quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dus in de aanbieding:
1x American Cream (60% nog vol)
1x Imperialis (80% vol en alleen met schone vingertjes ingezeten!)
American Cream is gratis af te halen in R'dam (evt tegen een proefje van het een of ander), de Imperialis liefst ruilen o.i.d.
Ok danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ymme!
Ik heb je envelop binnen, wat leuk die extra dingetjes erbij
Heel erg bedankt
Maar wat is dat kleine flesje?? Geen Lush toch?
Ik heb al een paar keer in de Lush winkel gevraagd hoe je de zeep het beste kunt bewaren, ze zeggen in zo'n papiertje van de Lush zelf (vetvrij) of in een zakje.. Of gewoon open laten liggen. Ik doe ze in een papiertje of zakje, en tot nu toe gaat dat goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Is het misschien aan te raden om zeepjes luchtdicht te bewaren? want ze worden gewoon uit zichzelf kleinerMaar ik ben bang dat als ik ze in een tupperware doosje doe dat ze dan gaan zweten of elkaar besmetten met hun luchtjes.
Bekend probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kan niet kiezen ... wordt nog leuk wanneer mijn verzameling zich uitbreidt haha
mail me maar op:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef JacMar het volgende:
Nou Ymme ik hou me aanbevolen! (ik wil het dus eigenlijk wel graag..)
Mailtje is onderweg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef ymme het volgende:
[..]
mail me maar op:
sjemmie_degekste@hotmail.com
Dit geldt voor iedereen die ergens in geintereseert is.
Ik heb opruimzin. En zin om leuke enveloppen te maken. En mensen te verassen.
Dus mail maar.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
De American Cream is vergeven aan MissBliss en zij verlost me ook van de Gratuitous Violets![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als ik er weer aan denk komt die geur weer boven...![]()
Wat had jij gestuurd dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:15 schreef snopprinses het volgende:
ymme ik heb het binnen! dankjewel! Angels Delight is ook nog mn favoriete zeep
heb je de jouwe al binnen?
Ik heb vanmiddag nog niet in de brievenbus gekeken.quote:
En ik ben van de Snowcake afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben er nu gelukkig binnenkort ook vanaf![]()
quote:
Wat gek...Hij staat bij mij wel als verzonden...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog niets ontvangen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |