Zojuist de aflevering op i-net gekeken.. Ik vond het wel een goede aflevering maar ik mist Nick de oude baas toch wel.. hoewel deze nieuwe baas ook goed is ..maar wel een beetje streng.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Jennifer Hoffman zag er weer piekfijn uit
Verder wel een redelijke aflevering. Ik vind die nieuwe baas wel vet
TEAMquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef Mr-Sander het volgende:
Together Everyone Achieves More
Waar dan? Ik kan 'm niet vinden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 18:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zojuist de aflevering op i-net gekeken.. Ik vond het wel een goede aflevering maar ik mist Nick de oude baas toch wel.. hoewel deze nieuwe baas ook goed is ..maar wel een beetje streng.
http://www.avro.nl/ dan bij radio/tv daar staat ie erbij.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef PeRi het volgende:
Nevermind, vind ik 'm nu wel. Straks kijken
.
Ik heb vanmorgen op uitzendinggemist gekeken.Erg mooie aflevering.. jammer dat het na 6 november voorgoed afgelopen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Leuke serie, gister was die ook weer
dat ie lokhomo ging opzoeken
![]()
Nog maar een paar afleveringen (4) tot 6 nov. en dan zit het seizoen er weer op.
Ja echt wel balen dat de AVRO niet doorgaat met deze fantastische seriequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:47 schreef kenwel het volgende:
goede uitzending gisteren, de uitzending van de verdwenen DJ vond ik veel minder. Nog 3 uitzendingen en dan is het over, jammer jammer geen Max en Timo meer.
Was erg mooi ..ik had de aflevering vergeten te kijken op tv ..Lang leve uitzendinggemist. Dus heb ik vrijdag gekekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat slot zo dicht bij komt, moet die van donderdag nog ff kijken,
super serie
Einde was wel erg opmerkelijk inderdaad, iets meer uitleg had me niet overbodig geleken. Net als de vorige aflevering een erg open einde, al stoorde het me in de vorige aflevering niet, nu vond ik het toch iets te onduidelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Roberto258 het volgende:
Huh beetje raar einde, hoe zijn Timo en Max nou ongedeerd gebleven?
Blijkbaar overleef je minstens 72 uur in een kleine afgesloten ruimte, volgens Kevin in deze aflevering althans. Da's best lang eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen uhhhhhhhhh, als iemand midden in de nacht in een doodskist levend wordt begraven, hoe kan het dan dat ze de volgende dag als ze wordt opgegraven nog steeds leeft.![]()
Hoeveel dvd's heb je voor 25 euro? Mooie aflevering!. inderdaad vreemde einde.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo dan,
Vandaag de afgelopen 2 afleveringen gezien. Echt zo super serie, wil de DVD's ook kopen, maar vind 25 euro veels te duur nu. Heb afgelopen week alle 11 de Baantjer de luxe boxen gekocht, Blijft samen met Unit 13 mijn beste Politieseries.
Maar deze is ook zo goed. De laatste was de eerste afleveringen dat de dader niet gepakt is ?
En dit seizoen zitten er echt heftige afleveringen bij. Maar nog telkens aan begin van de aflevering staat. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Geloven jullie dat nog ?
Echt belachelijk dat ze stoppen![]()
Owja seizoen 2 en 3 zaten ze in Rotterdam.
In seizoen 1 waar zaten ze toen ook al weer?
72 uur in een kleine afgesloten ruimte zonder zuurstoftoevoer is idd behoorlijk lang.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Corkscrew het volgende:
Blijkbaar overleef je minstens 72 uur in een kleine afgesloten ruimte, volgens Kevin in deze aflevering althans. Da's best lang eigenlijk
Nounou, ze vroegen alleen maar wie er Life & Cooking keek, en toen schoot jouw naam gewoon door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
HH man.. met je gezeik op mij .@ Peter6000
Dan heb je mooi mis..ik kijk nooit naar Life&Cooking!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nounou, ze vroegen alleen maar wie er Life & Cooking keek, en toen schoot jouw naam gewoon door mijn hoofd.
Dat was alles.
Wordt dat een vervolg op de vorige reeks of een hele nieuwe serie, in dezelfde lijn (met een nieuwe cast dus). Want het eerste seizen was wel echt afgelopen en is bovendien alweer zolang terug dat ze 'm anders eerst wel mogen herhalen, de details zijn me inmiddels ontschoten, vrees ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag 31 januari: Start Vuurzee-2.
Het wordt een vervolg op de eerste reeks: http://omroep.vara.nl/Vuurzee-II.3496.0.htmlquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef babette21 het volgende:
Wordt dat een vervolg op de vorige reeks of een hele nieuwe serie, in dezelfde lijn (met een nieuwe cast dus). Want het eerste seizen was wel echt afgelopen en is bovendien alweer zolang terug dat ze 'm anders eerst wel mogen herhalen, de details zijn me inmiddels ontschoten, vrees ik.
Dat dacht ik ook, haha.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef babette21 het volgende:
Ik had in het begin trouwens het idee dat Timo zijn eigen ontvoering in scène had gezet, zodat Max - die zo jaloers liep te doen - de boel kon oplossen en ook promotie zou krijgen... ofzo
Ik had het een mooier en stijlvoller einde gevonden als ze gezamenlijk de lucht in gevlogen waren, maar het moest blijkbaar perse weer goed aflopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Roberto258 het volgende:
Huh beetje raar einde, hoe zijn Timo en Max nou ongedeerd gebleven?
Beste politieserie ooit gemaakt.quote:
Ik heb, volgens mij, alles gezien, maar dit kwam mij niet bekend voor. Ik dacht dat ze het gewoon verzonnen hadden...quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Corkscrew het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die aflevering heet, waar deze enigszins op aansloot (die aflevering waarin Hetting Max kidnapt en uiteindelijk wordt aangereden door een trein)?
'De verdwenen gevangene', seizoen 2 aflevering 7.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Corkscrew het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die aflevering heet, waar deze enigszins op aansloot (die aflevering waarin Hetting Max kidnapt en uiteindelijk wordt aangereden door een trein)?
Ja leuk, maar hoe kan je dat overleven danquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Zo, helemaal bijgekeken. Moest afgelopen 5 afleveringen nog zien en ik had vanavond tijd, dus zodoende. Zo tof als je het achter elkaar kijkt
.
Ik moet echt altijd hardop lachen als Ray zegt; 'ik draag haar over aan Érnstige Délicten.'.
Anyway coole afleveringen. Wel voorspelbaar dat ze niet opgeblazen waren. Maar wel heel erg spannend, de hele aflevering door. Creepy toen Didi alleen in dat huis was!
Ben benieuwd of Timo nog wordt overgeplaatst naar Fryslân. Ik had zo het gevoel bij de laatste paar eps dat Ray weg wil/gaat. Dacht ook bij de laatste dat ie op zou stappen met dit gedoe, dat ie gefaald had ofzo.
Vastgebonden zitten, en dan komt er BOEM en dan moet je nog leven?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef PeRi het volgende:
Hoe bedoel je, wat overleven?
Dat zei Max volgens mij ook op een gegeven moment "je wilde hem alleen maar weghebben, daarom gaf je hem promotie"quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd of Timo nog wordt overgeplaatst naar Fryslân. Ik had zo het gevoel bij de laatste paar eps dat Ray weg wil/gaat. Dacht ook bij de laatste dat ie op zou stappen met dit gedoe, dat ie gefaald had ofzo.
Ze zijn toch niet dood? Max zei toch dat ze veilig waren? Dat hij iig safe was? Of heb ik me nou dingen ingebeeld?quote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vastgebonden zitten, en dan komt er BOEM en dan moet je nog leven?
Uhuh maar ik vraag me af of ze hem daadwerkelijk daar heen zullen sturen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zei Max volgens mij ook op een gegeven moment "je wilde hem alleen maar weghebben, daarom gaf je hem promotie"
De serie is klaar, dus het maakt geen zak meer uit of ze dood zijn of nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh maar ik vraag me af of ze hem daadwerkelijk daar heen zullen sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |