abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33769416
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
echt heeeeel fijn meaghan en ymme wat zal ik de komende week lekker genieten zeg
en zal mezelf op mijn verjaardag (donderdag a.s.) extra verwennen
wordt helemaal blij met het vooruitzicht op die lekkere enveloppen

Allebei alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
You're welcome darling

pi_33769439
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wat was er aan de hand dan? Politiespectakel
Daar ben ik nog niet helemaal achter.. de geruchten gaan dat een stel mannen een gewapende overval heeft gepleegd en zich vervolgens hier iets verderop in de straat heeft verstopt...

Geloof dat het nu weer rustig is, er stond net nog maar een politieauto (eerst 3 busjes (waaronder hondenbrigade), auto en motor... ). Er was een cameraman aanwezig dus ik ben benieuwd wat het at5 nieuws er straks over te zeggen heeft...

Pfew... enneh.... studeren is soms best stom Ik ga mezelf zo lekker van top tot teen lushen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:20:37 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33769659
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb officieel nu ruzie met het ding
Ik ga een peukie roken en dan nog eens proberen, want op hulp van vriend-lief hoef ik niet te rekenen, die belde net op dat hij pas heel laat thuis komt van zijn werk
IKEA?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33769668
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet helemaal achter.. de geruchten gaan dat een stel mannen een gewapende overval heeft gepleegd en zich vervolgens hier iets verderop in de straat heeft verstopt...

Geloof dat het nu weer rustig is, er stond net nog maar een politieauto (eerst 3 busjes (waaronder hondenbrigade), auto en motor... ). Er was een cameraman aanwezig dus ik ben benieuwd wat het at5 nieuws er straks over te zeggen heeft...

Pfew... enneh.... studeren is soms best stom Ik ga mezelf zo lekker van top tot teen lushen
Gezellig

Met de laatste regel ben ik het eens.. *Zucht* januari tentamenmaand...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:26:31 #155
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33769892
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

klinkt goed en hoe ruikt je haar na het wassen?
Ik durf niet teveel met mijn haar te doen... sinds ik flink ben afgevallen had ik flink haaruitval. Slik nu VitB en gelukkig is mijn haar langzaamaan wel weer dikker aan het worden. (had echt een megabos..) Maar houdt het bij 1 soort shampoo tegelijk en heel soms een conditioner erachteraan (maar niet te vaak),
Mijn haar ruikt erna naar een mix van fruit (fructis), Snow fairy en mint van de rehab.
Het liefst zou ik alleen snowfairy willen, maar dan gaat mn haar stuiteren, heb lastig haar
Ik hoop dat het gauw beter gaat met je haartjes!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33770002
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef ymme het volgende:
Ik wil een pakketje naar de USA doen, van 250 gram (iets minder).
Ik kan toch nooit vinden, hoeveel er dan aan porto om moet.
Wie weet dit wel ?

Je gaat naar www.tpgpost.nl en kiest dan voor dat linkerblok waar 'voor thuis' op staat. Dan ga je naar "Post versturen" en er verschijnt dan een menu, en dan kies je op "Posttarieven". Dan kun je kiezen of het door de brievenbus kan of niet, en waar het heen moet, en krijg je een tabel met gewichten en prijzen te zien.

Voor het buitenland staat er dan altijd Priority en Standaard, dat eerste is duurder maar ook sneller.
Sanity is (not) statistical
pi_33770207
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:29 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Je gaat naar www.tpgpost.nl en kiest dan voor dat linkerblok waar 'voor thuis' op staat. Dan ga je naar "Post versturen" en er verschijnt dan een menu, en dan kies je op "Posttarieven". Dan kun je kiezen of het door de brievenbus kan of niet, en waar het heen moet, en krijg je een tabel met gewichten en prijzen te zien.

Voor het buitenland staat er dan altijd Priority en Standaard, dat eerste is duurder maar ook sneller.
Thanks
pi_33770549
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

IKEA?
kruidvat
Hoef alleen de bovenste stangen er nog in te doen, maar daar heb ik iemand voor nodig die ietsje langer is, dus dat word vanavond pas.
pi_33770634
IK heb buit!

Oeps account van vriendlief..... Lotje11 hier....
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_33770682
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef Drinkemaatje het volgende:
IK heb buit!

Oeps account van vriendlief..... Lotje11 hier....
En wat is de buit?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:02:39 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33771272
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Anitra het volgende:

[..]

kruidvat
Hoef alleen de bovenste stangen er nog in te doen, maar daar heb ik iemand voor nodig die ietsje langer is, dus dat word vanavond pas.
Ok, dan laat ik m'n F5-toets ff pauzeren

Succes ermee nog .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33772488
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef Aarti het volgende:

[..]

Haha, ik ga tegenwoordig ook zo vaak naar Londen (vorig jaar 3 keer een weekend), dat het net een reisje naar Maastricht of zo is. Voor de prijs via Easyjet hoef je het in elk geval niet meer te laten, ik betaal nu 41 euro retour incl. belastingen!!! (vanuit Amsterdam)
Ik kan dit soort dingen nou nooit vinden Ik wil namelijk binnenkort ook weer een weekend naar London, het is daar zo leuk

Op welke vliegvelden vlieg je?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:11:59 #163
16715 Mylene
*schatje*
pi_33773351
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:38 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik kan dit soort dingen nou nooit vinden Ik wil namelijk binnenkort ook weer een weekend naar London, het is daar zo leuk
Afgelopen week kon je voor helemaal noppes met Ryan Air een retourtje Londen Luton boeken. Je betaalde dan alleen de belastingen.

Je moet gewoon even de site's van die luchtvaartmaatschappij en Easy Jet enzo regelmatig in de gaten houden .
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:19:29 #164
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33773565
Ik wilde vandaag naar Den Bosch naar de Lush winkel gaan om wat spullen te kopen en uit te proberen Vooral die Black Tandgel
Ik wilde verder 's gaan scoren:
Bada Bing Bada Boom, Party on, Whoosh, Waylander Rhassoul zeep, King of Skin, Coalface en Prince Shaving Cream.

Eens kijken, ik moest zowieso nieuwe spullen hebben omdat mijn kast leeg was met douchespul. Het enige wat ik nog had was een fles Andrelon Préstylings shampoo of 15 (groot ingekocht, heerlijke shampoo) en nog wat lekker ruikende showergel die ook bijna op is... Tijd dus voor nieuw, en dan meteen goed
Die zwarte tandpasta en zwarte zeep lijkt mij erg lekker en ook Waylander Rhassoul en Prince Shaving Cream lijken mij wel wat.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:33:28 #165
2735 Aarti
pi_33773946
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:38 schreef bibi het volgende:

[..]

Op welke vliegvelden vlieg je?
Toevallig heeft Easyjet dit weekend uitverkoop, ik zag een retourtje op Valentijnsdag voor maar 41 euro incl. belastingen. Leuk kado, toch?
Ik vlieg meestal op Luton, omdat je dan met het Easyjetbusje een retourtransfer hebt voor 5 tot 10 pond.
pi_33775265
Ik heb iig een roze glitterbug en een blauwe in de aanbieding.
Heb ook 2x Phuket in de aanbieding. Dat zijn de dingen die vooraan lagen.
Spice Mountain heb ik gevonden LotjeB, het is een 3/4 stukje.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:12:43 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33775452
Wat is Phuket?
pi_33775501
Phuket is een bruisbal met cocos en safraan.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:34 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33775737
Ok, dan wacht ik je eventuele andere aanbiedingen even af, omdat ik geen bad heb .
pi_33777628
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Anitra het volgende:
Als je 'm kwijt wil dan neem ik 'm graag van je over
Last.fm Twitter
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:15:03 #171
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33777660
IK WIL EEN BAD...

als ik alleen al die lekkere bruisballen hoor en de ingrediënten lees... HMMM ik heb zin in een bad met Lush...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_33777690
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef zwahiel het volgende:
IK WIL EEN BAD...

als ik alleen al die lekkere bruisballen hoor en de ingrediënten lees... HMMM ik heb zin in een bad met Lush...
IK OOK IK OOK
Last.fm Twitter
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:33:05 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33778265
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

IK OOK IK OOK
Ik moet weer eens ff bij m'n ouders langs, die hebben een bad... Ik heb een badkamer ter grootte van een bad
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:45:24 #174
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_33778633
De buit was een cleanliness voor Meaghan!!1 Die ze hopelijk nog steeds wil ruilen tegen haar christmass kisses!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_33778924
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Als je 'm kwijt wil dan neem ik 'm graag van je over
Dan hou ik hem voor je appart.
pi_33778952
lush

Vandaag in een impulsieve bui met broertje+kleintje de trein gepakt richting den bosch...
doel: lush. Ik ben nogal een lurker op fok, en de enthousiaste verhalen smaakten naar meer...
eerder deze week een bestelling gedaan op lush.nl (bada bing bada boom, candy fluff en nog een lip cream) maar nu toch op naar de winkel!

het was echt super We liepen de winkel in, en het rook er heerlijk. Overal mooie kleurtjes, en ik kon niet wachten om rond te snuffelen. Superaardige verkoopster ook, vertelde vanalles over allerlei producten, en ik baal echt dat ik geen bad heb

ik ben thuisgekomen met:
snow fairy (ik baal nu dat ik de 100g heb gekocht en niet de grote.. wat een heerlijk zoet spul! )
dream cream (ik heb nogal een droge huid, wat geprobeerd en het voelde lekker zacht aan)
godiva met blikje erbij gekocht, lekker makkelijk bewaren. De verkoopster zocht ook meteen de dikste voor me uit, echt tof!

en toen mocht ik nog een gratis kerst-spulletje kiezen, en ik koos voor Angels delight, maar toen liet ze me iets anders zien, wat een service ik heb nu dus een christmas soap stack, met angels delight, snowcake soap en the night before christmas.

we liepen de winkel uit, helemaal happy, en mn broertje (die absoluut niet van winkelen houdt)
zei meteen dat hij het zo'n leuke winkel vond, met allemaal leuke spulletjes die lekker geurden

was me de trip naar de bosch (hoe impulsief ook ) zeker waard! Nu snap ik ook waarom jullie zo enthousiast zijn over lush, en ik kan niet wachten tot ik binnenkort mijn pakketje met nog meer lush spulletjes binnenkrijg!!!
they say a dirty mind is a joy forever...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:57:56 #177
2735 Aarti
pi_33779004
Leuk dat je bezoek zo bevallen is!!
Dat vind ik ook leuk aan Lush, de mensen in de winkel helpen je echt, en proberen niet alleen maar geld uit je zakken te kloppen.
Als je snowfairy lekker vindt, moet je ook Rockstar eens proberen!
pi_33779037
oh dat was ik zelfs nog vergeten, die liet ze me inderdaad ook ruiken, die had ik ook al besteld!!

ik heb nu trouwens in een week al zo'n 60 euro uitgegeven aan lush.. maar goed dat er (nog) geen winkel in Arnhem is
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_33779163
Hebt me net gedoucht met HIWTK, blijkt heerlijk vind ik! Ik heb naderhand alleen zo'n droge huid terwijl ik dat met Dove ofzo nooit heb. Hebben jullie hier ook last van? Dit is, behalve Smitten, het enige Lush product dat ik heb dus ik kan het ook niet vergelijken. Hopelijk heb ik er bij andere producten minder last van.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:03:45 #180
2735 Aarti
pi_33779214
Ik heb het niet van HIWTK, vriendinnie. De enige oplossing: een lekkere bodycream van Lush erbij kopen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:34:31 #181
2735 Aarti
pi_33780226
Doet de engelse lush-site het bij jullie ook niet?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:36:32 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33780280
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
Hier doet ie het gewoon.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33781231
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
Hier ook moeite met de engelse site, duurt meestal een paar dagen en daarna gaat het weer een tijdje goed. Ligt geloof ik aan de provider.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:07:15 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33781276
Engelse Lush-site laadt als een trein hier! Geen enkel probleem.
pi_33782072
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Aarti het volgende:
Ik heb het niet van HIWTK, vriendinnie. De enige oplossing: een lekkere bodycream van Lush erbij kopen
Misschien dat ik dat morgen dan maar even doe. Wat moet, dat moet
pi_33782158
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Engelse Lush-site laadt als een trein hier! Geen enkel probleem.
Gister deed hj het met geen mogelijkheid en vandaag doet hij het dus wel
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:31:33 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33782210
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Anitra het volgende:

[..]

Gister deed hj het met geen mogelijkheid en vandaag doet hij het dus wel
Nou, mooi toch?
pi_33782727
Ik zag in het vorige topic allemaal foto's van lushcollecties. Ik ben ook meteen even gaan zoeken en heb m'n eerste foto weer teruggevonden.
Inmiddels is het íetsje meer, maar heb nu de fut niet om het bij elkaar te leggen en te fotograferen. Komt binnenkort wel

The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_33784907
Yammie net even een Mask of Magnaminty gebruikt (bedankt Shirley )

Dit zag er zo uit:

Oh en Elefes, ook bedankt voor de Sweet Japanese Girl, die is echt heerlijk!

* 2 nieuwe producten op de lijst noteert. *
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33785096
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Dit zag er zo uit:

[afbeelding]

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:55:54 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33785146
Leuke foto SS16

Ook de Imperialis is "verkocht"!

Vaav
pi_33785199
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto SS16

Ook de Imperialis is "verkocht"!

Vaav
nu ook 's nachts Lush op mijn gezicht!
Let's plant a tree
pi_33786055
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Anitra het volgende:
Waar ruikt die roze glitterbug naar? Misschien heb ik wel interesse
Back in business.
pi_33786080
quote:

Dit zag er zo uit:

[afbeelding]

Toffe foto! Graag gedaan.
Back in business.
pi_33786200
Trek je zo'n gezicht normaal ook? Of is dit puur voor de gelegendheid?

Nee grapje, je ziet er zo ook lief uit
pi_33786787
quote:

Dit zag er zo uit:

[afbeelding]

Meesterlijk

SJG is idd lekker! Fijn dat ie goed bevalt. En het ziet er ook zo lief uit, dat blokje.

Ik vrees dat ik binnenkort niet alleen in het bezit ben van Hybrid, The Olive Branch, Jungle en Virgin Olive, maar ook van Come Fly With Me. Ik loop er de hele dag aan te denken dat ik die wil halen
En ik loop de hele dag met dat nummer in mijn hoofd (wordt ook gebruikt als de tune van "Airport" op t.v.) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33787058
Hm...ik ben inmiddels ook benieuwd geworden naar Sweet Japanese Girl, en naar The Strokes, maar die gaat eruit. Maar ik wilde niet meer gaan bestellen! Zal ik het toch doen.....
Back in business.
pi_33787621
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
Hm...ik ben inmiddels ook benieuwd geworden naar Sweet Japanese Girl, en naar The Strokes, maar die gaat eruit. Maar ik wilde niet meer gaan bestellen! Zal ik het toch doen.....
Ik heb nog wel wat van The Strokes over, ik vind het niet zo heel fijn. Maar meer dan een halve pot is het niet. Maar als je het wilt hebben?
Let's plant a tree
pi_33787836
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat van The Strokes over, ik vind het niet zo heel fijn. Maar meer dan een halve pot is het niet. Maar als je het wilt hebben?

Uhm....hoeveel is dat ongeveer dan? En wat vind je er niet fijn aan? Wat voor soort haartype heb je?
Lijkt wel een verhoor
Back in business.
pi_33787902
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

Uhm....hoeveel is dat ongeveer dan? En wat vind je er niet fijn aan? Wat voor soort haartype heb je?
Lijkt wel een verhoor
Ik heb nogal dik haar en als het een beetje vochtig wordt gaat het heel wijd staan dus ik dacht, The Strokes is daar perfect voor! Maar het doet niets, maakt het misschien nog wel erger.

Normaal zit er 225 gram in zo'n pot, nu zit er denk ik nog 100 gram in.
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')