af te halen in R'dam (evt tegen een proefje van het een of ander), de Imperialis liefst ruilen o.i.d.
Ok danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ymme!
Ik heb je envelop binnen, wat leuk die extra dingetjes erbij
Heel erg bedankt
Maar wat is dat kleine flesje?? Geen Lush toch?
Ik heb al een paar keer in de Lush winkel gevraagd hoe je de zeep het beste kunt bewaren, ze zeggen in zo'n papiertje van de Lush zelf (vetvrij) of in een zakje.. Of gewoon open laten liggen. Ik doe ze in een papiertje of zakje, en tot nu toe gaat dat goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Is het misschien aan te raden om zeepjes luchtdicht te bewaren? want ze worden gewoon uit zichzelf kleinerMaar ik ben bang dat als ik ze in een tupperware doosje doe dat ze dan gaan zweten of elkaar besmetten met hun luchtjes.
Bekend probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kan niet kiezen ... wordt nog leuk wanneer mijn verzameling zich uitbreidt haha
mail me maar op:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef JacMar het volgende:
Nou Ymme ik hou me aanbevolen! (ik wil het dus eigenlijk wel graag..)
Mailtje is onderweg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
mail me maar op:
sjemmie_degekste@hotmail.com
Dit geldt voor iedereen die ergens in geintereseert is.
Ik heb opruimzin. En zin om leuke enveloppen te maken. En mensen te verassen.
Dus mail maar.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
De American Cream is vergeven aan MissBliss en zij verlost me ook van de Gratuitous Violets![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als ik er weer aan denk komt die geur weer boven...![]()
Wat had jij gestuurd dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:15 schreef snopprinses het volgende:
ymme ik heb het binnen! dankjewel! Angels Delight is ook nog mn favoriete zeep
heb je de jouwe al binnen?
Ik heb vanmiddag nog niet in de brievenbus gekeken.quote:
En ik ben van de Snowcake afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben er nu gelukkig binnenkort ook vanaf![]()
quote:
Wat gek...Hij staat bij mij wel als verzonden...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog niets ontvangen hoor.![]()
Ohhh dat kan natuurlijk ook ;-)Heb ik ook vaak met mijn hotmail..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kijk anders eens in je Ongewenste Mail-folder ymme? Bij mij komt daar ook nog wel eens wat terecht wat daar niet hoort.
Hebbes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ohhh dat kan natuurlijk ook ;-)Heb ik ook vaak met mijn hotmail..![]()
Ik kan straks ff kijken als ik boven ben of die er nog ligt heb nl geen flauw idee of ik die al getuild heb of niet, maar volgens mij moet ik nog hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef Lotjeb het volgende:
Als er nog iemand toevallig van spice mountain af wil...![]()
ik zit al de hele ochtend aan die geur te denken... zo lekker met dit weer...
Nee hoor, 1tje maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef JacMar het volgende:
Hihihi.......waarschijnlijk heb je nu 2 dezelfde mails![]()
F5 F5 F5 F5 F5quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef Anitra het volgende:
En als het kastje nog afkomt vandaag dan weet ik gelijk wat er weg kan en wat niet en dan gooi ik het wel ff hier neer.
Wat was er aan de hand dan? Politiespectakelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:07 schreef Lotjeb het volgende:
ik wil dan de spice mountain hoor![]()
![]()
jeetje, net groot politiespectakel hier in de straat... ben benieuwd... door alle sensatie zonder geld boodschappen gaan doenGa nu dus voor de 2e keer
haha je typt het bericht echt net of je iedere dag wel naar Londen zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:26 schreef Aarti het volgende:
Ik morgen in Londen een kortingsbon die al verlopen is proberen in te ruilen
Hij zat in een cadeauverpakking (Happy) en was al verlopen toen ik hem openmaakte. Ben benieuwd of ze het accepteren.
Haha, ik ga tegenwoordig ook zo vaak naar Londen (vorig jaar 3 keer een weekend), dat het net een reisje naar Maastricht of zo is. Voor de prijs via Easyjet hoef je het in elk geval niet meer te laten, ik betaal nu 41 euro retour incl. belastingen!!! (vanuit Amsterdam)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
haha je typt het bericht echt net of je iedere dag wel naar Londen zou kunnen gaan.
Veel plezier![]()
sounds good, en hotelletje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Haha, ik ga tegenwoordig ook zo vaak naar Londen (vorig jaar 3 keer een weekend), dat het net een reisje naar Maastricht of zo is. Voor de prijs via Easyjet hoef je het in elk geval niet meer te laten, ik betaal nu 41 euro retour incl. belastingen!!! (vanuit Amsterdam)
Een driepersoonskamer, voor 70 pond per nacht (ong. 110 euro), inclusief English Breakfast.quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Aarti het volgende:
Dat heb ik ook bij de shampoos, beessie-Jen, dat het bij het uitspoelen zo stroefjes aanvoelt. Maar bij het opdrogen en stylen trekt dat weg en hou je heerlijk haar over.
Ik was mn haar trouwens met Fructis - Rehab- Snow Fairy- Retread (die volgorde)
Oh....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
klinkt goeden hoe ruikt je haar na het wassen?
Ik durf niet teveel met mijn haar te doen... sinds ik flink ben afgevallen had ik flink haaruitval. Slik nu VitB en gelukkig is mijn haar langzaamaan wel weer dikker aan het worden. (had echt een megabos..) Maar houdt het bij 1 soort shampoo tegelijk en heel soms een conditioner erachteraan (maar niet te vaak),
Vanavond of anders morgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben zzzzzzooooooo nieuwsgierig!!!!! wanneer gaat ie op de post???
* zin in zin in zin in zin in zin in *
Ik heb officieel nu ruzie met het dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |